Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (941)

Vierailija
181/941 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika mautonta spekuloida eronneen parin lapsiasioita. Etenkään kun kukaan ei tiedä näiden ihmisten toiveita, tilanteita tai juuri mitään muutakaan. Samaa sarjaa kuin se, että uudellaan pariskunnilta "milloinkas te niitä lapsia ajattelitte tehdä". Yhtä moukkamaista. Koettakaa nyt malttaa odottaa osapuolten mahdollista avautumista, ja jos sitä ei tule, tyytykää siihen. Haluavat pitää eronsa syyn omana tietonaan.

Kyllä tätä voi spekuloida, miksi ei? Kuitenkin toivat eron julkisuuteen joten totta kai se saattaa herättää kysymyksiä. Eri asia jos menisi itse asianosaisilta kyselemään syytä, se olisi mautonta.

Vierailija
182/941 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiira on ihana ja halauaiis hänelle onnea, mutta en silti voi ajattelematta, että yksi mahdollinen syy voi olla tahaton lapsettomuus.  

Onko vaikeata ymmärtää, että kenenkään lapsettomuus ei ole asia, jolla spekuloida ? Tahaton eikä tahallinen, jos ihmiset eivät itse siitä itse julkisesti puhu. Nytkään kukaan ei tiedä eron syytä, ja lapsilla spekulointi on todella mautonta.

Mahdatko sinä ymmärtää, että kaikki tähän liittoon littyvät spekulointi on mautonta, mutta niin vain tehdään.  Ihan samalla tavalla voi puhua lapsettomuudesta, sillä se on asia, josta olisi hyvä myös keskutella, sillä se on todella vaikea asia monelle.  Tällä tavallahan myös joku voi kokea, ettei ele yskin tämän asian kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/941 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on elämäsi rakkaus, niin hänen kanssaan ollaan, vaikka toivottuja biologisia lapsia ei voisikaan saada. Sitten vaikka adoptiojonoon. Noin olisin itse tehnyt vaimoni kanssa.

Onnea jatkoon molemmille.

Vierailija
184/941 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan jos joku tuo eronsa julkisuuteen niin silloin voi asiasta spekuloida kaikelta kannalta.  

Vierailija
185/941 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yllättänyt. Oli

jotenkin epäsopiva pariskunta. Arthur kuuluu myös cheekin jengiin jotka on aika pojat on poikia meininkiä. Kiiran siskon mies myös cheekin kaveripiirissä ja arthurin frendi, mahtaa olla kiusalliset sukujuhlat. Isot häät vasta 3 vuotta sitten, nyt jo ero. Jotain isompaa pakko olla, kun ei edes yritetty korjata ja antaa aikaa. Vai oliko arki sittenkin liian erilaista, he kun olivat ennen kaukosuhteessa. Sitten kävi etteivät he oikeasti tunnekaan.

Halusiko Kiira Suomeen, kun hänellä töitä täällä. Vai oliko lapsikysymys. Noh, eiköhän kohta tule menaiset-avautuminen.

Alkaa cheekin porukalla olla ennemminkin setämiehet ja setämiehiä meininki.

Sedät jaksaa heilua

Jaksaa jaksaa. Luulenpa, että sedillä jää vain luu käteen heilumisista. Toinen juttu sitten ymmärtävätkö sitä itse.

Vierailija
186/941 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on elämäsi rakkaus, niin hänen kanssaan ollaan, vaikka toivottuja biologisia lapsia ei voisikaan saada. Sitten vaikka adoptiojonoon. Noin olisin itse tehnyt vaimoni kanssa.

Mahtaakohan monen liitto kestää adopitiojonon ja siihen liittyvät muut asiat kuten vuosia kestänyt lapsettomuus? Joidenkin suhdetta tämä tietenkin vahvistaa, mutta osa kyllä joutuu kriisiin ja eroaa.  Jokuhan voi myös rakastaa toista niin paljon, että haluaa erota sen takia, kun ei voi antaa esimerkiksi miehelle lasta. Näitäkin tyyppejä on tullut vastaan.

Vierailija
187/941 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi kaikki eivät saa adoptiolasta kaikesta yrityksestä huolimatta. 

Vierailija
188/941 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiira on ihana ja halauaiis hänelle onnea, mutta en silti voi ajattelematta, että yksi mahdollinen syy voi olla tahaton lapsettomuus.  

Onko vaikeata ymmärtää, että kenenkään lapsettomuus ei ole asia, jolla spekuloida ? Tahaton eikä tahallinen, jos ihmiset eivät itse siitä itse julkisesti puhu. Nytkään kukaan ei tiedä eron syytä, ja lapsilla spekulointi on todella mautonta.

Mahdatko sinä ymmärtää, että kaikki tähän liittoon littyvät spekulointi on mautonta, mutta niin vain tehdään.  Ihan samalla tavalla voi puhua lapsettomuudesta, sillä se on asia, josta olisi hyvä myös keskutella, sillä se on todella vaikea asia monelle.  Tällä tavallahan myös joku voi kokea, ettei ele yskin tämän asian kanssa. 

Jos joku tuo häänsä julkisuuteen => myös hänen eronsa tulee julkisuuteen, capische?

