Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka viettävät juhannuksen yksin?

Vierailija
22.06.2021 |

Olen viettänyt kaikki juhannukset aikuisiällä yksin. Syystä ettei ole koskaan ollut kavereita eikä minkäänlaista parisuhdetta.
Vapaana ihmisenä voisin lähteä tietenkin mihin vain, esim tansseihin tai johonkin seurakunnan järjestämään tapahtumaan tai ylipäätään johonkin, jossa tapaisi muita ihmisiä. Jotta ei tarvitsisi olla yksin. Mutta en lähde. Ei kiinnosta. Olen mieluummin yksin omissa oloissani. Korkeintaan käyn autoajelulla, fillarilenkillä tai sitten vain olen kotona, saunon ja grillaan makkaraa.
Mutta vaikka viihdyn yksin, silti koen itseni yksinäiseksi.
En ole katkera, mutta kuitenkin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaikka kuinka monta mutta nyt ihme kyllä saan seuraa vanhasta ystävästä uimareissulle. Joulut yksin ovat pahimpia. Jos olisin ammatiltani esim. Sairaanhoitaja, olisin kaikki tuollaiset juhlapyhät töissä.

Vierailija
2/4 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksin taas ja aiemmin elämässä on ollut vaihtelevasti juhannus seuraa, mökkeilyä, tai joku heila joskus. On tullut mieleen että miksi edes pitäisi olla jotkin pippalot ja just jossain mökillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja Pyhä Yrtti.

Vierailija
4/4 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varmasti yksin. Mitä sitä turhaan naisia yrittämään kun ostin jo lelujakin itselle.