Nieleminen suihinotossta - tuoko se jotain lisäarvoa miehelle?
Pitääkö niellä vai saako sylkeä pois? Onko se miehelle jotenkin erilaista, jos nainen nielee vai saako hyvällä omallatunnolla olla nielemättä?
Kommentit (77)
Siis apua, olenko aina tehnyt väärin! Kun mies laukeaa, tulee vähän suuhun ja sitten lopetan, loput tulee pitkin kalua.. jäädään hetkeksi makoilemaan. Ja nyt luen että orkku jää vajaaksi?? Pliis ei kai. Mut en minä osaa enkä halua ottaa koko lastia suuhun jos sinänsä ei ole pakko. Tykkään kyllä muuten imeä kalua.
Vierailija kirjoitti:
Siis apua, olenko aina tehnyt väärin! Kun mies laukeaa, tulee vähän suuhun ja sitten lopetan, loput tulee pitkin kalua.. jäädään hetkeksi makoilemaan. Ja nyt luen että orkku jää vajaaksi?? Pliis ei kai. Mut en minä osaa enkä halua ottaa koko lastia suuhun jos sinänsä ei ole pakko. Tykkään kyllä muuten imeä kalua.
Siis apua, jos et halua lasteja suuhun, paina kyr pä laukeamishetkellä syvälle kurkkuun. Lupaan että miehesi laukeaa voimakkaammin kuin koskaan ja saat häneltä minkälaista tyydytystä ikinä keksitkin pyytää ja antaumuksella.
Muista, kokeilu ei maksa tässä tapauksessa mitään, etkä varsinkaan voi hävitä. Sius pelkkää plussaa...
Välillä menee liian syvälle ja tulee oksureflekti. Että mitä vielä miehet haluatte, mällit suuhun ja niellä? Vaihtoehtona on myös olla ilman hei haloo.
Vierailija kirjoitti:
On se vähän väärin ainakin omaan makuuni. Haluan että nainen jatkaa suulla tai edes kädellä niin pitkään että pyydän lopettamaan. Siihen asti täysillä.
Juhannusyönä tansseista yöllä palaavat naiset ottavat hymyillen suihin loppuun saakka.
Nieleminen suihinoton päätteeksi on paljon mukavamman tuntuista kuin, että naama menee kuin sitruunaa puraisseella ja sitten juostaan vessaan.
Mukavampi kun nainen sen jälkeen tulee viereen halimaan.
Ymmärrän, että se ei ole kaikkien juttu, mutta onneksi omalle naiselle se ei ole ongelma.
Oohhh tämä ketju osoittaa että olkoot ilman jos ei pelkkä nuoleminen riitä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmaiseksi kirjoitti:
Suurin osa seksistä tapahtuu aivoissa, joten kyllä sillä on todella suuri merkitys jos etukäteen tietää että haluaako nainen nauttia kaikista antimista loppuun asti. Periaatteessa tulemisen jälkeen kun kiima laskee niin nielemisellä ei ole nää niin suurta merkitystä, mutta jos etukäteen tietää että aina kaikki nesteet yökkäillään ulos niin vaikuttaa paljonkin fiilikseen.
Suihinotossa yksi isoimpia triggareitä itsellä on juurikin himokas "tuhma tyttö" joka oikein nauttii siitä että annan kaiken hänelle ja pisaraakaan ei mene hukkaan.
Tätä voisi ehkä vähän verrata siihen että jos pillun nuolemisen jälkeen mentäisiin heti pesemään hampaat ja huuhtelemaan vielä Listerinellä päälle. Onhan se paljon kiimaisempaa toimintaa kun oikein nauttii kaikista mehuista ja maistelee ja haistelee ja haluaa myös jäädä tähän ihanaan jälkiaromiin.
Minä olen se tuhma tyttö joka varmistaa että kaikki tipat tulee mulle. Ja lypsän vimpatkin ulos pehmeästä kalusta.
Missäpäin vaikutat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo lisäarvoa. Täysin älyvapaa kommentti kun joku on ylempä väittänyt, että olisi sama kuin lopettaisi naisen nuolemisen ennen orgasmia. Haloo? Nainen imutteli juuri lastisi suuhunsa, sait jo tyydytyksen. Yhdentekevää, mitä hän päättää lasteilla tehdä sen jälkeen. Saa niellä tai käydä sylkemässä pois. Sen sijaan jos nainen ei imisi loppuun asti, jäisi mies paljosta paitsi.
Sekoitat asioita. On olemassa naisia jotka eivät halua spermaa suuhunsa ja nykäisevät kalun juuri parhaalla hetkellä ulos suustaan.
Ihan perseestä ja vertautuu täysin siihen kun naisen orkun kynnyksellä mies lopettaisi suuseksin ja alkaisikin kömpelösti kuivalla lapasella taputella klitorista.
Luepa viestini uudestaan. ”Jos nainen ei ime loppuun asti vaan jättää kesken, niin kyllä, mies jää paljosta paitsi.”
Joten sinä sekoitat asioita psykooseissasi, kun vertaat pois sylkemistä heti siihen, ettei edes ota spermoja suuhun. Kysymys oli onko väliä nieleekö vai sylkeekö. Miten voisi sylkeä, jos niitä ei otettu suuhun? Lukutaitoa kehiin tai koulunpenkille takaisin.
"Saako hyvällä omallatunnolla olla nielemättä?" No huhhuh, tietysti saa! Ei sinun tarvitse huonoa omaatuntoa potea siitä jos miehelle ei sinun tapasi kelpaa. Ei kaikki niele tai ota sitä tavaraa edes suuhunsa. Jos itse haluat että mies laukeaa suuhusi tai haluat vielä nielläkin niin on se varmaan kivaa sille miehelle, riippuu tyypistä, mutta ei se mikään pakollinen asia ole.
Vierailija kirjoitti:
"Saako hyvällä omallatunnolla olla nielemättä?" No huhhuh, tietysti saa! Ei sinun tarvitse huonoa omaatuntoa potea siitä jos miehelle ei sinun tapasi kelpaa. Ei kaikki niele tai ota sitä tavaraa edes suuhunsa. Jos itse haluat että mies laukeaa suuhusi tai haluat vielä nielläkin niin on se varmaan kivaa sille miehelle, riippuu tyypistä, mutta ei se mikään pakollinen asia ole.
Ei saa kieltätyä. Kaikki on otettava, mikä annetaan
Vierailija kirjoitti:
Ei saa kieltätyä. Kaikki on otettava, mikä annetaan
Äitikin aina opetti että lautanen pitää syödä puhtaaksi.
Hahaha. Nauretaan miehen kanssa tälle. Siis onneksi me ollaan kumpikin siinä suhteessa konservatiivisia seksin suhteen, että tälläiset ihme eritteiden heittelyt naamoille ja suuhun sun muut saa jäädä xD Mies tulee aina pilluun, ja olen kyllä sanonut että haluaako joskus tullla tyyliin suuhun ja nielen mutta on sanonut sen olevan typerää. I agree. Voisin kyllä rakastamani miehen takia niin joskus tehdä, mutta onneksi rakastamani mies on siihen haluton. En valita.
Vaimo nieli usein parikymppisenä. Sitten tuli 10-15v tauko suihinotoissa jotka alkoivat uudestaan n.18kk sitten. Vaimo yllätti ottamalla suihin loppuun asti vaatteet päällä. Tehnyt sen nyt aika monta kertaa. Välillä jopa sängyssä haluaa että laukean suuhun. Kai siinä on jotain kiihoittavaa vaimolle.
Mutta hän ei enää niele. Alkaa aina hymyilemään spermat suussa ja menee vessaan sylkemään. Se ei haittaa muuten kuin että suihinoton jälkeen ei enää suudella. Kerran nuorempana humalassa pyysin suudella sen jälkeen kun olin tullut suuhun. Vaimo ihmetteli pyyntöä mutta suostui kuitenkin. Siinä oli jotain todella kiihoittavaa suudella naista jolla on spermat suussa.
Vaimo taas ei anna suudella sen jälkeen jos olen nuollut häntä. Pitää sitä varmaan ällöttävänä tms.
Kai sä nielet vaimosi räät kun se niistää suuhus?
Vierailija kirjoitti:
Hahaha. Nauretaan miehen kanssa tälle. Siis onneksi me ollaan kumpikin siinä suhteessa konservatiivisia seksin suhteen, että tälläiset ihme eritteiden heittelyt naamoille ja suuhun sun muut saa jäädä xD Mies tulee aina pilluun, ja olen kyllä sanonut että haluaako joskus tullla tyyliin suuhun ja nielen mutta on sanonut sen olevan typerää. I agree. Voisin kyllä rakastamani miehen takia niin joskus tehdä, mutta onneksi rakastamani mies on siihen haluton. En valita.
Onneksi olkoon. Konservatiivisuus kun on itseisarvo ja kiistaton hyve. Palataan vaikka keskiajan äärikonservatiiviseen henkeen, kun sukupuolielinten koskettelu oli ylipäätään niin suurta syntiä, ettei niitä saanut edes pestä ja hajuhaitat tuntuvat ajan hengessä kauas asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon. Konservatiivisuus kun on itseisarvo ja kiistaton hyve. Palataan vaikka keskiajan äärikonservatiiviseen henkeen, kun sukupuolielinten koskettelu oli ylipäätään niin suurta syntiä, ettei niitä saanut edes pestä ja hajuhaitat tuntuvat ajan hengessä kauas asti.
Kaikkeahan ei tarvitse vetää aivan toiseen ääripäähän:) Kyllä sinä sen tajusitkin, kuhan haluat päästä pätemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeahan ei tarvitse vetää aivan toiseen ääripäähän:) Kyllä sinä sen tajusitkin, kuhan haluat päästä pätemään.
Otapa tästä suklaamitali ja nauti seksielämästäsi seikkailunhaluttoman miehesi kanssa, joka on varmasti kunnon ori eikä rajoita sinua yhtään verrattuna siihen, mitä vapaaksi päästessäsi saattaisit tehdä.,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otapa tästä suklaamitali ja nauti seksielämästäsi seikkailunhaluttoman miehesi kanssa, joka on varmasti kunnon ori eikä rajoita sinua yhtään verrattuna siihen, mitä vapaaksi päästessäsi saattaisit tehdä.,
En tarvitse mitaleja siitä että seksielämäni kukoistaa rakastamani miehen kanssa. Kaikkien ei katsos tarvi olla mitään spermannielijöitä, ollakseen onnellisia. Ota sinä se lohdutuspalkintona niin voit syödä sen muiden suklaidesi tavoin.
Sekoitat asioita. On olemassa naisia jotka eivät halua spermaa suuhunsa ja nykäisevät kalun juuri parhaalla hetkellä ulos suustaan.
Ihan perseestä ja vertautuu täysin siihen kun naisen orkun kynnyksellä mies lopettaisi suuseksin ja alkaisikin kömpelösti kuivalla lapasella taputella klitorista.