Onko katkarapukimara juhannusruoka?
Anoppi haluaisi, että tarjoaisin katkarapukimaraa juhannuksena, mutta mielestäni se kuuluu ennemminkin jouluruokiin. Mökki, jossa juhannusta vietämme, on anopin, joten minun on kai toteltava. Vaikuttaako mielestänne asiaan se, että viemme mökille omat wc-paperit? Mieheni ei halua sekaantua asiaan. Mitä teen?
Kommentit (11)
Yleensä vien valkoista Lambia, mutta nyt on ostettuna kuvioitua Emboa.
ap
Hyvät naurut...(siis mulla, aiheesta ja sen käsittelystä). Ei se nyt ainakaan jouluun ole leimautunut. Mun mielestä sopii mihin tahansa juhlaan. Mut, mut; parasta on uusien perunoiden kaa, ja milloinkohan niitä syödään?
Antaa kaikkien kukkien kukkia!
Kukin syö ja laittaa sitä mistä tykkää. Aivan sama onko joulu, vapppu, juhannus tai jokin muu pyhä.
Meillä on jouluisin uusia perunoita :) Kotimaisia :)
Meillä on juhannuksena paistettuja kampasimpukoita.
Siis mikä on katkarapukimara? Pitäiskö kaikkien tuntea se?
Niin, juhannuksena voi syödä vaikka lanttulaatikkoa jos tekee mieli. Ja pääsiäisenä -Herranjumala- jotain muuta kuin LAMMASTA!!! Vai syötkö muuten aina torstaina hernekeittoa, kun niin vain kuuluu tehdä? Aivot käyttöön.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 22:39"]
Niin, juhannuksena voi syödä vaikka lanttulaatikkoa jos tekee mieli. Ja pääsiäisenä -Herranjumala- jotain muuta kuin LAMMASTA!!! Vai syötkö muuten aina torstaina hernekeittoa, kun niin vain kuuluu tehdä? Aivot käyttöön.
[/quote]
Ei kai täällä kukaan niin oo väittäny?
Mä en syö katkarapukimaraa juhannuksena enkä jouluna enkä kyllä muulloinkaan. Katkaravut on ällöttäviä.
Kerro jo mikä on katkarapukimara. Sitten voimme päättää sopiiko se juhannukseen.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 02:10"]Kerro jo mikä on katkarapukimara. Sitten voimme päättää sopiiko se juhannukseen.
[/quote]
Se on aika pervo ruokalaji. Oletko varma, että haluat tietää?
Oikean miehen kanssa katkarapukin voi olla juhlaa. Ei se määrä, vaan se laatu.
Onko mukaan viemäsi wc-paperi kuvioitua?