Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvätuloinen veljeni kävi vanhoilla vanhemmillamme

Vierailija
20.03.2025 |

Oli kuulemma sanonut että olivat luvanneet ostaa hänen pojalleen 2000-3000€ maksavan sähkömopon. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/24 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Mikä siinä on ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät saisi ostaa mopoa lapsenlapselle?

Vierailija
4/24 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se kotona käyminen ole hyvätuloisilta kiellettyä toimintaa? Vai mikä tässä oikein oli jutun pointti?

Vierailija
5/24 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät saisi ostaa mopoa lapsenlapselle?

Koska ap:n katkeruus ja kateus ei tunne rajoja. 

Vierailija
6/24 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu?

Vierailija
7/24 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä niin mieleni pahoitin :D

Vierailija
8/24 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvätuloinen enkä kehtaisi siksi ottaa vastaan noin kallista mopoa (kallista siis omalle vanhemmalleni). Sivusta.

Vierailija
9/24 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kuulla, kiva kun kerroit.

Vierailija
10/24 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hyvätuloinen enkä kehtaisi siksi ottaa vastaan noin kallista mopoa (kallista siis omalle vanhemmalleni). Sivusta.

Ihana kun kerroit. Voin askarrella sinulle palkinnon. 

Vierailija
11/24 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kehtaisin, ja olen kehdannutkin. Vanha äitini tekee kaikkensa jauhaakseen omaisuutensa ennen kuolemaansa, jotta hulttioveljelleni jäisi mahdollisimman vähän huumerahaa hänen kuoltuaan. En varsinaisesti tarvitse rahaa, mutta otan silti kaiken vastaan, koska en halua sen aikanaan päätyvän rikollisten huumeidenmyyjien käsiin.

Vierailija
12/24 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsen aloituksen niin, etteivät iäkkäät vanhemmat muista tällaista lupausta antaneensa.

Onkohan mitään tuollaista koskaan luvattukaan? Käyttääkö röyhkeä veli huonomuistisuutta hyväkseen?

Vierailija
13/24 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se kotona käyminen ole hyvätuloisilta kiellettyä toimintaa? Vai mikä tässä oikein oli jutun pointti?

Kerääkö yksi perillinen ylimääräistä etua vanhemmiltaan? 

Vierailija
14/24 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se mopo sulle tulisikaan, vaan sun lapselle. Ja lisäksi tuo ei ole välttämättä AP:n vanhemmille mikään erityisen suuri rahasumma.

Toki tämä on harvinaisen heikko keskustelun avaus, kun siinä ei oteta kantaa mihinkään eikä oikeastaan sanota mitään erityistä.

Mutta kiva jos joku käy vanhoilla vanhemmillaan kylässä. Vanhusten yksinäisyys on oikeasti aivan liian yleistä.

Vierailija
15/24 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on uskomattoman ahnetta kuvitella elossa olevien ihmisten rahojen olevan jo perintöä. Ne rahat ovat ainoastaan AP:n vanhempien rahoja niin kauan kuin he ovat elossa ja he voivat käyttää ne ihan mihin haluavat.

Vierailija
16/24 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on uskomattoman ahnetta kuvitella elossa olevien ihmisten rahojen olevan jo perintöä. Ne rahat ovat ainoastaan AP:n vanhempien rahoja niin kauan kuin he ovat elossa ja he voivat käyttää ne ihan mihin haluavat.

Lahja voidaan tulkita ennakkoperinnöksi, jolloin se otetaan huomioon perinnönjaossa.

Vierailija
17/24 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahja voidaan tulkita ennakkoperinnöksi, jolloin se otetaan huomioon perinnönjaossa.

Se ei poista sitä ahneutta

Vierailija
18/24 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lellikit saa ja vievät kaiken.

Miehen velikin osti vanhemmiltaan huvilan jonka markkina-arvo on 250 000 - 300 000 e. Hirsimökki isolla tontilla halutulla paikalla. Lähellä suurta kasvukeskusta. 

Myyntihinta oli 80 000 e. Sillä saa samalta alueelta jonkun huonokuntoisen kuivsnmaan mökin.

Vierailija
19/24 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vanhemmilla on rahaa niin siitä vaan. Jos kituuttavat peruseläkkeellä niin sitten ikävämpi juttu ja asiasta kannattaa keskustella. Jos vaan ap:n kateutta niin unohda koko juttu.

Vierailija
20/24 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis teille olisi ok että sisaruksenne pyytää isoja rahasummia vanhemmiltanne? Kuin monelle se olisi omalla kohdalla ok. Tuo oli vain yksi kerta. Ties vaikka kuin monesti kerjää rahaa..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä