Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla kaunis

Vierailija
23.06.2021 |

?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymysmerkki laitetaan otsikkoon.

Vierailija
2/9 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sisäisesti kaunis. Mukavaltahan se tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta, kun saa miesten huomiota.

Vierailija
4/9 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun arvot kohdallaan ja voi muutenkin hyvin, niin mikäpä se on😎

Vierailija
5/9 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miltään. Kyllä sitä on aika turtunut omaan peilikuvaan. Mutta ihmisten reaktiot voi joskus yllättää.

Vierailija
6/9 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele että olet kaunis ja miltä se sitten tuntuu. Kauneus on mielentila, joku voi pitää itseään todella kauniina ja olla sitten jonkun muun mielestä tavallinen/ruma. Tämmöiset käyttäytyy tunteensa vuoksi niinkuin olisi hyvännäköinen. Ei kai se väärin ole.

Vierailija
7/9 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea kysymys, koska pitäisi pystyä vertaamaan siihen, miltä tuntuisi olla ruma.

Nythän se tuntuu vähän samalta kuin vaikka olla ihminen - eli normaalilta. Ja ainoalta mitä on kokenut.

Mutta voisin kuvitella, että jos naamani ja kroppani olisi kauempana ihanteesta, en kokisi näin paljon hyväksyntää. Jutuilleni ei naurettaisi niin paljon. Mulle ei oltaisi näin ystävällisiä. Peilistä ei katsoisi näin itsevarma ja tyytyväinen nainen. En lähtisi huolettomana bileisiin miettimättä mitä pukea tai miten meikata, koska tietäisin, että joka tapauksessa saan seuraa ja hauskaa on. 

Ja mä olen vain sellainen normikaunis, enkä mikään filmitähti.

Vierailija
8/9 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinno en osaa sanoa kun olen aina ollut kaunis. Normaalilta elämä tuntuu. On niitä päiviä kun en pidä ulkonäöstäni ja on niitä päiviä kun näytän mielestäni tosi hyvältä. Ongelmia elämässä on ollut ja tulee varmasti olemaan. Syömishäiriö ja vinoutunut kehonkuva oli yli 10 vuotta. Olen pitkä hoikka nainen ja silti peilistä tuijotti läski ällötys mielestäni. Eli eipä kaunis ulkonäkö mitään muuta kun sisältä on paskana.

Vierailija
9/9 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on Vauva-palsta, luuletko, että aidosti kauniit täällä pyörii?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi