Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuommonen fitness-Pernilla saa tommosen kämpän ostettua noin nuorena? Fitnesspäiväkirjat...

Vierailija
23.06.2021 |

Eikö tommoset kämpät Helsingissä keskustassa (vissiin jotain Töölö-Punavuori-akselia?) maksa tyyliin puoli miltsiä? Miten voi saada noin nuorena raha-asiat niin että pankki hyväksyy vaikka ei ole vakityössä edes?

Haluan siis oikeasti tietää, itseäkin kiinnostaisi tuommonen kämppä, mitä pitää tehdä että onnistuu. Luulen että jos ite menen pankkiin nauravat sieltä pihalle.

Kommentit (151)

Vierailija
81/151 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pernilla on kivanoloinen naapurintyttömäinen sympaattinen nainen, joka on intohimoinen jostain. Pitää myös terveyttä prioriteettina, meditoi ja joogaa. Upea nainen.

Ottakaa jokainen mallia, nämä ovat hyviä roolimalleja kaikille.

T: mies

Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Pernillan tyyppiset (toivon mukaan naturellit) esikuvat ovat paljon parempia kuin esim. joka tuutista pyllistävä prostituoitu lorttosohvi.

Lisään vielä, että olen nainen.

Vierailija
82/151 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pernilla on kivanoloinen naapurintyttömäinen sympaattinen nainen, joka on intohimoinen jostain. Pitää myös terveyttä prioriteettina, meditoi ja joogaa. Upea nainen.

Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Pernillan tyyppiset (toivon mukaan naturellit) esikuvat ovat paljon parempia kuin esim. joka tuutista pyllistävä prostituoitu lorttosohvi.

Itsensä myymistähän somettaja homma on. Se, et väännät väkinäisiä videoita tyyliin "kuolin kolme kertaa ja jäin eloon", mutta haluat kuitenkin kesken videon kertoa finnivoiteesta ja alekoodista, pistää naurattamaan.

Tiedä sitten, onko hyvä roolimalli, että saa haalittua rahaa ja vain rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/151 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan vanha tää nykyinen poikkis on? Eikö Piippu ole aina tykännyt paljon vanhemmista miehistä?

Eiks hän just kertonut jossain jutussa, että erosi miesystävästään? Ei kylläkään kertonut syytä.

Vierailija
84/151 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan vanha tää nykyinen poikkis on? Eikö Piippu ole aina tykännyt paljon vanhemmista miehistä?

Eiks hän just kertonut jossain jutussa, että erosi miesystävästään? Ei kylläkään kertonut syytä.

Vuodenko ne asu yhdessä? Koirakin yhdessä hankittu. Nauttisi nyt vapaudesta kun on vielä nuori, ei tuon ikäisen tarvii elää vielä kotirouvana. Kaduttaa sitten vanhempana elämättä jäänyt nuoruus.

Vierailija
85/151 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsensä myymistähän somettaja homma on. Se, et väännät väkinäisiä videoita tyyliin "kuolin kolme kertaa ja jäin eloon", mutta haluat kuitenkin kesken videon kertoa finnivoiteesta ja alekoodista, pistää naurattamaan.

Tiedä sitten, onko hyvä roolimalli, että saa haalittua rahaa ja vain rahaa.

No, tarjolla olevista 'vaikuttajista' tuo Pernilla on sieltä paremmasta päästä. Itselleni kyllä ihan vieras maailma, enkä tiennyt edes tuota Pernillaa aiemmin. Oliko ero sit jokin julkisuustemppu, sai uutista aikaan...

Vierailija
86/151 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenruotsalainen kun on niin niillä on massia. Ja kyllä tolla kropalla tienaa.

Vierailija
87/151 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tekee palkkatyötä senkin aikaa kun toiset syövät sipsiä somessa.

Öhöm, ittelläni on velaton 74 m² ja lisäksi kaksi sijoitusasuntoa.

Vierailija
88/151 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli pakko kertoa vaikka tämä ketju ei ole sinusta ja ketään ei kiinnosta.

Vierailija
89/151 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä täällä tapahtuu?

Jos nainen on saavuttanut varallisuutta elämässään niin siinä on vai oltava joku mies rahoittamassa? Joko poikaystävä tai sitten sen naisen on oltava jollain tapaa maksullinen ja käydä ainakin Dubaissa tai sitten isukki kustantaa. Just joo. Jos nuori mies tienaa niin ajateltaisiinko samanlailla, että kyseessä on maksullinen? Ei, koska naisia ja erityisesti nuoria naisia halutaan aina halventaa. Täytyisi olla iloinen toisen puolesta ja siitä, että omat rahat tienataan rehellisesti ja jos siinä on vanhemmat rahoittamassa niin mitä väliä? Täytyy olla iloinen siitä, että joillain on hyvät suhteet vanhempiin. 

Vastaus AP:lle: Sosiaalisen median hommista maksetaan aika hyvin. Mainostaminen on yrityksille kallista ja sillä "somettaja" tienaa hyvin. Yhteistyöpostauksista ja muista mainoksista saa monta tuhatta euroa. Monet tienaavat jopa kymmenen tuhatta kuukaudessa. Esim. Valavuori olisi saanut jostain vuoden yhteistyöstä 30 000€, toki menetti sen maalittajien takia. Sekä jos asuu vanhemmillaan ja ei tarvitse kustantaa itse mitään niin kyllä siitä aika hyvin jää säästöön ja asunnon saa ostettua. Ei tarvitse itseään myydä. 

En itse ole millään tapaa sosiaalisessa mediassa, mutta tiedän, että sieltä sitä rahaa aika helpolla saa. 

Vierailija
90/151 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlyfans, sugar daddy?

Vierailija
91/151 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattikorkeakoulututkinto = akateeminen

LOL. Ei ole.

Joku hikinen tradenomi tai hoitsu ei ole akateeminen.

Haistakaa nyt paska sen akateemisuutenne kanssa. Minulla on kaksi tohtorin tutkintoa. Perselihaksia se vaatii ei mitään muuta. Yhtään en ole sen kummempi kuin muutkaan. Paljon on kaveripiirissä tohtorintutkinnon tehneitä yliopistolla pilipalihommissa kun eivät ole mihinkään päteviä eikä kukaan palkkaa kun eivät mitään TYÖTÄ osaa tehdä.

Vierailija
92/151 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hautaanko meinaat saada mukaan vai perintöä haalit jälkipolville? Laittakaa rahanne palamaan, kansantalouskin kiittää.5

Vierailija
93/151 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattikorkeakoulututkinto = akateeminen

LOL. Ei ole.

Joku hikinen tradenomi tai hoitsu ei ole akateeminen.

Haistakaa nyt paska sen akateemisuutenne kanssa. Minulla on kaksi tohtorin tutkintoa. Perselihaksia se vaatii ei mitään muuta. Yhtään en ole sen kummempi kuin muutkaan. Paljon on kaveripiirissä tohtorintutkinnon tehneitä yliopistolla pilipalihommissa kun eivät ole mihinkään päteviä eikä kukaan palkkaa kun eivät mitään TYÖTÄ osaa tehdä.

Minua kans aina naurattaa nämä akateemiset vouhottajat. Ne on olevinaan kun ne tienaa 3500 €/kk. Minä en viitsisi edes päivää sanoa tuommoisella pikkurahalla. Ammattikoulu on oma koulutus ja vuosiansiot n. 380 000 €. Ja ala sellainen, että meitä on Suomessa vain muutama. Tutuille terkut!

Vierailija
94/151 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on saavuttanut varallisuutta elämässään niin siinä on vai oltava joku mies rahoittamassa? Joko poikaystävä tai sitten sen naisen on oltava jollain tapaa maksullinen ja käydä ainakin Dubaissa tai sitten isukki kustantaa. Just joo. Jos nuori mies tienaa niin ajateltaisiinko samanlailla, että kyseessä on maksullinen? Ei, koska naisia ja erityisesti nuoria naisia halutaan aina halventaa. Täytyisi olla iloinen toisen puolesta ja siitä, että omat rahat tienataan rehellisesti ja jos siinä on vanhemmat rahoittamassa niin mitä väliä? Täytyy olla iloinen siitä, että joillain on hyvät suhteet vanhempiin. 

Vastaus AP:lle: Sosiaalisen median hommista maksetaan aika hyvin. Mainostaminen on yrityksille kallista ja sillä "somettaja" tienaa hyvin. Yhteistyöpostauksista ja muista mainoksista saa monta tuhatta euroa. Monet tienaavat jopa kymmenen tuhatta kuukaudessa. Esim. Valavuori olisi saanut jostain vuoden yhteistyöstä 30 000€, toki menetti sen maalittajien takia. Sekä jos asuu vanhemmillaan ja ei tarvitse kustantaa itse mitään niin kyllä siitä aika hyvin jää säästöön ja asunnon saa ostettua. Ei tarvitse itseään myydä. 

En itse ole millään tapaa sosiaalisessa mediassa, mutta tiedän, että sieltä sitä rahaa aika helpolla saa. 

Kateelliset täällä taas jauhaa p*skaa kuten tavallista. Valavuori on tuomittu rikollinen, ei siinä mitään "maalittamista" tarvita että yhteistyötahot kaikkoaa.

Vierailija
95/151 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset täällä taas jauhaa p*skaa kuten tavallista. Valavuori on tuomittu rikollinen, ei siinä mitään "maalittamista" tarvita että yhteistyötahot kaikkoaa.

Mistä pitäisi olla kateellinen? Satojen tuhansien veloista vai Böckermanin ulkonäöstä?

Vierailija
96/151 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuratkaa Linda Ekrothia. Siinä on fiksu nuori nainen, vaikka onkin rikkaasta perheestä.

Vierailija
97/151 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misogynistit kateellisina. En tunne ihmistä tai ohjelmaa mutta nopeasti vilastuna vaikuttaa tehden kovasti duunia.

Somen ja vlogien kautta saanut hirveesti tuloja, myöskin tv ohjelmien puolella. Että ihan itse tienannut isot massinsa.

Vierailija
98/151 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Misogynistit kateellisina. En tunne ihmistä tai ohjelmaa mutta nopeasti vilastuna vaikuttaa tehden kovasti duunia.

Somen ja vlogien kautta saanut hirveesti tuloja, myöskin tv ohjelmien puolella. Että ihan itse tienannut isot massinsa.

Lisäksi vanhempansa ovat duunareita. Hoitsua ja palopelastajaa.

Vierailija
99/151 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tolla on managerina ex-Viidakon tähtönen ja fitnessmuija Emmi Lehtomaa. Managerin tehtävänä on tuputtaa suojattiaan kaikkiin mahdollisiin medioihin ja hankkia mainossopimuksia. Ja isot massitko on pärjäämisen merkki elämässä😁

Vierailija
100/151 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei PB ole ennenkään tehny videoita eroamisistaan. Nytkö tarvitaan lisää tilaajia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän