Kiira Korpi ja mies: ero
Kommentit (941)
Melko varmasti siellä on jommallakummalla katottuna valmiiksi ihan niin kun Bottaksellakin oli. Mikään muu kun uusi rakkaus tuskin on tarpeeksi suuri kimmoke rikkoa noin tuorre liitto.
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuuden kokeminen on aika rankka kokemus eli useasti se johtaa myös eroon, joskus se vahvistaa liittoa. Satu Taiveaho ja Kanki Kaikkonenhan erosivat myös, ja lapsettomuus johtui Sadusta. No Kaikkonenhan sai sitten lapsen toisen naisen kanssa.
Heidän haastattelujensa mukaan johtui molemmista. Emme tiedä vaikka lapsi olisi lahjasoluilla saatu.
Molemmat jotenkin kumisia, joten olisivat siinä mielessä sopineet yhteen kyllä.
Tosta Arthurista tulee vähän I prefer dick -viba, ehkä Kiirankin mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Liitto kesti huikeat kolme vuotta? Nice.
He alkoivat tapailla jo 2010 eli 11 vuotta sitten. Nähtävästi suhde hiipui vasta avioliiton aikana eikä siihen tarvitse liittyä sen kummenpaa dramatiikkaa.
Onko avioliitto ystäville?
Oon ymmärtänyt väärin koko roskan
Vierailija kirjoitti:
Toi mies ei ole edes Komea. Ei ihme kun Kiia sen jätti
Ai niin komeus olikin se ainoa merkitsevä asia naisten mielestä. Jos muuten tuo kaveri ei ole komea, niin 90% Tinder-miehistä voinee heittää kirveen välittömästi kaivoon. Tai niinhän he tekevät jo muutenkin, eli ei mulla muuta.
Kävikö Kiira taas kylässä jollain venäläismiljonäärillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuuden kokeminen on aika rankka kokemus eli useasti se johtaa myös eroon, joskus se vahvistaa liittoa. Satu Taiveaho ja Kanki Kaikkonenhan erosivat myös, ja lapsettomuus johtui Sadusta. No Kaikkonenhan sai sitten lapsen toisen naisen kanssa.
Heidän haastattelujensa mukaan johtui molemmista. Emme tiedä vaikka lapsi olisi lahjasoluilla saatu.
Emme tosiaan, mutta Kaikkosen uusi kumppani pystyi tulemaan raskaaksi, kun taas Satu ei pystynyt . Muistaakseni Sadun hoidot jouduttiin keskyttämään, koska ne eivät sopineet hänelle. Lapsi on ihan varmsti oma, jos/vaikka se olisi tehty lahjoitussoluilla. Emmekä tiedä sitäkään, johtuiko sitten lopulta lapsettomuus Kaikkosesta. Joskus myös mitään syytä ei löydetä, eikä raskaus onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Kiira voisi seuraavaksi ottaa sen Paulus Arajuuren. Ne olisi niin syötävän suloinen pariskunta ja koko ajan vain hymyilisivät onnellisina.
Eikös Johis Puhakka jo varannut Pauluksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiira on sympaattinen, eroja nyt vain tapahtuu kun ihmiset ja elämäntilanteet muuttuu. Meillä kaikilla.
Kaikilla? Puhu vaan omasta puolestas. Et varmaan ollut edes syntyny kun me mieheni kanssa tavattiin.
Liiton pituus ei kerro mitään sen sisällöstä ja onnellisuudesta. Sillä on turha brassailla.
Kyllä se joillain kertoo. Itse en olisi päivääkään onnettomassa liitossa. Sivusta
En minäkään. 35 vuotta onnellisessa avioliitossa.
Jos nyt vielä puhun lapsettomuudesta niin voi sanoa, että se on monen vaikea hyväksyä. Itse yritin yställeni puhua omasta lapsettomuudestani. Hän ei millään halunnut myöntää asiaa. Hän sanoi, että tulee aivan varmasti raskaaksi, kun ei ajattele koko asiaa. Jotenkin eteen tuli aina ihan kuin muuri kun puhui lapsettomuudesta. En osaa sanoa, miksi siitä on niin vaikea puhua. Monet jopa salaavat asian. Olen miettinyt, että varmaan uskoa asiaa, koska lapsien saaminen on niin itsestänselvyys monelle.
