Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kenelläkään niin huonot välit ex-mieheen/naiseen, jonka kanssa lapsia

Vierailija
14.07.2014 |

että ette pidä ollenkaan yhteyttä? Omasta erostani 5 vuotta ja exä ei vastaa viesteihini juuri koskaan, vaikka meillä kuitenkin 2 lasta. Toki voi johtua uusista kumppaneista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään välejä

Vierailija
2/10 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ja joka kerta kun sovimme aikatauluista, niin lapsen isä sanoo jossain vaiheessa, että kaikki on hyvin,kunhan sen ei tartteis nähä mua eikä kuulla musta mittään.

Vähän ihmettelen tätä, kun en ole edes viime aikoina mitenkään erityisen provosoiva ollut, vaan mulle on käynyt sellaisenaan kaikki. Enkä edes väliaikoina pidä mitään yhteyttä ja isäviukonloppujen aikaan kysyn tekstiviestillä vaan kellonajan monelta haen lapsen. Mut noikin on ilm miehen mielestä liikaa, kun jopa ehdotti, että lapsi muuttaisi hänen luokseen ettei tartteis pitää yhteyttä ees tuon vertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan ok välit, mutta emme silti mitään yhteyttä pidä. Miksi pitäisi?! Tapaamiset hoituu x paikasta x aikaan ihan rutiinilla ja sitten vaihdetaan kuulumiset.

Vierailija
4/10 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappelu rahasta meni niin pitkälle, että lapset eivät ole tekemisissä etävanhemman kanssa.

Vierailija
5/10 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitellaan joskus ja puhutaan lapsista, vähän muita kuulumisia. Yleensä ennen lasten vaihtoa. Välillä ollut taukoa.

Vierailija
6/10 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostilla ex laittaa ehdotelman tapaamisista kerran kuussa ja minä vastaan siihen. Siinä se vaikka välit on ihan kunnossa. 

Vierailija
7/10 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:08"]

Mut noikin on ilm miehen mielestä liikaa, kun jopa ehdotti, että lapsi muuttaisi hänen luokseen ettei tartteis pitää yhteyttä ees tuon vertaa.

[/quote]

Ehdota takaisin, ettei enää isätapaamisia tai -viikonloppuja, ettei hänen vaan tarvitse sitä vähääkään yhteyttä pitää lasten asioista ja hakemisista. Jos ei siitä tajua, miten ääliö on, niin ei sitten tajua.

Vierailija
8/10 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitaan valeja. Itse siis se isa. Ero oli liian torkea ja ahne.

Vierailija
9/10 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsen edulla ratsastetaan ja hyötyjä onkin joku muu niin turha kuvitella mitään välejä olevan.

Vierailija
10/10 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsen edulla ratsastetaan ja hyötyjä onkin joku muu niin turha kuvitella mitään välejä olevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi