Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nieleminen suihinotossta - tuoko se jotain lisäarvoa miehelle?

Vierailija
23.06.2021 |

Pitääkö niellä vai saako sylkeä pois? Onko se miehelle jotenkin erilaista, jos nainen nielee vai saako hyvällä omallatunnolla olla nielemättä?

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se on ihan sama mut vissiin se joillekin tuo lisänautintoa. Oon kuullu että se on rakkaudenosotus. Lähtökohtaisesti enodota naiselta selllasta mitä en itse tekisi ja en todellakaan nielisi mällejä

Vierailija
2/77 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo. Hyvältä tuntuu. Mut jos menee kakomiseksi niin parempi sylkäistä vaikka pyyhkeeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, se on varmaan vähän sama jos klitan nuolemisen lopettaa sillä samalla hetkellä kun naisen orgasmi alkaa tulemaan, ei jatka se tulemisen loppuun asti.

Vierailija
4/77 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt ihan. Ei sitä ole pakko niellä vaikka jatkaisi ihan loppuun asti. Sitten lasti sylkemäån pönttöön.

Vierailija
5/77 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojoo, se on varmaan vähän sama jos klitan nuolemisen lopettaa sillä samalla hetkellä kun naisen orgasmi alkaa tulemaan, ei jatka se tulemisen loppuun asti.

Siis anteeksi miten on varmaan vähän sama??? Nielemisellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa lopettaako liian aikaisin

Vierailija
6/77 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieleminen on osittain sitä, että se on irstasta. Toinen asia on se, että nainen ei lopeta suihinottoa juuri kuin laukeaa. Jatkaa sitä miehen orgasmia. Tästä toinenkin kirjoittaja puhui naiselle annetusta suuseksistä. Eikä se nieleminen ole ollut kumppaneillani mikään ongelma. Kun olen kysynyt, niin kaikki halusivat niellä.

Vierailija
7/77 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen asia on se, että nainen ei lopeta suihinottoa juuri kuin laukeaa. Jatkaa sitä miehen orgasmia.

En käsitä tätä. Voisitko selventää? Minä otan loppuun asti suihin ja nuolen ja imen vielä hellästi laukeamisen jälkeenkin (spermaa suu täynnä), mutta en niele. Miehen kalu on suussa hyvän aikaa vielä laukeamisen ja orgasmin jälkeen. Kun se on reilusti pehmennyt, otan sen ulos ja syljen suun tyhjäksi. Minulla menee vatsa sekaisin sperman nielemisestä.

Vierailija
8/77 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan noin saa tehdä ja tuleekin. Tarkoitankin sitä tiettyä irstautta, mikä tuossa tulee loppumausteena.

Vierailija
9/77 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpää on, että ottaa lastin suuhun. Sen jälkeen joko nielee tai käy sylkemässä spermat pois. En voisi olla naisen kanssa, joka inhoaisi ottaa satsini suuhunsa.

Vierailija
10/77 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nieleminen, vaan se lastin jakaminen on mikä mua kiihottaa.

Setä40

Vierailija
11/77 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä kortsua suihinotossa. Juokoon ukko omat limansa.

Vierailija
12/77 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoni on aina niellyt, joten osaa sanoa miltä sylkeminen tuntuisi omassa pääkopassani. hän sanoo, että nieleminen on siistimpää, ja musta taas tuntuu, että hän ihan oikeasti rakastaa mua.

Vierailija
13/77 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaimoni on aina niellyt, joten osaa sanoa miltä sylkeminen tuntuisi omassa pääkopassani. hän sanoo, että nieleminen on siistimpää, ja musta taas tuntuu, että hän ihan oikeasti rakastaa mua.

Ihan varmasti rakastaa. Sitten kun mälli ei enää maistu ja kakkonen on "exit only", on rakkaus kuihtunut iäksi pois.

Siihen asti, nauti, laula ja tanssi.

Vierailija
14/77 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa seksistä tapahtuu aivoissa, joten kyllä sillä on todella suuri merkitys jos etukäteen tietää että haluaako nainen nauttia kaikista antimista loppuun asti. Periaatteessa tulemisen jälkeen kun kiima laskee niin nielemisellä ei ole nää niin suurta merkitystä, mutta jos etukäteen tietää että aina kaikki nesteet yökkäillään ulos niin vaikuttaa paljonkin fiilikseen.

Suihinotossa yksi isoimpia triggareitä itsellä on juurikin himokas "tuhma tyttö" joka oikein nauttii siitä että annan kaiken hänelle ja pisaraakaan ei mene hukkaan.

Tätä voisi ehkä vähän verrata siihen että jos pillun nuolemisen jälkeen mentäisiin heti pesemään hampaat ja huuhtelemaan vielä Listerinellä päälle. Onhan se paljon kiimaisempaa toimintaa kun oikein nauttii kaikista mehuista ja maistelee ja haistelee ja haluaa myös jäädä tähän ihanaan jälkiaromiin.

Vierailija
15/77 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee kun se 15cm imbesilli ei ole täällä kertomassa kuinka alle 15cm ei kannata edes imeä.

Vierailija
16/77 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiritsee kun se 15cm imbesilli ei ole täällä kertomassa kuinka alle 15cm ei kannata edes imeä.

se on tänään ollut yllättävän hiljaa, mutta laittanee ensimmäisen mattopommituksen ennen illan pelejä.

Vierailija
17/77 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäarvoa? Oletko kokoomuslainen imuttaja?

Onhan se rentouttavaa kun saa rauhassa tulla ja toinenkin nauttii. Bytheway, ilman suihinottakin voi olla hyvä seksielämä. Olin monta vuotta naisen kanssa, joka ei tykännyt ottaa suihin. Meillä oli kuitenkin makea (heh) seksielämä. Minä tosin annoin suuta ahkerasti. Kokemukseni perusteella 90 % ottaa suihin ja heistä 80 % nielee mielellään.

Vierailija
18/77 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nielemiseen voi ketään pakottaa..jos pakottaisin vaimoni nielemään niin se olisi tod.näk. viimeinen suihinotto häneltä..yleensäkkin seksissä ei tarvitse tehdä mitään mistä ei pidä..

Vierailija
19/77 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiseksi kirjoitti:

Suurin osa seksistä tapahtuu aivoissa, joten kyllä sillä on todella suuri merkitys jos etukäteen tietää että haluaako nainen nauttia kaikista antimista loppuun asti. Periaatteessa tulemisen jälkeen kun kiima laskee niin nielemisellä ei ole nää niin suurta merkitystä, mutta jos etukäteen tietää että aina kaikki nesteet yökkäillään ulos niin vaikuttaa paljonkin fiilikseen.

Suihinotossa yksi isoimpia triggareitä itsellä on juurikin himokas "tuhma tyttö" joka oikein nauttii siitä että annan kaiken hänelle ja pisaraakaan ei mene hukkaan.

Tätä voisi ehkä vähän verrata siihen että jos pillun nuolemisen jälkeen mentäisiin heti pesemään hampaat ja huuhtelemaan vielä Listerinellä päälle. Onhan se paljon kiimaisempaa toimintaa kun oikein nauttii kaikista mehuista ja maistelee ja haistelee ja haluaa myös jäädä tähän ihanaan jälkiaromiin.

Minä olen se tuhma tyttö joka varmistaa että kaikki tipat tulee mulle. Ja lypsän vimpatkin ulos pehmeästä kalusta.

Vierailija
20/77 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt suurta lisäarvoa tuo, mutta vähän tietty latistaa tunnelmaa, kun vaimo syöksyy vessaan sylkemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän