Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Helmihaaste vko 34***

23.08.2006 |

Huomenta!

Mun viikko on mennyt hyvin, sain painoa pois -600g viimeviikosta!

Iltaisin en edelleenkään syö mitään yleensä, viikonlopun iltaherkkuja lukuunottamatta! ;)

Mites muilla menee? Syyssateet näyttävät saapuvan, toivotaan että syksyyn tulee silti liikkumiseen innostavat ilmat.

163cm/71,5(79)/62,1/60

T;Dimex

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu Dimex! Mä näköjään kerrytän sen mitä sä pudotat :-/

Neuvolassa kävin aamulla ja kaikki oli ihan ok. Painoa oli tullut vähän turhan paljon. No sen siitä saa kun viikonloppuna tuli käytyä ravintolassa ja sunnuntaina tilattua pizzaa ja vähän nameja päälle. Kadonnut itsekuri taas pitäisi löytää.... Uimassa olen käynyt pari kertaa ja kävelylle yritän päästä ainakin muutamana iltana viikossa.

Ei siis ihmeempiä täältä rintamalta. Tsemppiä helmiksille, nythän taas alkaa vaikka mitä jumppia tms näin syksyn kynnyksellä...

Laitan tiedot neuvolakortista:

alku 80,4 / ed. 83,8/ nyt 85,7 / tavoite alle 90 (apuva, karkaa prkl)

t. Mirabella ja Albert rv 21+2

Vierailija
2/8 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla se onneksi tuntuu tuo vaaka näyttävän miinusta Onneksi olkoon.

Niin ja niille joille tuo painon lisäys on ihan sallittua niin älä liikaa painosta nyt murehdi.

Itsellä se sitkeästi pyörii samoilla lukemilla. Tänään oli taas tuo 67kg. Olen kyllä ihan tosissaan yrittänyt pienentää taas noita ruoka-annoksia vaikka en pisteitä ole laskenutkaan uhakailuista huolimatta. Eilen olin ihan tyytyväinen kun kävin hesellä ja ostin vain lapsille itse jäin siis sivuun kuolaamaan.

167/73(75)/67/63

Vielä on ihan älyttömästi matkaa jäljellä. Huh huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino samassa keväästä asti,66kg.Enpä muuten muista millon oisin käyny lenkillä viimeks,mitä nyt rattaita vähän työnnelly.Ja noi 1 ja 3 vuotiaat vie multa kaikki mehut.Varsinki tää nuorempi.Mies lähtee aamulla puol viis töihin ja tulee illalla puol viis niin en henno jättää villipentuja(rakkaita sellaisia)hänelle.Omaa typeryyttäni kun en jätä meinaa mies on kyllä sanonu että voit lähteä lenkille millon vaan.Mut odotan kyllä että kelit viilenee.Nytkin on varjossa 23astetta.

Vuffilta oli urosuoritus jättää hesen herkut väliin.Enpä ois samaan pystyny,sen verran oon heikkona hesen ruokiin.Ja dimexillä menee aina vaan hienosti painon pudotus.Mistä ihmeestä saat intoa?

Tämä tällä kertaa,palataan!!

T.väsynyt villipentujen äiti

Vierailija
4/8 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lähinkin on niin kaukana, että pitäis autolla lähtee, joten taitaa jäädä menemättä. Onneksi. Heikko luonne kun olen.

Muuten olen kyllä kohtuu tyytyväinen siihen, että ei ole ihan överiksi syömisen kanssa mennyt, vielä. Jopa karkeista ja jätskeistä olen pysynyt monta päivää erossa. Ens viikolla ois taas neuvola niin kuulee tuoreimmat lukemat, en ole enää kotioloissa viitsinyt edes puntarilla käydä.

Täällä on ollut vähän huolia viimepäivinä, maanantaina aloin vuotaa verta, ihan reilusti vielä. Kyllä säikytti. Tänään kävin jo toisen kerran ultrattavana ja ainakin tällä hetkellä kaikki on hyvin. Vuodon syytä (nyt siis jo lähes loppunut) eivät osanneet varmaksi sanoa, mutta ainahan se istukkavaurion vaara on olemassa. Jos ei ala vuotaa uudelleen niin ei tarvi kontrolloida, sitten kuulema rakenneultrassa näkee onko vauva kehittynyt normaalisti. Kun asialle ei tässä vaiheessa voi kuitenkaan mitään tehdä. Eli nyt ei auta kuin toivoa, että vuoto ei liittynyt istukkaan ja ennen kaikkea, ettei ala enää udestaan (istukkavauriossa aina sekin vaara on suuri).

Tääläkin odotellaan ilmojen viilenemistä, että olisi mukavampaa tuo ulkoilupuoli. Kun meinaa henkeä ahdistaa tuo lämpö ja kuivuus (ei edelleenkään kunnon sateita ole tänne tullut, ainoa oli se yhden aamupäivän kestänyt tihuuttelu joskus viime- vai oliko se jo toissaviikolla). Mutta nyt lepäilemään, esikkokin kun uinuu.

kieppuli & nasu 14+4

Vierailija
5/8 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti on Vuffi Hesellä ollut, mä en kyllä pystyis olemaan itse syömättä jos sinne menisin!

Harvoin siellä nykyään käyn, mutta kun menen niin ihan " entiseen" tyyliin olen annokseni tilannut, eli joku hampurilainen ja ranskalaiset + light limu. Kuinka paljon kevyempiä oikeesti on jos ottais esim. rouheisen kanahampurilaisen tavallisen hampurilaisen sijasta, tietääkö kukaan?

Henriikka; En tiedä mistä saan puhtia tähän, tuntuu kuin kilot ropisisi itsekseen vaan! ;) Ihmettelen asiaa itsekin!!

Kieppuli; Koskas se rakenneultra on? Toivottavasti pian niin näkee miten masussa voidaan!

No nyt täytyy mennä, palaillaan taas!

T;dimex

P.s. missä sukkanukka? Miten hiustenlähdön kanssa on nyt?

Vierailija
6/8 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan!

Katselin vähän taustalta ekaks et kuinkas muilla hurisee, heh, varsinainen vakoilija =D

Mulla jatkuu tasainen jojoilu, elikäs nyt on plussaa tullut taas muutama sata grammaa. Viikonlopun hääjuhlat katkaisi taas hyvin vannotun uuden nousun (siis laskun). siitä saakka on tullut pistettyä poskeen kaikkea sitä mitä " ennenkin" , kuten dimex asian ilmaisi. Nytkin on hirvee karkkihimo ja sipsiä ja dippiä tekis myös mieli. Ja ah, niin ihanaa tuplaa...mikään ei voittaisi nyt tunnetta saada suuhun ihanan pehmeä pähkinäinen tuplapalanen.

Pitääköhän antaa tunteelle periksi ja lähtee kauppaan... Dimexillä on kyllä tosiaan kunnon tahti päällä, herranjestas. Milloin viimeksi tasausviikko tai plussaa? En pysyny harmi kyllä sun peesissä, vaikka niin hyvä vauhti oli itelläkin välillä. Tosin nyt en ole liikkunutkaan ollenkaan, vaikka aioinkin jumppien loppumisesta huolimatta jatkaa kotona.... juu juu...joku persiillepotkija se pitäs aina olla takataskussa että homma etenis!

Kieppuli; toivottavasti nyt ei mitää vakampaa enää tule! Malttaisit nyt vaan levähtää ja antaa isännän hoitaa kaikki raskaat hommat. Saattaahan niitä vuotoja tulla alussa , mutta ovatkin ihan vaarattomia loppupeleissä. Toivotaan että näin on nytkin =)

Niin se mun hiusten lähtö, kyllä niitä edelleen tippuu tasaiseen tahtiin. Kävin verikokeissa ja nyt pitää odottaa tuloksia että mitä tulaman pitää. Odottavan aika on tosi pitkä *huokaus*. Mä edelleen toivon että tää on joku hormonaalinen karvanvaihtoaika, ettei mitään muuta olis tän takana. Onneks en kuitenkaan ihan vielä kalju ole, vaikka ei siihenkään enää pitkä matka olisi. Mut mitään ylimääräistä en uskalla hiuksilleni tehä. Juurikasvu saa nuyt rehottaa rauhassa ja muutenkin tyyli sellainen jokaisen kotiäidin unelma, eli hiukset laittamattomana päätämyöten =DD

Et semmosta. Mut mä tästä meen mietiskelemään että saanko himoni pidettyä kurissa vai tuleeko huono omatunto mässäilystä vielä tälle iltaa. Nähdään!

158/69.8(71.5)/63.6/58

Vierailija
7/8 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea (anteeksi vaan :-) että ei se painonpudotus kaikilla muillakaan pelkkää ruusuilla tanssimista ole. Kuulosti vaan niin kovin tutuilta nuo jutut, meikäläisellä kun on ton itsekurin kanssa aikamoisia ongelmia aina ollut. Olen vähän joko tai tyyppiä ja kun sorrun, sitten mennään ja ryminällä :-) Esim. jos sallin itselleni suklaata, tulee sitä sitten vedettyä ihan urakalla :-/ Eikä auta mitkään huonot olot, ne menee ohi ja kummasti unohtuu... Kun aina muistaisi miettiä järjellä.

Tsemppiä kaikille ongelman parissa painiville!

Ja Kieppuli; toivottavasti oli ihan harmitonta. Noilla viikoillahan on suht normaalia, ota kuitenkin rauhallisesti. Tarrasukkia ja leppoisaa mieltä!

Mirabella + Albert rv 21+3 (päivän herkkusaldona nami nami vanukas ja töissä pala suklaaleivosta :-)

Vierailija
8/8 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis mitä herkutteluun tulee...

Piti mun sitten päästä sinne kauppaan herkkuostoksille ja sama tänään... No tänään olen kyllä huhkinutkin kaverin raksalla koko päivän eikä ole oikein joutanut syömään, et jotain sentään palaa poiskin 0:)

Huomenna taas uudelleen hommiin. On sitä kylllä aika väsynyt kun päivän on ulkona, huh. Ja niin on tenvatkin, voi pyhä jysäys mitä konserttia ne sitten pitää kun ovat oikein väsyneitä!!!!! Siinä on itelläkn jo pidätteleminen, ettei ihan hermostu hiiteen.

Missäs nää uudet helmihaasteen tulokkaat ovat??? Ei ole kuulunut hirveesti heistä. Huhuu!! Rohkeesti vaan nyt mukaan!!!

Missäs merkeissä teillä viikonloppu menee/on mennyt?

Masuväristyksiä sinne mirabellalle ja kieppulille!!!!

Muille nami nami porkkanoita ja lukemat alas!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi