Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Danny ja Helmi

Minä
23.06.2021 |

Uusi Seiska kertoo Dannyn ja Helmin tilanteesta ja näyttää Helmin bikinivideoita. Helmi ei ole enää Dannyn assistentti, vaan viettää muuten aikaa Dannyn kesäparatiisissa WTF?

Kommentit (1521)

Vierailija
821/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivot ei kehity samaan tahtiin täysi-ikäisyyden kanssa. Liekö rikkinäinen tausta vaikuttamassa myös?

Miltäs kylältä tämä ...niin oliko nimi Loukamaa...?

( no Helmi kuitenkin) on kotoisin ?

Pohojanmaalta kuitenkin ,muistelen ?

Pienellä kylällä ihmiset innoissaan.

Ilmajoella eivät ole innoissaan kuin Helmi Loukasmäen oma perhe.

Muut häpeävät silmänsä päästä.

Lähinnä myötähäpeävät.

Vierailija
822/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Helmi ei katso mitään keskustelupalstoja ja elää omassa kapselissaan. Hän ei tiedä, eikä halua tietää, mitä hänestä puhutaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän ei tiedetä, millainen perhe Helmillä on? Jos heillä on paljon lapsia, ja ovat ihan tyytyväisiä, kun yksi lähtee tienaamaan. 

Vierailija
824/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehden mukaan monet ovat panneet välit poikki Helmiin Dannyn takia mm. ystävät ja sukulaiset. Ilmeisesti perhe tukee??

Vierailija
825/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmiä ei kuulemma enää liikuta, jos ihmiset katsovat häntä kadulla. Eikä ilmeisesti enää välitä siitä, mitä hänestä kirjoitetaan. 

Vierailija
826/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo video vetää sanattomaksi. Myötähäpeää, voi luoja!

Ainoa ihmeellinen asia videolla oli korkkarit veneessä.

Danny otti rennosti, ja Helmi veti sitä roolia mitä nämä tytöt nyt yleensäkin vetää.

Vierailija
827/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalehden mukaan monet ovat panneet välit poikki Helmiin Dannyn takia mm. ystävät ja sukulaiset. Ilmeisesti perhe tukee??

On tuokin vähän lapsellista, että pannaan ”välit poikki”.

Vierailija
828/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dannylle ykkönen on aina Danny.

Juuri oli Dannyn podcast, jossa nyt vuosien jälkeen tilittää, että "minähän en perkele eroa!", oli päättänyt.

Armi-paralle lupaili monet kerrat aivan muuta.

Danny tuhosi Armin.

Vierailija
829/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmiä ei kuulemma enää liikuta, jos ihmiset katsovat häntä kadulla. Eikä ilmeisesti enää välitä siitä, mitä hänestä kirjoitetaan. 

Minua ällistyttää, että tästä maasta on löytynyt tähän ketjuun niin paljon pullossa kasvaneita ihmisiä jotka eivät ymmärrä mitä tässä on tekeillä. Koko kuvio ei kiinnostaisi ketään jos tytön mielenkiinnon kohde ei sattuisi olemaan koko kansalle tuttu Danny. Tietyillä naisilla on elämässään tietynlainen vaihe, ja Helmin kohdalla se menee nyt näin.

Vierailija
830/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Tukiainenkin oli parikymppisenä todella nätti ja sen sex-maksetuilla reissuillaan joista kuvia ja videoita, niin täällä jotku demariäijät huutaa kuinka sillekkin kaikki suomalaiset naiset vaan ovat kateellisia. 

Mistä näille vasemmistomiehille on tullut käsitys että kaikille päihdeongelmaisille maksullisille naisille kaikki "ei-maksulliset" naiset ovat vaan suunnattoman kateellisia? 

Vaikka niinhän ne varkaatkin aina sanovat että "ne ketkä ei varasta, ei vaan uskalla". Että sellasta kehitystason vammasuutta. 

Vierailija
831/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuokin vähän lapsellista, että pannaan ”välit poikki”.[/quo

No, mitä muuta voi, jos ei halua kuunnella: Danny, Danny.....

Jos on kovin paljon yhteydessä, ikäänkuin hyväksyy asian. Luultavasti ei kuuntele nyt ketään eli turha yrittää puhua. Onko Helmillä yleensä aikaa nyt pitää yhteyttä kovin moneen?

Vierailija
832/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuokin vähän lapsellista, että pannaan ”välit poikki”.

Ei kun se on nimenomaan aikuisuutta että ei ala roikkumaan saastassa enempää kuin pakko. 

Ne lapsen tasolle jääneet roikkuu niissä kaikenmaailman ala-arvoisissa piireissä loppuun asti. 

Vierailija
833/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ällistyttää, että tästä maasta on löytynyt tähän ketjuun niin paljon pullossa kasvaneita ihmisiä jotka eivät ymmärrä mitä tässä on tekeillä. Koko kuvio ei kiinnostaisi ketään jos tytön mielenkiinnon kohde ei sattuisi olemaan koko kansalle tuttu Danny. Tietyillä naisilla on elämässään tietynlainen vaihe, ja Helmin kohdalla se menee nyt näin.

Kyllä varmaan aika moni ymmärtää. Itse ainakin suhtaudun jo aika välinpitämättömästi, koska en voi asialle mitään. Lisäksi jotain Helmi tästä hyötyy, muuten hän ei tätä tekisi.  Itse hän on päätöksensä tehnyt ja kantaa siitä vastuun. Ei kukaan voi elää hänen puolesta.

Vierailija
834/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi on käytännössä vielä lapsi, mutta aikuisen oikeuksilla. Jos tuntisin hänet, pysyisin rinnalla valmiina ottamaan kopin kun tajuaa missä on mukana. Lähipiiri on kamala, jos on totta että välit ovat poikki. Suorastaan sysäävät papan syliin.

Vierailija
835/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin suuri joukko on huolissaan Helmistä, niin miksette mene hakemaan häntä pois Dannyn luota? Voisitte kerätä myös kirjelmän Dannylle, jossa toivotte, että päästää Helmin pois. Turhaa te täällä tätä asiaa jauhatte, tehkää jotain tai antakaa Dannyn ja Helmin olla yhdessä. Jos kerran Helmin vanhemmat eivät saa häntä pois Dannyn luota niin tuskin kukaan muukaan saa.  Toivottavasti itse pian huomaa ja lähtee itse pois sieltä.

Vierailija
836/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmi on käytännössä vielä lapsi, mutta aikuisen oikeuksilla. Jos tuntisin hänet, pysyisin rinnalla valmiina ottamaan kopin kun tajuaa missä on mukana. Lähipiiri on kamala, jos on totta että välit ovat poikki. Suorastaan sysäävät papan syliin.

Eikö oma perhe tue. Minä en ainakaan jaksaisi ystävänä roikkua tuollaisen kanssa, jos kerran ei minua kuuntelisi. Luulen jopa, että voi myös Helmi olla se, joka on laittanut välit pois, kun lähipiiri ei ole hyväksynyt päätöstä.  Tällä "lapsella" on oma perhe tukena.

Vierailija
837/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota sinä hänet siipiesi suojaan. Yritä lähestys ja tukea. Riittääkö aikasi ja voimasi?

Vierailija
838/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota sinä hänet siipiesi suojaan. Yritä lähestys ja tukea. Riittääkö aikasi ja voimasi?

Miten tämä käytännössä tapahtuisi, tuntemattomana ihmisenä? Voisin ihan hyvin tuon tehdäkin, mutta miten?

Vierailija
839/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tullut vastaan tapaus, jossa naapurin tyttö (lukioikäinen), alkoi majailemaan yhden miehen kanssa (oli paljon tyttöä vanhempi). Kaikki yrittivät puhua järkeä ja myös vanhemmat yrittivät kaikkensa, mutta tyttö pysyi vain miehen luona. En nyt muista, oliko tyttö jo täysi-ikäinen? Kuitenkaan mikään ei auttanut. Lopulta tyttö kyllästyi tähän mieheen ja lähti pois. Hän muutti takaisin kotiinsa. Niin sitten tämä suhde loppui ja vanhemmat ottivat tyttärensä takaisin kotiin.

Vierailija
840/1521 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö oma perhe tue. Minä en ainakaan jaksaisi ystävänä roikkua tuollaisen kanssa, jos kerran ei minua kuuntelisi. Luulen jopa, että voi myös Helmi olla se, joka on laittanut välit pois, kun lähipiiri ei ole hyväksynyt päätöstä.  Tällä "lapsella" on oma perhe tukena.

Totta tuokin että ei tiedä kuka laittanut poikki. Ihmettelen perhettä :(