Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä halvin pikalaina pariksi kuukaudeksi

Vierailija
17.06.2014 |

ei siis pikavippi, vaan tyyliin ellos-laina tms. n. 3000 e?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pankista kulutusluotto tms - noissa on aivan järkyttävät korot! Ja nopee tie kohti ulosottovirastoa.

Vierailija
2/22 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta pankistasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Everyday?

Vierailija
4/22 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ota pankista. katson everyday..

Vierailija
5/22 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Ellokselta tai Halensilta. Parin kuukauden laina tulee huomattavasti pankkia halvemmaksi, koska eivät ota mitään erillisiä käsittelykuluja

Vierailija
6/22 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, mulle on rahaa tulossa syksyllä, mutta tarvisin nyt kesällä käyttöön. saisin kyllä pankista, mutta en viitti sitä hakurumbaa ja tosiaan kulunsa nekin ottaa.

ap

vielä ottaisin vnkkejä ja kokemuksia vastaan.

Vierailija
7/22 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halusin kans joskus ottaa "vaan yhden lainan ja maksan sit kerralla pois kun saan rahaa" - paskan letut. Itte ajauduin nii kauheeseen oravanpyörään noitte lainojen kanssa että siitä opittiin kunnolla!!

Mutta tää nyt ei ollu vastaus sun kysymykseen mut telkkarissahan mainostetaa vivusta edullisena paikkana..

Vierailija
8/22 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Credit24 tai santander...

Vierailija
9/22 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:55"]Mä halusin kans joskus ottaa "vaan yhden lainan ja maksan sit kerralla pois kun saan rahaa" - paskan letut. Itte ajauduin nii kauheeseen oravanpyörään noitte lainojen kanssa että siitä opittiin kunnolla!!

Mutta tää nyt ei ollu vastaus sun kysymykseen mut telkkarissahan mainostetaa vivusta edullisena paikkana..

[/quote]

Kaikki eivät ole sinä. Pikalainapaikoista wi kannata lainata, koska kulut ovat hirveät. Ellos tai vastaava on hyvä muutamaksi kuukaudeksi. Yksinkertaista on myös omasta pankista lainaus verkkohakemuksella. Itse olen joskus lainannut ja summa oli tilillä parissa päivässä

Vierailija
10/22 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:55"]Mä halusin kans joskus ottaa "vaan yhden lainan ja maksan sit kerralla pois kun saan rahaa" - paskan letut. Itte ajauduin nii kauheeseen oravanpyörään noitte lainojen kanssa että siitä opittiin kunnolla!!

[/quote]

Kaikki eivät ole sinä. Pikalainapaikoista wi kannata lainata, koska kulut ovat hirveät. Ellos tai vastaava on hyvä muutamaksi kuukaudeksi. Yksinkertaista on myös omasta pankista lainaus verkkohakemuksella. Itse olen joskus lainannut ja summa oli tilillä parissa päivässä

[/quote]

Sanoiko tämä kirjoittaja jotenkin että vertaisi itseään kaikkiin? Toi esille vain oman kokemuksensa näistä lainoista ylipäätään..pikavipit pitäisi kyllä kieltää lailla mut ellokselta olen itsekin joskus lainannut pahalle päivälle!

Vierailija
11/22 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:55"]Mä halusin kans joskus ottaa "vaan yhden lainan ja maksan sit kerralla pois kun saan rahaa" - paskan letut. Itte ajauduin nii kauheeseen oravanpyörään noitte lainojen kanssa että siitä opittiin kunnolla!!

[/quote]

[/quote]

Sanoiko tämä kirjoittaja jotenkin että vertaisi itseään kaikkiin? Toi esille vain oman kokemuksensa näistä lainoista ylipäätään..pikavipit pitäisi kyllä kieltää lailla mut ellokselta olen itsekin joskus lainannut pahalle päivälle!

[/quote]

Kyllä sanoi.

Vierailija
12/22 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan vertaillut näiden hintoja?

Vierailija
13/22 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bigbank.fi sain 17% korolla 4000€. Nopea ja miellyttävä asiakaspalvelu.

Vierailija
14/22 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia, neuvoja

toivoo ap

Vierailija
15/22 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa https://www.vertaalainaa.fi niin ei tartte arpoa....

Vierailija
16/22 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras paikka vertailla pikalainoja on oikeastaan www.pikalainaa.org sivu, josta noita löytyy heti yli 40 kappaletta. Ei jää epäselväksi missä on hinta kohdillaan ja mikä on kallis.

Vierailija
17/22 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netin laajin valikoima löytyy varmasti palvelusta https://www.uudetpikavipit.net/

Vierailija
18/22 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa netistä ilman vakuuksia - http://credit24.com Palvelu oli nopea ja sujuva. Rahan sain tililleni puolessa tunnissa.

Vierailija
19/22 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta voi hakea ja verrata nopeasi vakuudettomat lainat: https://sinunpankki.fi/laina-heti-tilille/ 

Vierailija
20/22 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea tapa kilpailuttaa vakuudettomat lainat: https://sinunpankki.fi/laina-heti-tilille/   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän