Vaasalaiset auttakaa
Minkä nimisiä työntekijöitä on Vaasan huutoniemen k-Supermarketissa?
Kiitos jo valmiiksi. :)
Kommentit (10)
No tuskin sitä kukaan kertoisi edes täällä vaikka tietäisi.
Vitustako me tiedetään, mee kysyy niiltä
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 23:29"]No tuskin sitä kukaan kertoisi edes täällä vaikka tietäisi.
[/quote]
Miksi ei? :(
Olen ihastunut yhteen tyttöön. Tahtoisin lähettää hänelle ruusuja työpaikalle.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 23:31"]Vitustako me tiedetään, mee kysyy niiltä
[/quote]
Onko pakko kiroilla? :(
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 23:29"]No tuskin sitä kukaan kertoisi edes täällä vaikka tietäisi.
[/quote]
[/quote]
Voi kun suloista. Valitettavasti en tiedä kenenkään nimeä .
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 23:32"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 23:29"]No tuskin sitä kukaan kertoisi edes täällä vaikka tietäisi.
[/quote]
[/quote]Vai oletkohan oikeammin se nainen, joka on ihastunut kaupassa työskentelevään mieheen (ja lähetit sille kuvan värkistäsikin) ja haluat nyt saada tietää miehen samassa kaupassa työskentelevät tyttöystävän nimen? Luin tällaista ketjua pari päivää sitten...
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 23:32"]
[/quote]
[/quote]Vai oletkohan oikeammin se nainen, joka on ihastunut kaupassa työskentelevään mieheen (ja lähetit sille kuvan värkistäsikin) ja haluat nyt saada tietää miehen samassa kaupassa työskentelevät tyttöystävän nimen? Luin tällaista ketjua pari päivää sitten...
[/quote]
Hah, en todellakaan! :D
Onko tämä edes totta?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 23:32"]
[/quote]
[/quote]
En ole varma onko tämä tyttö varattu.
Ei sitten, kiitos kovasti"avusta".
Huhuuuuuu?