Danny ja Helmi
Uusi Seiska kertoo Dannyn ja Helmin tilanteesta ja näyttää Helmin bikinivideoita. Helmi ei ole enää Dannyn assistentti, vaan viettää muuten aikaa Dannyn kesäparatiisissa WTF?
Kommentit (1521)
Danny sanoi, että heillä on laaja ystäväpiiri. Kuinka Helmin parikymppiset ystävät viihtyvät illanvietoissa vanhusten kanssa?
Helmi on hyvin matkalla "somevaikuttajaksi". Hetken kuluttua potkut Dannylle ja uutta kuviota putkeen. Aina löytyy ihmisiä jotka seuraavat tytön toilauksia, sillä tarkeintä on pysyä otsikoissa.
Ällistyttävää ja puistattavaa, vastenmielistä - ja surullista.
Onkohan Helmi itse katsonnut videon ? Kivan näköistä ? Ei todellakaan.Tuosta tytöstä joka oli ennen pikku likka nätti sellainen niin näyttää nyt ihan hu#¤.
Tuo video on kyllä niin säälittävää katsottavaa. Täällä puhuttu myötähäpeästä.
En tyttöä ja perhettään tunne, mutta valtava myötähäpeä valtasi kun videon katsoin. Voi ei🙈
Vierailija kirjoitti:
Danny ei enää kuin Seiskaan.
Melkoinen uran lopahdus.
?...Olihan tossa Iltalehdessä samana päivänä neljä sivua... ja tänään 1.7.21 Ylellä tunnin ohjelma.
Ja Satakunnan Kansassa ja Hesarissa..... kummasti kiinnostaa legendan ajatukset..
Ehdottomasti tärkeintä on että kirjoitetaan. Aivan sama mitä, kun vain kirjoitetaan.
Lainaus eräältä nuorelta naiselta.
Meitä huvittavat noi Helmin hiukset.
Oikeesti ohuet hiukset...no feikkiähän toi on muutenkin kaikki.
HÄVE🙈
Armi-trauma ajaa sen tuohon. Nussi Armia, ja lopulta lemppasi sen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Danny hoitaa homman hienosti. Koko kuvio pidetään julkisena alusta alkaen, niin jälkipuheille ei jää paljoa tilaa. Suhdetta ei toisaalta päästetä niin vakavaksi että siitä koituisi taloudellisia sitoumuksia. Mitään ei tehdä ennen kuin 18v on tytöllä mittarissa. Jos julkkismies tänä päivänä haluaa huvitella nuorten neitojen kanssa, niin homma kannattaa tehdä juuri näin.
"Mitään ei tehdä ennen kuin 18v on tytöllä mittarissa."
Mistä sinä tämän tiedät? Lipsanen kutsuu toimittajat paikalle silloin kun haluaa. Jos joku haluaa käyttää muita ihmisiä häpeilemättä hyväksi, niin toimii noin. Mitään hienoa tuossa ei kyllä ole.
Vierailija kirjoitti:
Danny on petojen sukua!
En ole tuomitseva ihminen. Mutta jos olen ihan rehellinen tämä on vähön jo pedof hommia kun ikäero on noin iso ja tyttöjen näyttää lapselta.
Vierailija kirjoitti:
En tyttöä ja perhettään tunne, mutta valtava myötähäpeä valtasi kun videon katsoin. Voi ei🙈
Mun mielestä se on tässä joku aivan muu kuin tyttö ja hänen perheensä, jonka kuuluisi hävetä. Mutta eipä rappeutunut elostelija häpeää tunne.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tätä maailmaa vaivaa?
Onneksi tämä on yksittäistapaus. Mutta eikö sitä Dannya saada vastuuseen tämmöisestä? Ei saada, kun ei ole alaikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Meitä huvittavat noi Helmin hiukset.
Oikeesti ohuet hiukset...no feikkiähän toi on muutenkin kaikki.
HÄVE🙈
No näkeehän tuon nyt sokeakin mistä kohtaa omat hiukset loppuvat ja lisäkkeet jatkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tyttöä ja perhettään tunne, mutta valtava myötähäpeä valtasi kun videon katsoin. Voi ei🙈Mun mielestä se on tässä joku aivan muu kuin tyttö ja hänen perheensä, jonka kuuluisi hävetä. Mutta eipä rappeutunut elostelija häpeää tunne.
Olen eri kuin tuo kirjoittaja, mutta olisi mielenkiintoista tietää syy? Miksi mielipiteen kirjoittajan pitäisi hävetä?
Ihan asiaa mielestäni kirjoittaa.
Kyllä täällä todella moni myötähäpeää tuntee heidän puolestaan.
Eikö nyt muulla tavoin huomiota saanut.
Sitä kun nyt ilmiselvästi halusi.
Danny kertoi jossain tv-ohjelmassa ketkä ovat siellä kuolemanjälkeisessä helvetissä "alimmalla portaalla".
Tämä mies tietää ketkä ovat ja menevät helvettiin ja ketkä taivaaseen.
Tämä todella erikoinen lausunto antoi ymmärtää että hän omasta mielestään tulee olemaan siellä taivaassa. Ja ilmeisesti siellä ihan ylimmällä tasolla.
Että kyllä tuo mies tuossa suuressa maineessaan ja varallisuudessaan täällä pienessä suomen maassa on jotenkin menettänyt jonkun todellisuuden tajun.
En tiedä mihin jumalaan Danny uskoo mutta varmaan siihen samaan jossa pelkkää pahaa tehnyttä miestä odottaa 72 neitsyttä taivaassa.
Helmi elää unelmaansa. Älkää enää säälikö häntä. Aikuinen nainen tietää itse mitä haluaa. Tätä on halunnut kauan.
Jokainen tyylillään,mutta tuo video oli järkyttävä.Joku joka ei tuntisi Dannyä voisi videon perusteella luulla tuo vanha äijä ostannut nuoren mimmin itselleen.Yrittääkö jälleen kerran muokata jotain Armia.