Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana helle. Ihana kesä.

Vierailija
19.05.2014 |

Ensimmäinen oikea hellepäivä sitten viime kesän. Ihmiset narisivat vääränlaisesta talvesta monta kuukautta ja odotti sen loppumista että kesä saisi taas alkaa.

Nyt se sitten tuli, kesä aurinkoineen ja lämpimine ilmoineen, mutta niin vaan taas naristaan miten kuuma on ja ei olla tähän totuttu ja ahistaa ja hikeä pukkaa jajajajaja...

Ihanan ihana kesä! Tervetuloa vaikka syksyyn asti!! =)))

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä narista! Lisää hellettä vaan tänne.

Vierailija
2/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin on ihanaa, helle on ihanaa!!! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole samaa väkeä. Minä nautin viime talvena ihanasta, leudosta, lumettomasta talvesta. Tämä helle sen sijaan vei minut jo tänään päivystykseen. Arvaa vaan ketuttaako, kun Suomenssa tuntuu olevan kiellettyä olla nauttimatta helteestä? 

Vierailija
4/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään helteestä kyllä (jos ei nyt liiallisuuksiin mennä) mutta tänään oli kyllä todella painostava ja hiostava päivä, en kovasti nauttinut. Ja vuoronperään tuli rankkasade + ukkosta ja sitten taas hetken paistoi.

Vierailija
5/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, mä en voi sietää näitä kesävalittajia! Taitavat olla ylipäänsä valittajatyyppejä... Itse en tykkää talvesta sitten yhtään, mutta vielä hirveämmältä se tuntuisi, jos koko ajan sitä valittelisin! Talven sieto on kuulemma vain pukeutumiskysymys (itse olen vähän eri mieltä), mutta miksi sitten helteet ei ole sopeutumiskysymys? Silloinkin pitää pukeutua sään mukaan, voi oleilla varjossa, hakeutua vaikka meren rantaan tai metsään, hankkia kotiin ilmastointilaite (lämmitetäänhän talvellakin!) tai vähintään sen tuulettimen! Toivon lämmintä ja pitkää kesää! T: la heinäkuussa:)

Vierailija
6/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska kesä. Mitä vitun iloa kun nyhjää töissä kaikki päivät ja yöt pyörii sängyssä

Vierailija
7/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:47"]

Samaa mieltä, mä en voi sietää näitä kesävalittajia! Taitavat olla ylipäänsä valittajatyyppejä... Itse en tykkää talvesta sitten yhtään, mutta vielä hirveämmältä se tuntuisi, jos koko ajan sitä valittelisin! Talven sieto on kuulemma vain pukeutumiskysymys (itse olen vähän eri mieltä), mutta miksi sitten helteet ei ole sopeutumiskysymys? Silloinkin pitää pukeutua sään mukaan, voi oleilla varjossa, hakeutua vaikka meren rantaan tai metsään, hankkia kotiin ilmastointilaite (lämmitetäänhän talvellakin!) tai vähintään sen tuulettimen! Toivon lämmintä ja pitkää kesää! T: la heinäkuussa:)

[/quote]

Miksi kesä olisi sopeutumiskysymys kun itsekin sentään tiedät ettei edes talvi (johon on helpompi sopeutua koska vaatteita on helpompi lisätä kuin vähentää tietyn pisteen jälkeen) ole sellainen?

Kyllä kesää saa inhota jos haluaa, ei minua ole ikinä millään lailla päätä kiristänyt vaikka joku olisi hellettä valitellut (tai kylmää).

Vierailija
8/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 22:41"]

Eivät ole samaa väkeä. Minä nautin viime talvena ihanasta, leudosta, lumettomasta talvesta. Tämä helle sen sijaan vei minut jo tänään päivystykseen. Arvaa vaan ketuttaako, kun Suomenssa tuntuu olevan kiellettyä olla nauttimatta helteestä? 

[/quote]

Eikö Suomessa ole pikemminkin kiellettyä sanoa nauttivansa helteestä? Heti on joku naputtamassa, että aikauhee kun vanhukset/vauvat/taaperot/lihavat/raskaana olevat/ratikkakuskit/jätskikiskan myyjät kärsii. Ja kasvimaa kuihtuu. Niin että et saa sinäkään sanoa nauttivasi. Ettäs tiedät.

Vierailija
9/9 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin äskeisestä sairaat.