Danny ja Helmi
Uusi Seiska kertoo Dannyn ja Helmin tilanteesta ja näyttää Helmin bikinivideoita. Helmi ei ole enää Dannyn assistentti, vaan viettää muuten aikaa Dannyn kesäparatiisissa WTF?
Kommentit (1521)
Vierailija kirjoitti:
Spontaanisti korkkarit jalassa tenniskentällä ja veneessä. Mikähän idea tuossa on ollut, että jotkin kakkasirkkelit jalassa poseeraa Seiskan toimittajalle ja hoetaan on kuumaa ja paappa pyörittää ruoria. Jos ihan keskenään siellä olisivat ja ei sen kummempaa selostusta ja perseenrevittelyä julkisuudessa🙈
Pakko olla joka paikassa korkkarit jalassa, että ei huomattaisi miten lyhyt hän on.
Danny tullaan muistamaan näistä "heikkouksistaan". Kunnia mennyt mutta maine sen kuin kasvaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän kumpuavat nämä huutelut "sitä sai mitä tilasi". Kaikkien näiden nuorten naisten kohdalla.
Eli mistä kumpuaa tuo, että välillisesti puolustellaan groomaajaa, sitä vanhaa miestä?
Kysyn tätä, koska minulla on samantapainen kokemus itselläni. Menin pystymetsästä yliopistoon 18-vuotiaana. Miespuolinen vanhempi työntekijä ainelaitoksellamme alkoi hirvittävän määrätietoisesti groomata minua. Olin muuttanut kaupunkiin suoraan kotoa, ystäviä ei vielä ollut, opinnoissa pärjääminen ahdisti kovasti, oli univaikeuksia ja kaikenlaista, masensi, pelotti. Tämä rauhoittava mies tuli sitten auttavaisesti neuvomaan. Kehui ja antoi hyviä numeroita kursseistaan, vei opintotukirahojen ehtyessä ravintolaan syömään, kuittaili kirjastosakkojani, tarjosi aina kyydin jne. Tapasin alamme huippuja hänen avullaan, ja väitöskirjastanikin oli olemassa tutkimussuunnitelma varmaan jo fuksivuoden jouluna.
Pääsin kierteestä irti miespuolisten opiskelukavereiden avulla, ja löysin lopulta oman ikäisiä ystäviä, poikaystävänkin. Mutta merkille pantavaa on, että naispuoliset opiskelukaverit ja naispuolinen henkilökunta piti tapahtunutta kokonaan minun syynäni. Näin siitä huolimatta, että ko. vanhempi mies oli groomannut lukemattomia muitakin opiskelijatyttöjä ennen minua. Minun jälkeenikin.
Kuulemma silti minä oli bimbo onnenonkija, joka halusi rikkoa ko. miehen avioliiton.
Tuntui, että naiset olivat jopa pettyneitä, kun pojat pelastivat minut groomaajan kynsistä. Naiset olivat jotenkin odottaneet, että minulle käy huonosti. Jotta pääsisivät ilkkumaan oikein kunnolla?
Minua kiinnostaa, miksi tässä D-tapauksessakin sanotaan niin helposti, että nuorten naisten syy. Esim. Armi on 18-vuotias ihan superviaton perhetyttö ilman minkäänlaista elämänkokemusta, jota manipuloitiin 15 VUOTTA. Kuka tahansa meistä olisi siinä henkisessä ja sosiaalisessa jamassa tarttunut pulloon, minuushan oli häneltä ihan viety.
Juuri näin! Mulla myös kokemus groomauksesta, tekijänä urheiluvalmentaja ja alkoi kun olin 16.
Munkin pelastajia olivat miespuoliset treenikaverit. Pyörivät seurassani leirien illanvietoissa ja huolehtivat, että lähdin sieltä nukkumaan yhtä matkaa heidän kanssaan. Ottivat kaikin tavoin porukoihin ja antoivat treeniapua asioissa, joissa olin aiemmin ollut valmentajani varassa.
Nää oli mua 5-7 vuotta vanhempia tyyppejä ja käytös oli suojelevaa ja kunnollista. Oma isäkin oli ollut ympäriinsä hässivä pukki, joten olin jotenkin tosi altis joutumaan groomaavan isähahmon koukkuun.
Nuo treenikaverit paitsi suojeli mua, myös osoittivat, millainen hyvä mies on.
LOL. Takuulla halusivat kaikki päästä itse panemaan sua, mutta onnistuivat cock-blockaamaan toisensa ja jäivät kaikki ilman (vai annoitko jollekin ihanalle "pelastajallesi"?). Miten naiivi voi tyttö/nainen olla?
Groomaajien tekniikkaan kuuluu väittää, että "kaikki miehet ovat tällaisia". Tarkoitus on saada uhri uskomaan, että mitään parempaa ei ole mahdollista saada.
Hieno esimerkki, kiitos!
Kyllä sitä näköjään kaikkea tekee, että TURHAKSI julkkikseksi " pääsee"
Voi oksennus.
Ilkka on syntynyt varakkaaseen kauppiassukuun, ei ole koskaan tarvinut tehdä oikeita töitä elääkseen, koulunkin jätti 7-luokan jälkeen. Kun suvussa on rahaa niin hän on voinut rämpyttää kitaraa ja jahdata naisia mielin määrin, ikinä ei ole tarvinut tehdä oikeata työtä elääkseen. Miettikää nyt itse, niin hävettävän huono "artisti" että ei täällä suomessa hänen levynmyynnillä mitään taloja ja huviveneitä ostella haha 😂😂😂 Isoisä kääntyisi haudassa jos näkisi miten turha tämä ISO D edelleen on...
Dannyn ikätoverit Markku Aro, Tapani Kansa ja jopa Frederik ovat ikääntyneet tyyylikkäämmin. Eivät ole tehneet naisistaan numeroa. Frederikillä on naisia riittänyt, mutta ole tuonut niitä lehtiin.
Vierailija kirjoitti:
Dannyn ikätoverit Markku Aro, Tapani Kansa ja jopa Frederik ovat ikääntyneet tyyylikkäämmin. Eivät ole tehneet naisistaan numeroa. Frederikillä on naisia riittänyt, mutta ole tuonut niitä lehtiin.
No Markku Arollahan on ollut useita naisia, mutta viime vuosina ei ole enää ollut julkisuudessa tietoa hänen naisistaan. Tapani Kansalla on niin kiire, ettei ehdi naisia hoitelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuin isoisä ja lapsenlapsi
tai lapsenlapsenlapsi...
Saman ikäisenä kuin Helmi, emme voi käsittää mikä pakkomielle Helmillä on ollut aina tuohon Dannyyn.
T.Ilmajokiset
Martta Ruohojokilampi-Papunen kirjoitti:
Ilkka on syntynyt varakkaaseen kauppiassukuun, ei ole koskaan tarvinut tehdä oikeita töitä elääkseen, koulunkin jätti 7-luokan jälkeen. Kun suvussa on rahaa niin hän on voinut rämpyttää kitaraa ja jahdata naisia mielin määrin, ikinä ei ole tarvinut tehdä oikeata työtä elääkseen. Miettikää nyt itse, niin hävettävän huono "artisti" että ei täällä suomessa hänen levynmyynnillä mitään taloja ja huviveneitä ostella haha 😂😂😂 Isoisä kääntyisi haudassa jos näkisi miten turha tämä ISO D edelleen on...
Niin ja nai sitten vielä Liisan, joka kuuluu myös rikkaaseen sukuun. Tosiaan onnetonta naisten kanssa sekoilua Dannylla on tosiaan ollut ja on.
Vierailija kirjoitti:
Frederik?
Frederikin seksipaljastukset puhuttavat: ”Laadulla ei ole niin väliä”
Ja mikä pakkomielle ylipäätään on julkisuuden henkilöksi. Silläkin uhalla että tekisi itsestään pellen kuten Helmi.
Miekkii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin isoisä ja lapsenlapsi
tai lapsenlapsenlapsi...
Dannylla taitaa itsellään olla vasta lapsenlapsia, jotka ovat nekin vielä aika pieniä, ei Helmin ikäisiä. Toisaalta kyllä voisi olla, jos kaikki olisivat nuorena olleet asialla.
Miten kävisi jos helmi tulis raskaaksi ja synnyttäisi lapsen? Mikä olisi kullekin..
Danny on elostelija, jos Armia ei olisi ollut, olisi varmasti ollut joku muu nainen. Katri Helenan ja Dannyn romanssi päättyi, koska Katri Helena löysi Dannyn sängystä toisen naisen kanssa. Laskelmoivalta tyypiltä vaikuttaa. Liisa oli hyvä saalis varakkuutensa takia.
Vierailija kirjoitti:
Miten kävisi jos helmi tulis raskaaksi ja synnyttäisi lapsen? Mikä olisi kullekin..
Ilkka on todnäk hommannut vasektomian.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän kumpuavat nämä huutelut "sitä sai mitä tilasi". Kaikkien näiden nuorten naisten kohdalla.
Eli mistä kumpuaa tuo, että välillisesti puolustellaan groomaajaa, sitä vanhaa miestä?
Kysyn tätä, koska minulla on samantapainen kokemus itselläni. Menin pystymetsästä yliopistoon 18-vuotiaana. Miespuolinen vanhempi työntekijä ainelaitoksellamme alkoi hirvittävän määrätietoisesti groomata minua. Olin muuttanut kaupunkiin suoraan kotoa, ystäviä ei vielä ollut, opinnoissa pärjääminen ahdisti kovasti, oli univaikeuksia ja kaikenlaista, masensi, pelotti. Tämä rauhoittava mies tuli sitten auttavaisesti neuvomaan. Kehui ja antoi hyviä numeroita kursseistaan, vei opintotukirahojen ehtyessä ravintolaan syömään, kuittaili kirjastosakkojani, tarjosi aina kyydin jne. Tapasin alamme huippuja hänen avullaan, ja väitöskirjastanikin oli olemassa tutkimussuunnitelma varmaan jo fuksivuoden jouluna.
Pääsin kierteestä irti miespuolisten opiskelukavereiden avulla, ja löysin lopulta oman ikäisiä ystäviä, poikaystävänkin. Mutta merkille pantavaa on, että naispuoliset opiskelukaverit ja naispuolinen henkilökunta piti tapahtunutta kokonaan minun syynäni. Näin siitä huolimatta, että ko. vanhempi mies oli groomannut lukemattomia muitakin opiskelijatyttöjä ennen minua. Minun jälkeenikin.
Kuulemma silti minä oli bimbo onnenonkija, joka halusi rikkoa ko. miehen avioliiton.
Tuntui, että naiset olivat jopa pettyneitä, kun pojat pelastivat minut groomaajan kynsistä. Naiset olivat jotenkin odottaneet, että minulle käy huonosti. Jotta pääsisivät ilkkumaan oikein kunnolla?
Minua kiinnostaa, miksi tässä D-tapauksessakin sanotaan niin helposti, että nuorten naisten syy. Esim. Armi on 18-vuotias ihan superviaton perhetyttö ilman minkäänlaista elämänkokemusta, jota manipuloitiin 15 VUOTTA. Kuka tahansa meistä olisi siinä henkisessä ja sosiaalisessa jamassa tarttunut pulloon, minuushan oli häneltä ihan viety.
Ihmiset ihan itse tekevät valintoja. Joku valitsee päihteet, joku valitsee tylsän opiskelun. Loppujen lopuksi, kaikki on kiinni itsestä. Aina selitellään, että alkoholisti juo, koska hänellä on ollut vaikea lapsuus. Mutta on paljon ihmisiä, joilla on ollut vaikeaa ja silti he eivät juo.
Täysi-ikäisten kyseessä ollessa sälytän vastuun ihmiselle itselleen. Sitä saa, mitä tilaa. Helmi on valinnut julkkiksen uran.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ole Dannyn taholta muuta kuin tarve näyttää että vielä naisia riittää. Nuoria, blondeja naisia. Danny muistetaan Armista, Erikasta ja Helmistä. Ilman heitä äijä olisi kolmastoista tusinassa. Pelkkää hyväksikäyttöä Dannyn taholta ja tuo avautuminen Armin kosinnasta ja ehto siitä, että juomisen on loputtava jos naimisiin haluaa, oli ala-arvoinen veto. Kusipää. Itsehän tuo tarjoilee Helmillekin drinkkejä koko ajan.
En usko Armin kosineen kuin ehkä kännissä. Ei naiset tuohon aikaan kosineet, odotettiin että mies kosii. Danny piti Armia löysässä hirressä koko ajan. Lupaili mitä lupaili. Danny on henkisesti vaurioitunut siitä isänsä hylkäämisestä ja tod.näk. katkera isän uuden liiton tyttärelle joten kostaa sitä vetämällä naisia suohon. Terapia olisi ollut parempi ratkaisu. Tällä menolla tulee vaan lisää terapian tarpeessa olevia ihmisiä.
Armin kosinta on ihan hyvin voinut olla todellista. Ei -70 luku ollut mitään pimeää keski-aikaa. Kyllä tuolloinkin oli e-pillerit, avioerot ja seksuaalinen vapautuminen. Ja kyllä silloinkin oli naisia johtotehtävissä ja korkeilla poliittisilla paikoilla.
En puolustele Dannya, enkä omalta tyttäreltäni hyväksyisi tätä valintaa. Oli sitten täysi-ikäinen tai ei. Mutta ihmettelen kovasti tätä toistuvaa väitettä, jossa Helmi on pelkää uhri ja Danny nähdään vain pahana setänä. Olen sitä mieltä, että Helmi hyväksikäyttää Dannyn julkisuutta, luodakseen omaa julkkisuraansa. Ja ilmeisesti hän on valmis antamaan vastineeksi seksiä. Tuon ikäisen miehen tyydyttäminen lienee aika helppo homma. Eli Helmi saa pienellä vaivalla paljon julkisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Spontaanisti korkkarit jalassa tenniskentällä ja veneessä. Mikähän idea tuossa on ollut, että jotkin kakkasirkkelit jalassa poseeraa Seiskan toimittajalle ja hoetaan on kuumaa ja paappa pyörittää ruoria. Jos ihan keskenään siellä olisivat ja ei sen kummempaa selostusta ja perseenrevittelyä julkisuudessa🙈
Just näin !
Eipä ollut suhdetta kenenkään heistä kanssa. No kaltaisesi miesten (?) voi olla vaikea uskoa, että parempiakin miehiä on.