Kiira Korpi ja mies: ero
Kommentit (941)
No eihän Korpikaan ole enää mikään tyttönen yli 30 V on hänkin, niin se aika rientää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiira voisi seuraavaksi ottaa sen Paulus Arajuuren. Ne olisi niin syötävän suloinen pariskunta ja koko ajan vain hymyilisivät onnellisina.
No, Paulus Arajuuri taitaa olla onnellinen Johannansa kanssa.
Kyllä Kiira olisi freshimpi ja urheilijan puolisoksi sopivampi.
Höpö höpö. Johanna Puhakka on nuorempana harrastanut balettia, ratsastusta ja taitoluistelua. Nykyään juoksu ja kuntosali ovat ohjelmassa.
Tämä Johanna Puhakka on mulle ihan nobody mutta kuvissa näyttää olevan turhan tuhdisti meikkivoidetta. Jo siksi Kiira.
Vierailija kirjoitti:
Nuo kumminkin olivat yli 10 vuotta yhdessä.Eivät sentään koko ajan vaihda uusiin puolisoihin.Onhan noita jotka menevät useasti naimisiin ja aina nyt olen löytännyt elämän rakkauden.
Onhan heillä vielä vuosikymmeniä aikaa avioitua ja eroilla ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti, mielipiteeni on se, että olette vastenmielisiä typeryksiä. Tässä asiassa ei ole mitään keskusteltavaa. Ja ennen kaikkea teillä ei ole mitään asialista sanottavaa, vain alhaista, likaista kuonaanne työnnätte paperille. Leimaatte ihmisiä tietämättä yhtään mitään ja kun sitä aikanne jauhatte, heikon tasonne vuoksi alatte uskoa näitä perättömiä väitteitänne.
Pari toivoi yksityisyyttä. Suokaa se heille. Tämä on heidän asiansa, ei teidän. Heidän elmänsä, ei teidän, vaan teidän pitää vihdoin hankkia ikioma elämä.
Joillekin vahingonilo on se paras ilo, surullista.
Onneksi minulla, lihavalla ja rumahkolla, av mammalla on komeampi mies kuin kiiralla. Ei ollut mitään kiiltokuva häitä tai new jorkin miljoona kämppää mutta rakkaus on aitoa.
Jotenkin vaan niin outoa, miten poltetaan tolkuttomasti rahaa häihin, joissa mainostetaan elämää suurempaa rakkautta, jota nimenomaan kannattaa juhlia satoine vierailee upeassa paikassa Como-järven rannalla, eikä mene kuin kolme hikistä vuotta, niin jo erotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiira voisi seuraavaksi ottaa sen Paulus Arajuuren. Ne olisi niin syötävän suloinen pariskunta ja koko ajan vain hymyilisivät onnellisina.
No, Paulus Arajuuri taitaa olla onnellinen Johannansa kanssa.
Kyllä Kiira olisi freshimpi ja urheilijan puolisoksi sopivampi.
Höpö höpö. Johanna Puhakka on nuorempana harrastanut balettia, ratsastusta ja taitoluistelua. Nykyään juoksu ja kuntosali ovat ohjelmassa.
Tämä Johanna Puhakka on mulle ihan nobody mutta kuvissa näyttää olevan turhan tuhdisti meikkivoidetta. Jo siksi Kiira.
Ota sinä se Kiira kun noin kovin kiinnostaa ja anna Pauluksen hoitaa ihan itse parinvalintansa.
Kiira oli kuin urheilun katrihelena. Koko kansan viaton tyttö ilman s-elämää. kunnes kävi ilmi, että oli avautunut häntä piirittäneelle venäläismiljonäärille....
Jep, enpä yhtään yllättynyt.
Tää Kiira on kyllä niin kireän ja joustamattoman muidun perikuva.
Ei mitään empatiaa eikä sympatiaa välity hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Jep, enpä yhtään yllättynyt.
Tää Kiira on kyllä niin kireän ja joustamattoman muidun perikuva.
Ei mitään empatiaa eikä sympatiaa välity hänestä.
Ei kyllä sustakaan tämän viestin perusteella 😃
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minulla, lihavalla ja rumahkolla, av mammalla on komeampi mies kuin kiiralla. Ei ollut mitään kiiltokuva häitä tai new jorkin miljoona kämppää mutta rakkaus on aitoa.
Tuo mies on tosi komea. Näytti että K oli enempi ihastunut kuin mies häneen. (Sivusta vaan havannoin)
Romahdus kirjoitti:
Kiira oli kuin urheilun katrihelena. Koko kansan viaton tyttö ilman s-elämää. kunnes kävi ilmi, että oli avautunut häntä piirittäneelle venäläismiljonäärille....
Huolehdi sä vaan siitä kenelle itse oot avautunut. Ehkä lähipubin Penalle jolla on tilillään 20e.
Ettei vaan Kiiralla alkanut vanha sokeri janottamaan.
Arthur Borges on kyllä komea mies.
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/2018-10/thumb_kiiraarthur.jpg
Kuva Arthurin malliajoilta.
https://img5.bdbphotos.com/images/orig/w/o/wosyey5tasr3rs5.jpg?skj2io4l
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vaan niin outoa, miten poltetaan tolkuttomasti rahaa häihin, joissa mainostetaan elämää suurempaa rakkautta, jota nimenomaan kannattaa juhlia satoine vierailee upeassa paikassa Como-järven rannalla, eikä mene kuin kolme hikistä vuotta, niin jo erotaan.
Minäkin olen suorastaan allerginen tuollaisille ökyhäille. Onhan se kiva juhlia, kun rahaa on, mutta vähemmän olisi enemmän monessa jutussa silti. Kannattaisi keskittyä olennaiseen, ei muille näyttämiseen ja rahalla porskuttamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ensin juorulehdet hehkuttavat vuosisadan rakkaustarinaa, ja muutaman vuoden päästä erotaan. Joopa joo näitä juttuja ja otsikoita.
Saatiinpahan lehdet myytyä, sehän oli tarkoituskin.
Moralisoinnin määrä tässä ketjussa hämmästyttää kun ottaa huomioon kuinka paljon täällä on useampaan kertaan eronneita, eri isille lapsia omaavia yh-äitejä.
Vierailija kirjoitti:
Ylähuulta ei oo.
No voi, pitäiskö sun hankkia siihen täytettä.
Mites se Kiiran saama luksusauto, jonka hän sai naapurimaan mieheltä? Olisiko ruoho vihreämpää siellä sittenkin? Eihän tämä ole edes salaisuus, kun asiasta on toitotettu monessa lehdessäkin aikanaan.
Olisiko toinen nalkuttanut kokojan ja vienyt ilon liitosta? Tuli vaan ekana mieleen.