Vierailija
189/941 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti, mielipiteeni on se, että olette vastenmielisiä typeryksiä.    Tässä asiassa ei ole mitään keskusteltavaa.  Ja ennen kaikkea teillä ei ole mitään asialista sanottavaa, vain alhaista, likaista kuonaanne työnnätte paperille.    Leimaatte ihmisiä tietämättä yhtään mitään ja kun sitä aikanne jauhatte, heikon tasonne vuoksi alatte uskoa näitä perättömiä väitteitänne.

Pari toivoi yksityisyyttä.  Suokaa se heille.   Tämä on heidän asiansa, ei teidän.  Heidän elmänsä, ei teidän, vaan teidän pitää vihdoin hankkia ikioma elämä.

Wau! Itse hyveellisyys aukaisi sanallisen arkkunsa. Vai Kiirako itse?

Vierailija
190/941 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herätys nyt !? Miten Korpi ja tuleva exänsä on yhtäkkiä joku vertaistuki lapsettomille ihmisille ? He ilmoittivat erosta, ei lapsettomuudesta. Nyt pisteellään mutkia suoriksi sillä vauhdilla, että kohta Kiiran lapsettomuudesta puhutaan totena.

Lapsettomuudelle sinänsä voi avata vaikka kahdeksan lankaa, ja kaikki varmasti omalla tavallaan tarpeellisia. Mutta mitä ihmeen tekemistä ko. aiheella on tämän langan kanssa ?

Vierailija
191/941 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin ajattelen.

Vierailija
192/941 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arthur vaihtaa av-mammaan?

Vierailija
193/941 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää vain nuo erot ovat! Turha muiden spekuloida. Onnittelut heille!

Vierailija
194/941 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tuo häänsä julkisuuteen => myös hänen eronsa tulee julkisuuteen, capische?

Kyllä. Ja juurihan he aivan itse toivat eronsa julkisuuteen. Mutta jossain kulkee raja, kun puhutaan millä asioilla popparikulhon kera herkutellaan. Ymmärrys sen rajan vetämiseen kertoo sivistyksestä.

Vierailija
195/941 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herätys nyt !? Miten Korpi ja tuleva exänsä on yhtäkkiä joku vertaistuki lapsettomille ihmisille ? He ilmoittivat erosta, ei lapsettomuudesta. Nyt pisteellään mutkia suoriksi sillä vauhdilla, että kohta Kiiran lapsettomuudesta puhutaan totena.

Lapsettomuudelle sinänsä voi avata vaikka kahdeksan lankaa, ja kaikki varmasti omalla tavallaan tarpeellisia. Mutta mitä ihmeen tekemistä ko. aiheella on tämän langan kanssa ?

Kaikki liittyy kaikkeen. Lapsettomuus/tai lapset liittyvät myös avioliittoon.  Ihmiset tarvitsevat vertaustukea ja saavat niitä usein juuri myös julkisuuden henkilöistä.  Miksi sinun on niin vaikea ajatella, että monilla lapsettomuus on tosissaan ongelma ja mitä pahaa siinä sitten? Nämä kaikki asiat, joita tuomme täällä esiin Kiiran liitosta on spekulaatioita, olkoot todellinen syys sitten mikä tahansa.  Asia voi olla myös niin kipeä, ettei Kiira sitä tuo esille. Kuitenkin ihmiset selkän takana luultavasti juttelevat tästäkin syystä. Niin se menee meidän tavallistenkin Matti Meikäläisten kohdalla.  Lapsettomuus on niin kipeä ettei siitä puhuta, kun erotaan, vaikka se olisikin yksi syy. 

Tekeekö tämä puutteellisuus tai vaiva ihmisestä jotenkin huonomman. Ei Kiira tai kuka tahansa  on ihan yhtä hyvä kaikesta huolimatta.  

Vierailija
196/941 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi mies ei ole edes Komea. Ei ihme kun Kiia sen jätti

Vierailija
197/941 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja juurihan he aivan itse toivat eronsa julkisuuteen. Mutta jossain kulkee raja, kun puhutaan millä asioilla popparikulhon kera herkutellaan. Ymmärrys sen rajan vetämiseen kertoo sivistyksestä.

Miksi sinulle on niin vaikeaa ajatella, että joillakin syy voi olla tahaton lapsettomuus? Tekeekö se ihmisestä huonomman`? Sehän on ihan melko tavallinen vaiva? Mistä sitten voi keskutella, jos keskustelee jokun avioliiton päättymisestä. Onko pettäminen jotenkin soveliaampi aihe tässä? 

Vierailija
198/941 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että he tulevat säilymään yhtä hyvinä ystävinä kun Emilia ja Valtteri tai Kimi ja Jenni. Miksi julkkisten tarvii aina lässyttää ero ilmotuksissaan.

Vierailija
199/941 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko toinen halunnut lapsia ja toinen ei ? Tuli jotenkin ekana mieleen, että heillä ehkä erilaiset toiveet tulevaisuudesta.

Ja tämä paljastui nyt vasta, olette te neroja xD

Vierailija
200/941 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 2 krt nähnyt Kiiran luistelevan. Oli upea !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi