Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Danny ja Helmi

Minä
23.06.2021 |

Uusi Seiska kertoo Dannyn ja Helmin tilanteesta ja näyttää Helmin bikinivideoita. Helmi ei ole enää Dannyn assistentti, vaan viettää muuten aikaa Dannyn kesäparatiisissa WTF?

Kommentit (1521)

Vierailija
1321/1521 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

D vois kustantaa vähän laadukkaammat hiusjatkot nuorikolleen, ero on aika suht huomattava

Ai säkin huomasit😄

Siis onhan helmi oikeesti herkullisen näköinen nuori nainen.

Mistä kohtaa🙄

Oon mies mutta en kyllä oo vielä huomannut.

Pieni blondattu feikattu tumppi.

Niin jos et oo parempia saanut niin kait toikin kävis paremman puutteessa. Muuten NOT.

Voiko olla mahdollista, että pidät toisista miehistä? Kyllä helmi on kaunis nainen, jokainenhan tuon huomaa.

No niin Helmi. Riittää jo itsekehu

Vierailija
1322/1521 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

D vois kustantaa vähän laadukkaammat hiusjatkot nuorikolleen, ero on aika suht huomattava

Ai säkin huomasit😄

Siis onhan helmi oikeesti herkullisen näköinen nuori nainen.

Mistä kohtaa🙄

Oon mies mutta en kyllä oo vielä huomannut.

Pieni blondattu feikattu tumppi.

Niin jos et oo parempia saanut niin kait toikin kävis paremman puutteessa. Muuten NOT.

Voiko olla mahdollista, että pidät toisista miehistä? Kyllä helmi on kaunis nainen, jokainenhan tuon huomaa.

No mun mä oon kyl samaa mieltä kun toi joka pitää tätä mimmiä tusinatuotteena. Mitäs tos ny ihmeellistä tai herkullista. Mun mimmi löis ton sata nolla. Onbex mun mimmillä on itsekunnioitusta ja ylpeyttä joten ei pelkoa et alentus tollai per seilemään.

Joteski toi vaa säälittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/1521 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks öyks

Ei jatkoon.

Vierailija
1324/1521 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut vaan voi ollakin noin tyhmiä.

Vierailija
1325/1521 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat Suomessa tasa-arvoisia ja huutavat oikeuksiensa perään. Kuinka on mahdollista että tämä Helmi ylipäätään suostuu tällaiseen peliin, onko Seiskan myynti pahastikin  notkahtanut ja  tälläkö se nousee.   Kaikella sitä pitää tyttölapsen leipänsä ansaita.

Vierailija
1326/1521 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska : ei enää noista kahdesta , varsinkaan HELMISTÄ yhtää KUVAA enää lehtiin .

Helmi voi vapaasti olla siellä D:n tontilla mitenpäin TAHANSA. Kunhan ei tartte kuvissa pällistellä.

Vierailija
1327/1521 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiska : ei enää noista kahdesta , varsinkaan HELMISTÄ yhtää KUVAA enää lehtiin .

Helmi voi vapaasti olla siellä D:n tontilla mitenpäin TAHANSA. Kunhan ei tartte kuvissa pällistellä.

No kun itse soittavat seiskan paikalle.

Vierailija
1328/1521 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun itse soittavat seiskan paikalle.

He elävät julkisuudesta

Vierailija
1329/1521 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta ällötysparista on jokaisessa Seiska lehdessä. Lyövät jo Nykäsetkin.

Nykänen sentään oli tehnyt jotakin " ansaitakseen" julkisuutta.

Nämä taas....huh yök

Vierailija
1331/1521 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeen lyhyt tuo Helmi on? Korkeat korkkarit jalassakin näyttää noin lyhyeltä.

Onko edes 150?

Vierailija
1332/1521 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noi koskaan lopeta...

Kyllä on seiskalla jutut vähissä.

Maailman naurettavin/ säälittävin pari🙈

Vierailija
1333/1521 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, enpä tiedä mikä tuossa on niin kauheaa? Danny saa nuoren nätin kissan kainaloon, ja Helmin ei tarvitse maksaa vuokraa/laskuja/tehdä raskaita töitä. Saa viettää ns. luksuselämää drinkkien ja loikoilun parissa, Danny varmaan maksaa sille hienot vaatteet, kengät ja laukutkin. Naiset harrastaneet tätä kautta aikojen, mutta jostain kumman syystä se on hyväksyttävää vain, jos mies on saman ikäinen?  Nuoremmissa miehissä tuskin enää löytyy monia, jotka olisi valmiita elättämään naisen kokonaan ja hemmottelemaan häntä tuolla tavalla.

Vierailija
1334/1521 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi elää täysin seiskan varassa.

Huomiohrat.

Vierailija
1335/1521 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan Danny saattaa olla "parasta", mitä Helmi voi saada itselleen ja on tajunnut sen itsekin. Ei Helmin kaltaiselle tytölle kelpaisi mikään perus raksa-Pete tai joku semiautistinen insinööri. Ei sellaiset kantele sulle drinkkejä tai elätä. Jossain jenkeissä voisi olla niitä nuorempiakin rikkaita komistuksia, mutta suuressa maailmassa Helmi hukkuisi massaan, kun siellä on tuhansia ja tuhansia toinen toistaan kauniimpia ja nuorempia naisia jonottamassa näitä miehiä. 

Vierailija
1336/1521 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ekaa kertaa Seiskasta noita juttuja ja kyllähän Helmistä alkaa näkyä miten tuollainen elämä syö naista. Varsinkin hevosjutusta näkee miten silmistä on jotain kuollut.

Vierailija
1337/1521 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee lähinnä mieleen, että eikö tolla Helmillä ole tuolla korvessa aika tylsää? Ei bileitä, ikätovereita, harrastuksia, tapahtumia jne. mitä tuon ikäiset kaipaa.  Papparaisen kanssa korvessa. En itse ainakaan jaksaisi tuolla lusia, tylsyyteen kuolisin vaikka olisi miten hieno huvila.

Vierailija
1338/1521 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, enpä tiedä mikä tuossa on niin kauheaa? Danny saa nuoren nätin kissan kainaloon, ja Helmin ei tarvitse maksaa vuokraa/laskuja/tehdä raskaita töitä. Saa viettää ns. luksuselämää drinkkien ja loikoilun parissa, Danny varmaan maksaa sille hienot vaatteet, kengät ja laukutkin. Naiset harrastaneet tätä kautta aikojen, mutta jostain kumman syystä se on hyväksyttävää vain, jos mies on saman ikäinen?  Nuoremmissa miehissä tuskin enää löytyy monia, jotka olisi valmiita elättämään naisen kokonaan ja hemmottelemaan häntä tuolla tavalla.

Joo no ei sinänsä ihmetytä toi heidän " yhteistyö" lähinnä ihmettelen tuota naista. Eikö hänellä ole yhtään itsekunnioitusta?

Itse en kyllä haluaisi tuollaista selvää tyrkkyä vaimokseni. No ehkä Danny nyt ei ole vaimoa etsimässäkään.

Huvitteluleluhan tämä nainen on.

Säälittää vain jotenkin tuo kokoonpano.

Vierailija
1339/1521 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ekaa kertaa Seiskasta noita juttuja ja kyllähän Helmistä alkaa näkyä miten tuollainen elämä syö naista. Varsinkin hevosjutusta näkee miten silmistä on jotain kuollut.

Onnellinen ja elämäniloinen parikymppinen?

https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/2021-07/Helmi-thumb1.jpg

Vierailija
1340/1521 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan Danny saattaa olla "parasta", mitä Helmi voi saada itselleen ja on tajunnut sen itsekin. Ei Helmin kaltaiselle tytölle kelpaisi mikään perus raksa-Pete tai joku semiautistinen insinööri. Ei sellaiset kantele sulle drinkkejä tai elätä. Jossain jenkeissä voisi olla niitä nuorempiakin rikkaita komistuksia, mutta suuressa maailmassa Helmi hukkuisi massaan, kun siellä on tuhansia ja tuhansia toinen toistaan kauniimpia ja nuorempia naisia jonottamassa näitä miehiä. 

Helmi on ollut aina hemmoteltu nirppanokka.

Ilmajoella ei kelvannut kenellekään, eikä lähiympäristössäkään.

Piti lähteä heti kauemmas.

Kukaan ikäisensä ei tuota kestäisikään.

Vanha pappa on otettu kun joku nuorempi kiinnostuu ( eri asia mistä) ja on valmis mihin vain. Palvelemaan prinsessaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme