Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

17 vuotias tyttö kaipaa apua pikaisesti!!

Vierailija
19.06.2014 |

Olen 17 vuotias tyttö ja tarvitsisin rahaa mahdollisimman nopeasti (noin viikon sisällä). Olisiko kenelläkään ehdotuksia miten ansaita rahaa nopeasti ja suht helposti? Minkäänlaista valmsta koulutusta kun ei vielä ole niin töiden saaminen on hyvin vaikeaa. Kaikki itsensämyymis ehdottelut tms. voi jättää samantien pois:)

Olisin valmis tekemään melkeinmpä mitä vain, esimerkiksi siivoaminen ei olisi mikään ongelma. Ongelmana on enemmänkin se, etten tiedä kenelle voisin tarjota siivous, lastevahti, koirien ulkoilutus yms muuta apua. Lähipiiriini ei siis kuulu oikein esimerkiksi lastenvahtia tarvitsevan ikäisiä lapsia. Myöskään mihinkään 50e kirppari pöytään minulla ei ole valitettavasti rahaa, vaikka kaapeissa saattaakin olla jotakin vanhoja kirjoja tms. Myöskään isovanhemmilta en halua pyytää rahaa, vaan ansaita rahat mielummin itse.

Olisin todella kiitollinen kaikista mahdollisista vinkeistä, niin pienistä kuin suurista!:)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti?

Vierailija
22/22 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko kerrostalossa? Laita ilmoitus alakertaan. Siivousta, ikkunanpesua jne kelpo korvausta vastaan.

Meidän talossa asuu aika paljon vanhempaa väkeä ja käyn silloin tällöin pesemässä ikkunoita, kauppareissuilla jne. Rahaa en tosin ole ottanut vastaan kun sille ei niin suurta tarvetta ole mutta aina keittävät kahvit, tarjoavat ruokaa, leipovat pullaa/kakkua.

Luulisin että moni on valmis maksamaan siitä, että joku tulee läheltä tekemään sellasia hommia joihin ei itse aina pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi