Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi parasta siinä, kun ikää tulee lisää?

Vierailija
23.06.2021 |

Omasta mielestäni ehdottomasti parasta on se, kun vuosi vuodelta kiinnostaa vähemmän ja vähemmän se, mitä muut minusta ajattelevat. Tällä hetkellä ei enää edes voisi vähempää kiinnostaa vaikka kaikki työkaverit ja naapurit suorastaan inhoaisivat minua. Nuorena olin tosi herkkä sille miten muut minut näkevät, ja tuntui kuolemantuomiolta jos joku ei vaikka tykännytkään musta.

Mikä teillä on ollut paras muutos iän myötä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse kasvaa muhkeaksi

Vierailija
2/25 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin aloittajalla, ja muutenkin se että ymmärtää paremmin mikä on oikeasti tärkeää ja mikä ei. Turha mustavalkoisuus häviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan määrä kasvaa kiihtyvällä vauhdilla kun tulee ikää lisää. Ainakin jos on hoitanut opiskelut kunnolla aikanaan.

Vierailija
4/25 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee paksunahkaiseksi.

Vierailija
5/25 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kiinnostuvat vuosi vuodelta enemmän

Onneksi olen mies. Charmi nousee vuosi vuodelta

Vierailija
6/25 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin aplla. Ei tosin ole ennenkään kiinostanut, mutta nuorena kärsin yksinäisyydestäni. Enää en kärsi, kun en edes halua olla tekemisissä juuri kenenkään kanssa. Halut saada mahdollisimman paljon, ja mahdollisimman erilaisia seksikokemuksia eri miesten kanssa on myös taakse jäänyttä, luojalle kiitos siitä. En tajunnut nuorempana miten paljon tuo vei energiaa ja aikaa :D

Vierailija
7/25 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellinen itsenäisyys ja se, ettei tarvitse murehtia muiden mielipiteistä. Saa elää ihan miten haluaa.

Vierailija
8/25 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu tollanen lapsesta saakka. :D :) Kiva mulle, helpottaa mutta joidenki varmasti mahoton ymmärtää mua.

Ja joo, ehk viisauden kasvaminen sekä näköalan lisääntyminen.

Vierailija
9/25 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ja muiden ulkonäkö ei enää kiinnosta. Se että on sellainen perussiisti riittä nykyisin mulle.

Vierailija
10/25 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin aloittajalla, ja muutenkin se että ymmärtää paremmin mikä on oikeasti tärkeää ja mikä ei. Turha mustavalkoisuus häviää.

Minulla ei ole hävinnyt. Edelleenkään en suostu kynnysmatoksi, vaikka ikää on tullutkin. Tietyt asiat on aina joko tai.

Vierailija
11/25 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta v**tuakaan mitä muut ajattelee ympärillä. Ja silti ystävät säilyy :)

12/25 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- saa auktoriteettia yhteiskunnan silmissä; nuori mies on pohjasakkaa, paitsi jos on meriittejä (opinnot, hyvä työ), asiallinen ulkoinen olemus ja vakaa seurustelusuhde naisen kanssa

- sukuvietti laskee

- halu käydä baarissa ja ihmisten ilmoilla laskee

Vierailija
13/25 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mainitsema välinpitämättömyys muiden ajatuksista. Lisäksi itsenäisyys (olen oppinut pois läheisriippuvuudesta), yksinäisyys ei pelota.

Vierailija
14/25 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse miestä mihinkään

Vierailija
15/25 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin aloittajalla, ja lisäksi se, ettei sinkkuuteni enää haittaa ja olen kokenut suuren helpotuksen tunteen kun vaan päätin lopettaa miehen etsimisen. Jos sellainen tulee eteen, niin sit tulee. Jos ei, niin ei. Tai voisihan se olla nainenkin.  

Vierailija
16/25 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin aloittajalla. Dare like you are 40!

Vierailija
17/25 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma raha. Jos haluan ostaa jotain voin vain mennä ja ostaa sen, ei tarvitse säästää viikkorahoista tai toivoa synttäri/joululahjaksi.

Vierailija
18/25 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mieltä kuin alottaja. Sen lisäksi tai siihen liittyen suorituspaineet helpottavat, kun ymmärtää mikä on oikeasti tärkeää.

Olen tullut ystävällisemmäksi itseäni kohtaan ulkonäön ja kaiken muunkin suhteen. Minua ei kiinnosta yhtään miltä muut ihmiset näyttää, itse yritän näyttää perussiistiltä (niinkuin joku sanoi), se riittää.

Vierailija
19/25 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana vapaus kaikesta

Vierailija
20/25 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe vain kasvaa. On tyttö- ja poikaystävät, lasten puolisot, lastenlapset jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme