Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalaa olla vanha-rinnat roikkuu navassa ja vatsa on valtava

Vierailija
23.06.2021 |

Jälkimmäiseen toki voisi vaikuttaa mutta muuten tajuaa ettei ole nuori enää :DKäyn silti esim rannalla!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempiin voi vaikuttaa jos haluaa, ei pakko.

Vierailija
2/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, elämä on valintoja. Itse olen timmissä kunnossa ja ikää 46v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plastiikkakirurgi voi auttaa, siihen ensin mainittuunkin.

Vierailija
4/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla rinnat on kuin patalaput. Litteät ja roikkuu, nännit osoittaa maata kohti.

Pakko pitää rintaliivejä kotonakin

Vierailija
5/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintalihaksia voi treenata, vaikuttaa myös rintoihin...

Vierailija
6/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se vatsa on laihduttamalla saatavissa pienemmäksi mutta rinnat roikkuu sitten entistäkin enemmän. En tiedä olenko enää valmis maksamaan ulkonäön parannuksista, ainakaan miehet ei enää kiinnosta, katselkoot vapaasti timmimpiä :D

Vierailija
7/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiettyyn pisteeseen. Ihmeitä ei voi treenaamalla tehdä.

Vierailija
8/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenaamalla juuri tehdäänkin ihmeitä

Vierailija
9/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

60+, rinnat kiinteät, ei ole edes poimua alla:) Vatsaa on mutta myös 4 lasta. Kuitenkin ihan paria viimevuotta lukuunottamatta olen ollut laiha-hoikka-normaalipainoinen. Nyt 5 ylikiloa.

Vierailija
10/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se vatsa on laihduttamalla saatavissa pienemmäksi mutta rinnat roikkuu sitten entistäkin enemmän. En tiedä olenko enää valmis maksamaan ulkonäön parannuksista, ainakaan miehet ei enää kiinnosta, katselkoot vapaasti timmimpiä :D

Voin kertoa, että löytyy hyvin miehiä vaikka tilanne ulkonäön suhteen on tuo.

Vierailija
11/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää kunhan ei kompastu tisseihinsä.

Vierailija
12/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenaamalla juuri tehdäänkin ihmeitä

Ei rinnoille.

Vierailija
13/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 65+ ja BMI noin 20 tai vähän alle. Iho ei enää niin sileä kuin nuorena, muttei ryppyinenkään. Ei kaulahelttaa tai edes viittausta sen suuntaiseen. Rasvaluomia ilmaantuu jatkuvasti lisää. Lihakset kuitenkin hyvässä kunnossa ja näkyvät hyvin kun rasvakerros suhteellisen vähäinen.

Ne elämäntavat ja ravinnon laatu. Ihan hyvin kelpaa.

Vierailija
14/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vatsa kasvanut kortisoliongelmien takia vaikka olen tosi tiukalla ruokavaliolla ja kaikki paheet on karsittu pois, mutta näillä mennään. 

Vierailija
15/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tyytyä tuohon jos asialla on itselle väliä. Muiden mielipiteitä ei tietystä tarvitse kuunnella.

Itse 43 ja vielä 5-7 vuotta sitten oli pullukka kolmen lapsen jälkeen ja tuntui että tästä pelkkä alamäki ulkonäön osalta. Alotin sit vhh/keto ruokavalion, vähän kovemman harrastuksen omaksi ilokseni (kamppailulaji) ja lisäsin liikuntaa maltillisesti (kaverien kanssa lenkkejä).

Otinpa maltilliset

silikonitkin vielä.. rinnoista ei ollut enää mitään jäljellä. Aloin pitää itsestäni huolta ja tuntuu et olen paremmassa kunnossa kun ikinä ja kroppa nuorempi kuin ikä. Parasta tietysti että paremman kunnon myötä enemmän energiaa ja jokainen päivä elämä vähän parempaa :) Nuoret miehet osottaa kiinnostusta mikä sekin kivaa näin sinkkuna

Vierailija
16/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, elämä on valintoja. Itse olen timmissä kunnossa ja ikää 46v.

Ja minä olen 52v, enkä ole vanha.

Vierailija
17/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut nähtyä noita "timmejä viisikymppisiä" pukuhuoneissa ja ai kamala miten niillä kaikki paikat roikkuu, juuri sieltä minne ne eivät itse näe kunnolla edes peilin kautta. Muutama lisäkilo pukee ikääntyvää naista ja tuo sopivasti pehmeyttä roikkumisen oheen. Todella kuivakat vanhat naiset näyttävät miesmäisiltä vaikka olisi kuinka paljon meikkiä ja korua.

Vierailija
18/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla asennemuutosta. Mun "ihan sama, ei kiinnosta" asenne suojaa monelta asialta, jotka ovat muiden mielestä jollain tavalla ikäviä tai epätoivottuja.

Vierailija
19/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vanhenee ja ikääntyminen näkyy ihan kaikissa tavalla tai toisella! Mutta se on vain luonnollista ja normaalia. Ylipainoisella voi kaikki roikkua, laihalla taas voi olla valtavasti ryppyjä tai suonikohjuja tms. Kaikkiin iskee se vanheneminen tavalla tai toisella. 

Vierailija
20/27 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut nähtyä noita "timmejä viisikymppisiä" pukuhuoneissa ja ai kamala miten niillä kaikki paikat roikkuu, juuri sieltä minne ne eivät itse näe kunnolla edes peilin kautta. Muutama lisäkilo pukee ikääntyvää naista ja tuo sopivasti pehmeyttä roikkumisen oheen. Todella kuivakat vanhat naiset näyttävät miesmäisiltä vaikka olisi kuinka paljon meikkiä ja korua.

Pukuhuonekyylä. 😂