Mielipide: LG G2?
Olisi etsinnässä uusi puhelin. mieleen on käynyt mm., LG G2, Samsung galaxy s4 ja Samsung Galaxy Grand 2.
katsoin netistä vertailuja, ja LG:n näytönlaatu parempi + kamera.
itse pidän samsungin järjestelmästä, mutta myös LG on todella kiva.
Älkää tyrkyttäkö nokiaa!
mitä mieltä olette LG G2 puhelimesta? Kokemuksia? Miinukset ja plussat?
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 17:12"]
Mikset osta Samsungin S5:ä?
[/quote]
Tiukka hinta. puhelin tulisi lapselle joten en sellaista osta :) budjetti lapsen puhelimeen on 400€
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 17:12"]
[/quote]
Tiukka hinta. puhelin tulisi lapselle joten en sellaista osta :) budjetti lapsen puhelimeen on 400€
[/quote]
Hinnan "tiukkuus" on toki suhteellista. Etkö halua viestiä myös lapsen puhelimen avulla varallisuuttasi? Kyllä minä ainakin haluan ja niin myös teenkin. Kaikilla lapsillamme on S5:et. Hankittiin heti, kun tuli myyntiin.
Itselläni työpuhelimena tuo. En mä siitä kauheasti osaa mitään sanoa, ihan kelpo perusluuri se on.
Melko nopea, jumittaa harvemmin kuin mun Samsung Note 3. Kamera ja näyttö on kyllä hyviä, mutta suoraan sanottuna en huomaa mitään eroa tuohon omaan Noteeni, vaikka paperilla em. speksien pitäisikin olla parempia (tai yhtä hyviä). Ei mulla mitään huonoa sanottavaa tuosta ole, ainoa juttu mikä tulee mieleen lapsen näkökulmasta on se, että puhelin on melko liukas näpeissä. Myös kameran alapuolella olevat napit ovat vähän erikoiset, itse en niistä pahemmin välitä.
Itselläni työpuhelimena tuo. En mä siitä kauheasti osaa mitään sanoa, ihan kelpo perusluuri se on.
Melko nopea, jumittaa harvemmin kuin mun Samsung Note 3. Kamera ja näyttö on kyllä hyviä, mutta suoraan sanottuna en huomaa mitään eroa tuohon omaan Noteeni, vaikka paperilla em. speksien pitäisikin olla parempia (tai yhtä hyviä). Ei mulla mitään huonoa sanottavaa tuosta ole, ainoa juttu mikä tulee mieleen lapsen näkökulmasta on se, että puhelin on melko liukas näpeissä. Myös kameran alapuolella olevat napit ovat vähän erikoiset, itse en niistä pahemmin välitä.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 17:17"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 17:12"]
[/quote]
[/quote]
Hinnan "tiukkuus" on toki suhteellista. Etkö halua viestiä myös lapsen puhelimen avulla varallisuuttasi? Kyllä minä ainakin haluan ja niin myös teenkin. Kaikilla lapsillamme on S5:et. Hankittiin heti, kun tuli myyntiin.
[/quote]
Olisit sitten ostanut Iphone 5S 64GB:n jos show-offailu on tärkeintä.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 17:17"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kummiskin, tuo S5 maksaa 600€.
Tuo varallisuudella viestintä (puhelimen avulla) ei oikein nappaa, minulla on omat keinoni sitä viestiä :) .
mutta ei puhelin tule rankkaan käyttöön, hyvä vain että moderni ja nykyaikainen, akku kestää, hyvä systeemi, ja hyvä kameralaatu. Ne ois ne tärkeimmät.
se on se syy miksen s5 osta myöskään.