Vierailija kirjoitti:
Oon 2 krt nähnyt Kiiran luistelevan. Oli upea !
Joo. Siitä se ero varmaan johtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä parista tulee fiilis että Kiira on pohjimmiltaan tamperelainen tavis ja mies hyvin kansainvälistynyt mies joka elää Nykissä.
Minä luulen, että Kiira on ymmärtänyt paremmin itseään psykologian opintojen myötä. Kasvanut ihmisenä. Mies ei ole pysynyt perässä. Ja sitten lapsettomuus. Lapsi on liima, joka sitoo löyhemmänkin liiton yhteen. Tosin lapsen voi myös adoptoida. Mutta jos haluaa huippu-urheilijan geenit lapsilleen, se on tietysti eri asia.
Jep, nuo kolme ekaa virkettä! Sain saman käsityksen Kiirasta, kun kuuntelin Emilia Vuorisalmen podcastia, jossa Kiira oli vieraana.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b006865d-bc01-45d1-8c89-3ac298…
Kiira Korpi paljastaa uutuuskirjassa salatun romanssin venäläismiljardöörin kanssa: Ranskan matkoja, 300 000 euron loistoauto ja muita ylellisiä lahjoja, helikopteri- ja yksityiskonekyytejä.
Vierailija kirjoitti:
Yli 50% avioliitoista päättyy eroon, joten ei pitäisi tulla yllätyksenä tällaiset
Mikä kohu tuo on? Ihmisiä luistelijat urheilija ovat.Miten eroavat muista ihmisistä? Ihmiset menenvät naimisiin ja kylästyvät lopulta toisiinsa.Jotkut eroaa,jotkut elää kuolemaan asti huonossa avioliitossa ja jotkut onnelisessa avioliitossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä parista tulee fiilis että Kiira on pohjimmiltaan tamperelainen tavis ja mies hyvin kansainvälistynyt mies joka elää Nykissä.
Minä luulen, että Kiira on ymmärtänyt paremmin itseään psykologian opintojen myötä. Kasvanut ihmisenä. Mies ei ole pysynyt perässä. Ja sitten lapsettomuus. Lapsi on liima, joka sitoo löyhemmänkin liiton yhteen. Tosin lapsen voi myös adoptoida. Mutta jos haluaa huippu-urheilijan geenit lapsilleen, se on tietysti eri asia.
Jep, nuo kolme ekaa virkettä! Sain saman käsityksen Kiirasta, kun kuuntelin Emilia Vuorisalmen podcastia, jossa Kiira oli vieraana.
Eikö tämän cheekin porukan ”kirous” ole se, että ne hyvät naiset jättää jossain vaiheessa nämä miehet kuin nallin kalliolle?
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b006865d-bc01-45d1-8c89-3ac298…
Kiira Korpi paljastaa uutuuskirjassa salatun romanssin venäläismiljardöörin kanssa: Ranskan matkoja, 300 000 euron loistoauto ja muita ylellisiä lahjoja, helikopteri- ja yksityiskonekyytejä.
Paljastan uutuuskirjassani salatun romanssin naapurin Peran kanssa: Korson matkoja, Helsingin sisäiset piletit ja muita ylellisiä lahjoja, mopokyytejä.
Toimittajat, odotan yhteydenottojanne!
En tiä, mutta Kiira on häkellyttävän kaunis. Aivan kertakaikkisen kaunis. Ylisanat loppuu.
m48
Vierailija kirjoitti:
Yli 50% avioliitoista päättyy eroon, joten ei pitäisi tulla yllätyksenä tällaiset
Avioliitto päättyy aina onnettomasti,
-joko eroon tai kuolemaan.
Aikaisemmin liike-elämään vetoa tuntenut kauppatieteilijä, nykyisin henkisiä asioita funtsiva psykologi.
Ihmiset muuttuvat 180 astetta!