Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni lopetti karvojen ajelemisen ilman lupaani ja leikkasi lyhyet hiukset

Vierailija
19.06.2014 |

Mitä teen, auttakaa? Asia ei hänen mukaansa kuulu minulle vaan on hänen oma asiansa. Minua kuitenkin häiritsee ja olen siitä sanonutkin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit itse vastauksen. Ei ole sinun asiasi.

Vierailija
2/18 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on luultavasti löytänyt tyttöystävän itselleen. Et voi tehdä mitään, ero on tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette väärässä, hän on tietääkseni vain hurahtanut jonkinlaiseen luonnolliseen ideologiaan. Suhteessamme ei ole muuten isoja ongelmia. Onhan tämä sen verran minun asiani, kun haluaisin pitää häntä viehättävänä. Tuntuu vähän oudolta, kun itse ajan parran ja osan karvoituksestanikin.

-ap-

Vierailija
4/18 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnolliseen ideologiaan? Ehkä hän on vain tajunnut, että nainen on luonnollisenakin kaunis.

Vierailija
5/18 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vitun hyvä vastaisku tuolle "Mieheni kasvatti parran ilman lupaa"- keskustelulle. :D 

Vai kumpi on vastaisku kummalle, en jaksa tarkistaa aloitusaikoja.

Vierailija
6/18 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin vain tykkäisin. Kunhan ei partaa kasvattaisi tai muuten olisi epäsiisti. Tosin lyhyet hiukset eivät sovi ihan kaikille naisille.

Vierailija
7/18 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, kuvittelen sinut ap karvattomana karvaisen naisesi kanssa alastomana juuri nyt. Miltä tuntuu?

Vierailija
8/18 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 04:16"]

Hän on luultavasti löytänyt tyttöystävän itselleen. Et voi tehdä mitään, ero on tulossa.

[/quote]

Eihän tuo liity välttämättä lesbouteen. Korkeintaan lyhyet hiukset ehkä voisivat viitata siihen tuossa yhteydessä. Ehkä vaimosi on vain väsynyt ja on päättänyt mennä siitä missä aita on matalin vähäpätöisemmissä asioissa.

Vierailija
9/18 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi ajella karvoja? Miehenä sinun kannattaakin siistiä vähintään partaa, mutta nainen on kaunis ja usein vähän vähempikarvainenkin, vaikkei tekisi asialle mitään.

Vierailija
10/18 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, yksi vapautunut nainen lisää!

Vierailija
11/18 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa järkevältä ja itsenäiseltä naiselta, joka ei anna miehen tai kenenkään muunkaan oikkujen sanella ulkonäköään.

Vierailija
12/18 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi taisi saada tarpeekseen,kun olemme nauraneet tällä palstalla vuosikausia hänen posliinipimpuliketjuaan. Nyt ei enää soi ...

Vierailija
13/18 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa. Kai se valkas hiukset ja värjäs eteen sellaisen mustan/violetin läntin?

Vierailija
14/18 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 04:07"]

Annoit itse vastauksen. Ei ole sinun asiasi.

[/quote]

Jos tarkkoja ollaan, niin vaimonsahan sen antoi.

Vierailija
15/18 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana mikä eukko. Etsisin paremman. Ällöttävää ettei voi huolihtia ulkonäöstään. Jättäsin minäkin mieheni jos ei pitäs itseensä kunnossa.

-nainen 28v

Vierailija
16/18 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, ongelmansa kullakin. Minun miehelleni kelpaan parhaiten sellaisena, kun tunnes igseni mukavaksi ja hyväksi. Siis kaikki käy kunhan itse tykkään omasta ropastani. Kun minulla on hhvä olo itsestäni, olen sängyssäkin kuin rietas noita, eli mies saa sehä hymyilevän vaimon ja hyvää estotonga seksiä.

Ap, kovin on lyhytnäköistä valittaa vaimon hius tai karvatyylistä. Kai haluat, että vaimosi guntee olonsa hyväksi?

Vierailija
17/18 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 07:11"]Hah, ongelmansa kullakin. Minun miehelleni kelpaan parhaiten sellaisena, kun tunnes igseni mukavaksi ja hyväksi. Siis kaikki käy kunhan itse tykkään omasta ropastani. Kun minulla on hhvä olo itsestäni, olen sängyssäkin kuin rietas noita, eli mies saa sehä hymyilevän vaimon ja hyvää estotonga seksiä.

Ap, kovin on lyhytnäköistä valittaa vaimon hius tai karvatyylistä. Kai haluat, että vaimosi guntee olonsa hyväksi?

[/quote]

Mitenkäs nuita kielikukkasia nyt noin kovasti pääsi mukaan, hups..

Vierailija
18/18 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapautunutta seksiä poikatukkaisen karvaperse vaimon kanssa. Kuulostaapa houkuttelevalta. Minkä ihminen voi sille mitä pitää seksikkäänä ja mistä kiihottuu. Eri asia jos nainen ois alusta asti ollu tommonen jätkä niin olisi sillon voinut tehdä päätöksen sietääkö naiseltaan sellaista ulkonäköä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän