Paljon maksaa " parkki" hoito? Onko tuntitaksa vai päivätaksa??
kellä kokemuksia? mietin vain, että kannattaako viedä tyttö parkkihoitoon maanantaina, että itse pääsisin tekemään yhde työvuoron uuteen työpaikkaan... ainoa vaihtoehto! =/
Kommentit (11)
sijaitseviin ' ' parkkeihin' ' voi jättää lapsen esim. max. kahdeksi tunniksi, ja tuntitaksa on. Niissä ei myöskään tarjota ruokaa eikä omia eväitä saa yleensä syödä, eli työpäivän ajaksi niihin ei voi lasta jättää. Oletko kysellyt MLL:n lastenhoitajaa?
taisi olla jopa ilmainen, mutta ei kyllä työvuoron ajaksi. Ja lapsen pitää olla yli 3 v ja vaipaton.
jonne lapsen voi jättää, laitaa vaan kolikoita mittariin.
parkkihoito on tilapäinen hoitomuoto, jossa lapsen voi viedä esim paikalliselle pph:lle tai päiväkotiin siksi aikaa kun tarvitsee hoitoa! olisi tietenkin pitänyt arvata ettei täältä kannata kysellä.... kiitti tyhjästä! tilanne on muutenkin niin stressaava... =/
-ap
jättää max. 3h. Kerta velotus olisko jotain 3 euron pintaan. Omat eväät mukaan
Vain noita puistojuttuja. Mutta jos siellä on tollanen systeemi, niin käytä ihmeessä hyödyksi.
neuvoja, tai ihmettelyä käyttämästäsi parkki-termistä.
Taidat olla todella stressaantunut...Kannattaa varmaan ihan itse soittaa niihin tarhoihin ja pph:lle, kun kerta jo asioista tiedät.
Meilläpäin lapsiparkkeja on nimenomaan kauppakeskuksissa ja kuntosaleilla, sisaruspäivälle saattaa päästä esim. päiväkotiin yhdeksi päiväksi jos siis siis vanhempi sisarus on päiväkodissa, päiväkodit ovat muutenkin täynnä eikä niissä ole parkkeja. Sitten on tietysti puistotätejä tai ehkä joku yksityinen pph voisi vastaavassa tapauksessa ottaa lapsen päiväksi. Eli asiaton on tässä ketjussa kyllä ap itse.
no, häivynkin tästä vähin äänin sitten mukuloineni...
Tietääkseni vain säännöllisissä hoitopaikoissa on kuukausitaksat.