Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Danny ja Helmi

Minä
23.06.2021 |

Uusi Seiska kertoo Dannyn ja Helmin tilanteesta ja näyttää Helmin bikinivideoita. Helmi ei ole enää Dannyn assistentti, vaan viettää muuten aikaa Dannyn kesäparatiisissa WTF?

Kommentit (1521)

Vierailija
1041/1521 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisten panettelua. Danny on herrasmies ja auttanut mm. Erika Vikmanin uraa. Moni tämänkin palstan lukijoista istuisi mielellään Ilkan kainalossa. Hyvää kesää! Nähdään keikoilla!

Vierailija
1042/1521 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoitus 16 vuotiaalle kirjoitti:

Tuttu kirjoitti:

Voi voi täällä näitä kommentteja.

Helmi nauraa paskaset naurut näille, joten säälikää te vain kuulkaas itseänne kääkät. Helmi elää unelmaansa. Sitäkö karehditte.

Mun yks tuttava laitto viestiä, et ny kannattais sen ilmajokelaisen 16 vuotiaan mallin varoa. On kuva ilmajoen lehdessä. Danny kun lukee Helmin kotipaikkakunnan lehteä. Nyt taitaa vaihtua vanha Helmi jo nuorempaan. Malli kuulemma upeen näkönen.

Tämä totta ja kaunis on tuo nuori mallityttö. Erittäin kaunis. Toivottavasti ei ole D.n seuraava uhri.

Vanhemmat viekää nopeasti tyttärenne piiloon.

Jotain linkkiä? Insta? Nimi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1521 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettko nyt ihan varmoja, että heillä on edes mikään seksisuhde? Voi olla, että tämä kaikki tehdään vain imagon takia. Helmi hakee julkisuutta Dannyn avulla.  On samalla Dannylle seuraa ja auttelee käytännön asioissa. Ovat molemmat jotain luonnonlapsia, joiden mielestä itsestä voi ottaa ties minkälaisia kuvia vain? Me ei voida täällä lopulta tuomita heitä, kun me ei oikeasti tiedetä totuutta. Tuollaiset kuvathan eivät vielä kerro totuutta.

No kyllä nyt vanhan pukin kohdalla arvaa. Ei oo Danny mikään viaton luonnonlapsi.

No, et kyllä voi olla ihan varma. Eikä tuon ikäisellä enää mikään seksisuoritus ole muutenkaan itsestäänselvyys. 

Voihan sitä olla seksiä ilman yhdyntääkin. Sinänsähän se on sama suorittaako, kaikenlaiset seksuaaliset teot, jopa pelkkä katse, ovat kuvottava tuolla ikäerolla.

Ei katse tapa, eikä myöskään vanhalta mieheltä voi kieltää katsetta. On inhimillistä tuntea asioita. Toivottavasti jää katseeseen.

Kyse oli kuvottavuudesta, ei kieltämisestä. Fiksu mies tietäisi rajansa eikä olisi kuvottava.

Vierailija
1044/1521 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän kumpuavat nämä huutelut "sitä sai mitä tilasi". Kaikkien näiden nuorten naisten kohdalla.

Eli mistä kumpuaa tuo, että välillisesti puolustellaan groomaajaa, sitä vanhaa miestä?

Kysyn tätä, koska minulla on samantapainen kokemus itselläni. Menin pystymetsästä yliopistoon 18-vuotiaana. Miespuolinen vanhempi työntekijä ainelaitoksellamme alkoi hirvittävän määrätietoisesti groomata minua. Olin muuttanut kaupunkiin suoraan kotoa, ystäviä ei vielä ollut, opinnoissa pärjääminen ahdisti kovasti, oli univaikeuksia ja kaikenlaista, masensi, pelotti. Tämä rauhoittava mies tuli sitten auttavaisesti neuvomaan. Kehui ja antoi hyviä numeroita kursseistaan, vei opintotukirahojen ehtyessä ravintolaan syömään, kuittaili kirjastosakkojani, tarjosi aina kyydin jne. Tapasin alamme huippuja hänen avullaan, ja väitöskirjastanikin oli olemassa tutkimussuunnitelma varmaan jo fuksivuoden jouluna.

Pääsin kierteestä irti miespuolisten opiskelukavereiden avulla, ja löysin lopulta oman ikäisiä ystäviä, poikaystävänkin. Mutta merkille pantavaa on, että naispuoliset opiskelukaverit ja naispuolinen henkilökunta piti tapahtunutta kokonaan minun syynäni. Näin siitä huolimatta, että ko. vanhempi mies oli groomannut lukemattomia muitakin opiskelijatyttöjä ennen minua. Minun jälkeenikin.

Kuulemma silti minä oli bimbo onnenonkija, joka halusi rikkoa ko. miehen avioliiton.

Tuntui, että naiset olivat jopa pettyneitä, kun pojat pelastivat minut groomaajan kynsistä. Naiset olivat jotenkin odottaneet, että minulle käy huonosti. Jotta pääsisivät ilkkumaan oikein kunnolla?

Minua kiinnostaa, miksi tässä D-tapauksessakin sanotaan niin helposti, että nuorten naisten syy. Esim. Armi on 18-vuotias ihan superviaton perhetyttö ilman minkäänlaista elämänkokemusta, jota manipuloitiin 15 VUOTTA.  Kuka tahansa meistä olisi siinä henkisessä ja sosiaalisessa jamassa tarttunut pulloon, minuushan oli häneltä ihan viety.

Juuri näin! Mulla myös kokemus groomauksesta, tekijänä urheiluvalmentaja ja alkoi kun olin 16.

Munkin pelastajia olivat miespuoliset treenikaverit. Pyörivät seurassani leirien illanvietoissa ja huolehtivat, että lähdin sieltä nukkumaan yhtä matkaa heidän kanssaan. Ottivat kaikin tavoin porukoihin ja antoivat treeniapua asioissa, joissa olin aiemmin ollut valmentajani varassa.

Nää oli mua 5-7 vuotta vanhempia tyyppejä ja käytös oli suojelevaa ja kunnollista. Oma isäkin oli ollut ympäriinsä hässivä pukki, joten olin jotenkin tosi altis joutumaan groomaavan isähahmon koukkuun.

Nuo treenikaverit paitsi suojeli mua, myös osoittivat, millainen hyvä mies on.

Vierailija
1045/1521 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu kirjoitti:

Helmi nauraa paskaset naurut näille, joten säälikää te vain kuulkaas itseänne kääkät. Helmi elää unelmaansa. Sitäkö karehditte.

Mun yks tuttava laitto viestiä, et ny kannattais sen ilmajokelaisen 16 vuotiaan mallin varoa. On kuva ilmajoen lehdessä. Danny kun lukee Helmin kotipaikkakunnan lehteä. Nyt taitaa vaihtua vanha Helmi jo nuorempaan. Malli kuulemma upeen näkönen.

Tämä totta ja kaunis on tuo nuori mallityttö. Erittäin kaunis. Toivottavasti ei ole D.n seuraava uhri.

Miten niin, että Helmi on uhri? Ihan itse haaveili tuosta. Toteutti. Nytkö on uhri🤭

Vierailija
1046/1521 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu kirjoitti:

Miten niin, että Helmi on uhri? Ihan itse haaveili tuosta. Toteutti. Nytkö on uhri🤭

Nainen varsinkin nuori nainen on aina uhri ja miehet sikoja. Eihän se nyt voi olla mitenkään muuten.

Vierailija
1047/1521 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Danny oikeasti terve ? Aina ollut tuollainen.Toki ei miehillä ne himot lopu vaikka ikää tulee.Tuon miehen kohdalla on vaan niin ällöä.Miettikää nyt kuvia D ja Erika.Se sama kuvio toistuu taas.Onko sen seuralaisen /avustajan oltava melkein alasti ??

Tämä. Nuo Seiskan jutut on niin irvokkaita ja mauttomia. Helmi sipsuttaa ympäriinsä korkokengät jalassa ja pikkubikineissä. He ovat itse ilmeisesti kutsuneet Seiskan sinne kuvaaamaan tätä? Miksi ihmeessä? Minkä takia niitä lehtikuvia ei voi vaatteet päällä ottaa?  En tiedä mitä Helmi kuvittelee tästä saavansa, tai Danny. Naurunalaisiksi tekevät vaan itsensä.

Vierailija
1048/1521 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu kirjoitti:

Anteeksi, mutta mistä sinä tiedät mistä Helmi haaveilee? Et tiedä asiasta yhtään mitään.

Sitä ei tiedä kukaan muu kuin hän itse.

Tällaista on groomaus; projisoidaan kohteelle "haluja" tai "haaveita" mitä hänellä mukamas on (mikä oikeasti on itsellä), uskotaan niihin itse ja kerrotaan mahdollisesti muille, että tämä on kohteen toive (ainakin jos jää kiinni) ja sitten oikeuteetaan oma käytös kohdetta kohtaan sillä.

Kiitos esimerkistä. Täysin tuomittavaa.

Vierailija
1049/1521 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Helmi jo vuosia haaveillut pääsevänsä Dannylle töihin...niin mikäpäs siinä . Hyvä kun onni suosi.

Mutta olkoot siellä yhdessä ILMAN MEDIAA.

Toivottavasti onni kestää.!

Olisihan se ollut jopa mielenkiintoista JOS Helmi olisi siinä Juhannus videolla esittänyt villin afrotanssin !

Tai vaikka kunnon katutanssi shown 📻.

Tulee vaan mieleen oma nuoruus 😂😂

Meikäläinen ois ilman muuta käyttänyt videoo hyväkseen ja näyttänyt että NÄIN 🤭

Nyt oli enemmänkin kuin vaisu ....🥱🥱

Vierailija
1050/1521 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Danny oikeasti terve ? Aina ollut tuollainen.Toki ei miehillä ne himot lopu vaikka ikää tulee.Tuon miehen kohdalla on vaan niin ällöä.Miettikää nyt kuvia D ja Erika.Se sama kuvio toistuu taas.Onko sen seuralaisen /avustajan oltava melkein alasti ??

Tämä. Nuo Seiskan jutut on niin irvokkaita ja mauttomia. Helmi sipsuttaa ympäriinsä korkokengät jalassa ja pikkubikineissä. He ovat itse ilmeisesti kutsuneet Seiskan sinne kuvaaamaan tätä? Miksi ihmeessä? Minkä takia niitä lehtikuvia ei voi vaatteet päällä ottaa?  En tiedä mitä Helmi kuvittelee tästä saavansa, tai Danny. Naurunalaisiksi tekevät vaan itsensä.

Voi ei! Milloin Seiska, syväluotaavista artikkeleistaan tunnettu Suomen laadukkain journalistinen tuote ja kansakunnan ylpeys, on vajonnut näin alas? En kestä!

Vierailija
1051/1521 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän kumpuavat nämä huutelut "sitä sai mitä tilasi". Kaikkien näiden nuorten naisten kohdalla.

Eli mistä kumpuaa tuo, että välillisesti puolustellaan groomaajaa, sitä vanhaa miestä?

Kysyn tätä, koska minulla on samantapainen kokemus itselläni. Menin pystymetsästä yliopistoon 18-vuotiaana. Miespuolinen vanhempi työntekijä ainelaitoksellamme alkoi hirvittävän määrätietoisesti groomata minua. Olin muuttanut kaupunkiin suoraan kotoa, ystäviä ei vielä ollut, opinnoissa pärjääminen ahdisti kovasti, oli univaikeuksia ja kaikenlaista, masensi, pelotti. Tämä rauhoittava mies tuli sitten auttavaisesti neuvomaan. Kehui ja antoi hyviä numeroita kursseistaan, vei opintotukirahojen ehtyessä ravintolaan syömään, kuittaili kirjastosakkojani, tarjosi aina kyydin jne. Tapasin alamme huippuja hänen avullaan, ja väitöskirjastanikin oli olemassa tutkimussuunnitelma varmaan jo fuksivuoden jouluna.

Pääsin kierteestä irti miespuolisten opiskelukavereiden avulla, ja löysin lopulta oman ikäisiä ystäviä, poikaystävänkin. Mutta merkille pantavaa on, että naispuoliset opiskelukaverit ja naispuolinen henkilökunta piti tapahtunutta kokonaan minun syynäni. Näin siitä huolimatta, että ko. vanhempi mies oli groomannut lukemattomia muitakin opiskelijatyttöjä ennen minua. Minun jälkeenikin.

Kuulemma silti minä oli bimbo onnenonkija, joka halusi rikkoa ko. miehen avioliiton.

Tuntui, että naiset olivat jopa pettyneitä, kun pojat pelastivat minut groomaajan kynsistä. Naiset olivat jotenkin odottaneet, että minulle käy huonosti. Jotta pääsisivät ilkkumaan oikein kunnolla?

Minua kiinnostaa, miksi tässä D-tapauksessakin sanotaan niin helposti, että nuorten naisten syy. Esim. Armi on 18-vuotias ihan superviaton perhetyttö ilman minkäänlaista elämänkokemusta, jota manipuloitiin 15 VUOTTA.  Kuka tahansa meistä olisi siinä henkisessä ja sosiaalisessa jamassa tarttunut pulloon, minuushan oli häneltä ihan viety.

Juuri näin! Mulla myös kokemus groomauksesta, tekijänä urheiluvalmentaja ja alkoi kun olin 16.

Munkin pelastajia olivat miespuoliset treenikaverit. Pyörivät seurassani leirien illanvietoissa ja huolehtivat, että lähdin sieltä nukkumaan yhtä matkaa heidän kanssaan. Ottivat kaikin tavoin porukoihin ja antoivat treeniapua asioissa, joissa olin aiemmin ollut valmentajani varassa.

Nää oli mua 5-7 vuotta vanhempia tyyppejä ja käytös oli suojelevaa ja kunnollista. Oma isäkin oli ollut ympäriinsä hässivä pukki, joten olin jotenkin tosi altis joutumaan groomaavan isähahmon koukkuun.

Nuo treenikaverit paitsi suojeli mua, myös osoittivat, millainen hyvä mies on.

LOL. Takuulla halusivat kaikki päästä itse panemaan sua, mutta onnistuivat cock-blockaamaan toisensa ja jäivät kaikki ilman (vai annoitko jollekin ihanalle "pelastajallesi"?). Miten naiivi voi tyttö/nainen olla?

Vierailija
1052/1521 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellisten panettelua. Danny on herrasmies ja auttanut mm. Erika Vikmanin uraa. Moni tämänkin palstan lukijoista istuisi mielellään Ilkan kainalossa. Hyvää kesää! Nähdään keikoilla!

Kuten sanottu, Kirkan muistelmien mukaan Lipsasella on ollut tapana puhua itsestään kolmannessa persoonassa.

Ei tosiaankaan nähdä keikoilla.

Vierailija
1053/1521 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettko nyt ihan varmoja, että heillä on edes mikään seksisuhde? Voi olla, että tämä kaikki tehdään vain imagon takia. Helmi hakee julkisuutta Dannyn avulla.  On samalla Dannylle seuraa ja auttelee käytännön asioissa. Ovat molemmat jotain luonnonlapsia, joiden mielestä itsestä voi ottaa ties minkälaisia kuvia vain? Me ei voida täällä lopulta tuomita heitä, kun me ei oikeasti tiedetä totuutta. Tuollaiset kuvathan eivät vielä kerro totuutta.

No kyllä nyt vanhan pukin kohdalla arvaa. Ei oo Danny mikään viaton luonnonlapsi.

No, et kyllä voi olla ihan varma. Eikä tuon ikäisellä enää mikään seksisuoritus ole muutenkaan itsestäänselvyys. 

Voihan sitä olla seksiä ilman yhdyntääkin. Sinänsähän se on sama suorittaako, kaikenlaiset seksuaaliset teot, jopa pelkkä katse, ovat kuvottava tuolla ikäerolla.

Ei katse tapa, eikä myöskään vanhalta mieheltä voi kieltää katsetta. On inhimillistä tuntea asioita. Toivottavasti jää katseeseen.

Kyse oli kuvottavuudesta, ei kieltämisestä. Fiksu mies tietäisi rajansa eikä olisi kuvottava.

Ei Danny nyt varsinaisesti ole mikään kuvottava. Tuskin Helmi olisi sen kanssa, jos se tosissaan olisi niin kuvottava. Minä en ainakaan pidä Dannya mitenkään kuvottavana, vaikka hän on muovinen ja otenkin tehty. En kyllä itse ole millään tavalla hänestä muuten kiinnostunut, eikä hän luultavasti minusta. Danny oli nuorena kyllä oikein komeakin eli eipä ihme, jos naisia löytyi. Eikä itse pystynyt vastustamaan heitä. Niin hän jossain haastattelussa kertoi, ainakin Armista. 

Vierailija
1054/1521 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kukaan luultavasti ole voinut pakottaa Helmiä näihin kuviin. Kyllä hänen on niihin itse täytynyt haluta. Minun tyttäreni, joka on vähän Helmiä nuorempi, ei  ainakaan  suostu mihinkään, jos ei  itse halua. Siinä ei auta minun tai isänsä pyynnöt, jos tyttö jotain päättää tai on päättänyt. 

Vierailija
1055/1521 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eerikassa on Armin näköä. Helmi on taas omalla suloisella tavallaan kaunis, eikä musta voi verrata Armiin. Kannattaisi Helmin nyt vaan lähteä elämään omaa elämäänsä. Ei kannata vanhassa miehessä roikkua...

Vierailija
1056/1521 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Helmi tietää mikä on pelin henki, ilme kertoo.

Vierailija
1057/1521 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spontaanisti korkkarit jalassa tenniskentällä ja veneessä. Mikähän idea tuossa on ollut, että jotkin kakkasirkkelit jalassa poseeraa Seiskan toimittajalle ja hoetaan on kuumaa ja paappa pyörittää ruoria. Jos ihan keskenään siellä olisivat ja ei sen kummempaa selostusta ja perseenrevittelyä julkisuudessa🙈

Vierailija
1058/1521 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma parikymppinen tyttäreni on kuin eri maailmasta. Hyvä, atleettinen miesmaku. Matkustelee ja elää omannäköistä ja -ikäistä elämää. Opiskelu ja työ tärkeää.

Vierailija
1059/1521 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää tytöt käyttää Dannya hyväkseen. Sillä pitäis olla jo edunvalvoja.

Vierailija
1060/1521 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei todellakaan ole terve. Hänellä on pahoja traumoja oman isänsä petturimaisesta käytöksestä (kertonut mm. HS:ssä) Kuten näkyy, hän ei ole toipunut niistä. En tiedä, onko edes yrittänyt kohdata näitä traumojansa ammattilaisen kanssa. Välittää niitä joka tapauksessa naisille ympärillänsä, Armi räikeimpänä esimerkkinä. Vanha mies ei ehkä "kehtaa" käydä terapiassa, vaikka koko Suomi tietää, että hän on sen tarpeessa.