Kertokaa mulle ruokavalio, jolla laihdun mahdollisimman paljon 2 kk:ssa!
Ei mielellään kovin liikuntapitoinen ja arvostan syömistä, joten jos vaikka paljon kasviksia saisi kuitenkin syödä. Mitat 162cm/85 kg.
Kommentit (10)
Miksi ihmeessä? Kaikki viestissäsi kertoo, että lihot kuitenkin takaisin. Kitukuurit vain lihottavat, yritä mieluummin laihduttaa mahdollisimman hitaasti. Olen samanmittainen ja laihduttanut 110 > 65 kg, se oli ihan tarpeeksi vaikeaa kilo kuukaudessa -vauhdilla.
Kiitos avusta!!!!! Tietäisitte kuinka monesti olen vastannut teille, että mistä uusia puolia ompelukoneeseen, miten facessa saa kaveripyynnön pois, miten sitä ja tätä. Enää en vastaa teille mitään..
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 15:15"]
Miksi ihmeessä? Kaikki viestissäsi kertoo, että lihot kuitenkin takaisin. Kitukuurit vain lihottavat, yritä mieluummin laihduttaa mahdollisimman hitaasti. Olen samanmittainen ja laihduttanut 110 > 65 kg, se oli ihan tarpeeksi vaikeaa kilo kuukaudessa -vauhdilla.
[/quote]
Olet varmaan oikeassa, mutta menen itse naimisiin 2 kk päästä ja olen jo laihduttanut 10 kg, mutta vielä olisi painoa pudotettavana.
ap
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 15:16"]
Kiitos avusta!!!!! Tietäisitte kuinka monesti olen vastannut teille, että mistä uusia puolia ompelukoneeseen, miten facessa saa kaveripyynnön pois, miten sitä ja tätä. Enää en vastaa teille mitään..
[/quote]
joku on keksinyt, että kiva leikkiä ap:ta. ap
no syöt 2kk mahdollisimman vähän, kieltäydyt mieliteoista jne... that's the only way
Tuo Jutan dieetin ruokamäärä on aivan valtava. En ainakaan itse pystyisi laihtumaan sellaisella.
Kysyit, millä laihdut mahdollisimman paljon. Vastaus: paastolla.
Googlaa GoFatGo.
Itsen olen sen ohjeilla laihduttanut. Ilman liikuntaa.