Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MITÄ NYT TULEE TAPAHTUMAAN?

Vierailija
17.06.2014 |

Hei!

Minulla oli tosi kurja viikonloppu. Mieheni lähti käymään baarissa ja sieltä tulleessaan oli silmittömän raivon vallassa. Käveli ympäri ympäri taloa huudellen mitä kauheampia haukkuma nimiä minusta sekä toisteli lausetta: nyt mä tapan sen akan! Minä pakenin talosta naapuriin ja soitin sieltä poliisit. kun poliisit tulivat mieheni oli jo sammunut eikä edes käsittänyt miksi ihmeessä poliisit olivat paikalla. Mieheni vietiin putkaan jossa hän vietti yönsä. Aamulla poliisi soitti minulle ja kysyi saako mieheni puhua minulle. Annoin luvan. Itkien hän pyysi anteeksi. Olemme sopineet mieheni kanssa asian ja hän tietää, että jos hän enää koskaan alkaa ryyppäämään minä lähden lasten kanssa saman tien enkä takaisin enää tule. Sitä en juurikaan nyt pelkää, vaan päässäni pyörii: mitä nyt tulee tapahtumaan ulkopuolisten ihmisten osalta? Sen tiedän, että sosiaalityöntekijä tulee käöymään kotonamme muutaman viikon päästä, mutta mitä sitten? Jatkaako hän vierailujaan pitkäänkin? Milloin poliisi mahtaa ottaa yhteyttä ja kertoa mitä mieheni joutuu tämän asian vuoksi läpikäymään? Sakot? Peräri jotain muuta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihinkään rikokseenhan miehesi ei kaiketi ole syyllistynyt eli tuomiotakaan ei tule, ei edes sakkoja. Kyllä ihmisiä kuskataan juoppoputkaan jatkuvasti eikä siitä tule seurauksia. Sosiaalityön osalta en osaa sanoa mitään, varmaan käyvät niin kauan että toteavat tilanteen olevan rauhallinen ja kunnossa. 

Vierailija
2/2 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossusta voivat määrätä miehesi toimitettavaksi väkisin katkaisuhoitoon. Samoin heillä on oikeus järjestää teille avioero ja miehellesi lähestymiskielto sinua kohtaan. Ankeat ajat edessä, mutta minkäs teet, sosiaalihuollolla on kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla