Miten tuommonen fitness-Pernilla saa tommosen kämpän ostettua noin nuorena? Fitnesspäiväkirjat...
Eikö tommoset kämpät Helsingissä keskustassa (vissiin jotain Töölö-Punavuori-akselia?) maksa tyyliin puoli miltsiä? Miten voi saada noin nuorena raha-asiat niin että pankki hyväksyy vaikka ei ole vakityössä edes?
Haluan siis oikeasti tietää, itseäkin kiinnostaisi tuommonen kämppä, mitä pitää tehdä että onnistuu. Luulen että jos ite menen pankkiin nauravat sieltä pihalle.
Kommentit (151)
Eiks se joku vuos ollu tienannu jonku 200 tonnia, ihan verollisena.
Käykää tekin töissä niin voitte ostella kivoja juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Joku on böckkinyt kalliilla hinnalla.
Nii joku vanha äijä 😂 ompa hieno status miten sait asunnon nuorena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Pernilla on mielestäni jotenkin ällöttävä, isipapan kanssa treenataan, katsooko isi miten peppu kehittyy. Jossain Fitness jaksossa näin että kävi ostelemassa kalliita kenkiä oliko äitinsä kanssa Luxbagilta, menivät niiden kassiensa kanssa niin ylimielisesti. Ilmeisesti pyllistetyllä tienaa.
No hyi hitto, kertoo kyllä susta enemmän jos sun mielestä isän kanssa ei voi treenata ilman että isä tuijottaa tytärtään.
Minusta ei ole normaalia jos tyttären ja isän suhde on vähän liian läheinen, niinkuin näillä tuntuu olevan. Isä ei vaikuta ihan normaalilta, tytär puolestaan vaikuttaa vähän tyhmältä.
Kovin kateellisia olette naiset.
Olette vain niin s#atanan kateellisia, kuin nuori kaunis nainen menestyy ja hänellä on valtava somesuosio.
Hän on somessa tienannut melkoisia mä äriä rahaa.
Eikä tuo kilpaileminenkaan mitään halpaa puuhaa ole, siihen ja valmentautumiseen uppoaa melkoinen määrä rahaa.
Hankkikaa itsekin mammat elämä, koulutus ja ammatti ja ruvetkaa jonkin alan harrastajaksi ja kilpailijaksi.
Silloin ei tarvitse sivutolkulla haukkua ja kahdehtia menestynyttä ja hyvännäköistä nuorta naista.
Ukko38 kirjoitti:
Taitaa tienata somettamisella hyvin. Paljon on seuraajia, niin varmasti on paljon yhteistyökumppaneitakin. Hienoa, että nuori nainen menestyy. En osaa kadehtia.
Ukko38 kirjoitti:
Kantakaupungin kämppiin lainaa saa ihan eri tavalla kuin jonnekin Juukan kirkonkylälle.
Minäkin ostin lainarahalla yksiön etutöölöstä, eikä ollu halpa. Ihan duunaripalkalla, ilman pappoja, perceen myyntiä tai perintöjä takataskussa.
Mutta saako freelancer tai määräaikaisella sopparilla oleva? Joillain aloilla ainaista todellisuutta. En kyllä usko!
Ei hyvää päivää tätä ihmettelyä täällä taas kun ei tiedetä mistään mitään..
Jos yhtään viitsii ottaa asioista selvää, Pernillalla on 199 tuhatta seuraajaa Instagramissa. Tämä tarkoittaa että Pernilla työ on olla somevaikuttaja. Tämä tarkoittaa taas paljoin yhteistyömahdollisuuksia eri firmojen kanssa, eli Pernillalle maksetaan PALKKIOITA näkyvyyttä vasten. Osa näistä saattaa olla hyvinkin rahakkaita diilejä ja kuukausiansiot saattavat nousta useisiin tuhansiin euroihin. Ilmaisiksi nämä eivät tietenkään tule vaan duunia tuossa varmasti riittää. Pernillalla on myös oma vaatemallisto sekä nettivalmennusryhmiä.
Että luultavasti ihan itse maksaa omasta palkastaan asuntonsa...
Vierailija kirjoitti:
Olette vain niin s#atanan kateellisia, kuin nuori kaunis nainen menestyy ja hänellä on valtava somesuosio.
Eikä tuo kilpaileminenkaan mitään halpaa puuhaa ole, siihen ja valmentautumiseen uppoaa melkoinen määrä rahaa.
Hankkikaa itsekin mammat elämä, koulutus ja ammatti ja ruvetkaa jonkin alan harrastajaksi ja kilpailijaksi.
Silloin ei tarvitse sivutolkulla haukkua ja kahdehtia menestynyttä ja hyvännäköistä nuorta naista.
Jos on eri mieltä, se ei ole kateutta vaan tarkkanäköisyyttä. Minun puolestani voit laulella tuota kateus kateus kateus ihan niinkuin lystäät. Minuun se ei ainakaan tehoa, koska en ole kateellinen vaan tarkkanäköinen.
Miksi Suomessa kuvitellaan että laulajat, näyttelijät, urheilijat ovat köyhiä- kaikkea muuta! Suurin osa julkkiksista on ökyrikkaita.
Ehkä saanut sukulaisilta vähän apuja. Jos hän on nuori, niin laina-aika voi olla pitkä. On voinut saada sukulaisilta apuja käsirahaan ja vakuuksia, sitten Pernillalle jää jäljelle todistaa, että hän kykenee lyhentämään tiettyä summaa kuukausittain.
Ei maksa veroja Suomeen. Varmaan yritys rekattu jonnekin, missä minimaalinen verot.
Kyllä hän mukavasti varmaan tienaa sosiaalisen median ja yhteistyökumppaneiden kautta, lisäksi varakkaat vanhemmat ja työnäkymät todennäköisesti hyvät. Hän elää urheilijan elämää säännöllisine treeneinen ja ruokavalioineen, on aktiivinen ja ahkera, toisin kuin monet sohvalla lojuvat haukkujansa.
Vierailija kirjoitti:
Ukko38 kirjoitti:
Kantakaupungin kämppiin lainaa saa ihan eri tavalla kuin jonnekin Juukan kirkonkylälle.
Minäkin ostin lainarahalla yksiön etutöölöstä, eikä ollu halpa. Ihan duunaripalkalla, ilman pappoja, perceen myyntiä tai perintöjä takataskussa.
Mutta saako freelancer tai määräaikaisella sopparilla oleva? Joillain aloilla ainaista todellisuutta. En kyllä usko!
Saa tietenkin, jos hänellä vakuudet lainan takaisin maksusta.
Vierailija kirjoitti:
Joo mun yhdellä sukulaistytöllä joka ei tee töitä ja reissaa ulkomailla sekä omaa ison opintolainan,on hommannu yksiön Ullanlinnasta. Ihmettelen miten voi olla rahaa.
Mikset kysy mistä on rahaa?
2019 tienasi 85 848 euroa. Jos sama kehitys jatkuu on luultavasti tienannut viime vuonna 120 000. Lisäksi osti asunnon yhdessä poikystävän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole sivutolkulla haukuttu ja kadehdittu, nyt vähän tolkkua. Ihmeteltiin vaan. Minulle tuli ainakin uutena tietona tuo some-vaikuttaminen ja seuraajamäärät (en ole somesta stalkannut kun mulla on työ ja elämä), mutta nytpä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä keississä pappa betalar ainakin osan.
Ai palomies vai?
No hyi hitto, kertoo kyllä susta enemmän jos sun mielestä isän kanssa ei voi treenata ilman että isä tuijottaa tytärtään.