Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bloggaajien liian täydelliset elämät

Vierailija
17.06.2014 |

Masentaa lukea näitä blogeja: Lattemamma, Strictly Style, Kalastajan vaimo, Fotbolfrue... Niin täydellisen kauniita bloggaajia ja täydelliset elämät! Rakastan kauniita asioita ja tykkään seurata tyylikkäiden ihmisten blogeja, mutta nyt ne on alkaneet masentaa. Oma talous ihan kuralla miehen työttömäksi joutumisen ja oman äitiysloman takia... ulkonäkö retuperällä, kilojakin kertynyt. Masentaa...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no se, että sinä olet lihava, köyhä ja masentunut ei tietenkään tarkoita, että kaikki ihmiset olisivat. Siis sori nyt vaan.

Vierailija
2/19 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin laittavat kuvia elämänsä huonoista hetkistä kuten mahataudeista, ummetuksesta, meikittömästä päivästä, likaisesta letistä, rasvaisesta pikaruuasta jne. joten ei ihme että elämästä tulee netin kautta hyvin täydellistä :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kadehdit muita? Luuletko, että he äsittävät kuvia itsestään muuta kuin tälläytyneenä. Kerää itsesi ja itsetuntosi rippeet.

Vierailija
4/19 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet unohtanut pointin; FEIKKIGLAMOURius on päivän sana.

Siinä esimerkiksi pieni kaksio muuttuu isoksi maalaiskartanoksi, vessa ja suihkunurkkaus spa:ksi, vaatekomero pukeutumishuoneeksi ja halpa skumppa merkkishampanjaksi :D

Vierailija
5/19 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pieni vessa kerrostaloasunnossa, mutta olen sisustanut sen nätiksi ja kutsun sitä leikilläni kotikylpyläksi:) En esitä mitään feikkiglamouria mutta mielestäni kotonakin saa olla pientä luksusta arjessa.

Vierailija
6/19 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan noista asioista jotka sinua itsessäsi häiritsee, voit kyllä helposti vaikuttaa. Ala liikkua ulkona, tekee hyvää iholle, mielelle ja niille kiloille. Kannattaa myös harjoitella positiivista asennetta, sekin auttaa näkemään omassa elämässä niitä kivoja juttuja :) mä itse saan noista blogeista hyvää mieltä, vaikka tosiaan oma elämä on hyvin kaukana sellaisesta. Mutta jos sinä et inspiroidu niistä vaan saat huonon olon itsellesi niin käytä aikaasi paremmin äläkä lue niitä :)

Vierailija
7/19 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 14:53"]

Mulla on pieni vessa kerrostaloasunnossa, mutta olen sisustanut sen nätiksi ja kutsun sitä leikilläni kotikylpyläksi:) En esitä mitään feikkiglamouria mutta mielestäni kotonakin saa olla pientä luksusta arjessa.

[/quote]

Tuosta on jopa arkinen luksus kyllä vielä kaukana, sori vaan :DDD

Vierailija
8/19 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 14:58"]

[/quote]

[/quote]

Niin no säähän et oo mun vessaa nähnyt :D Ja jos se ei sinun mielestäsi ole luksusta, niin mulle se voi olla ja se riittää. Minulle luksusta on myöskin pitkät aamut ja arkivapaapäivät sekä mahdollisuus tarvittaessa työskennellä kotona, mitkä olivat edellisessä duunissani mahdollista.

Pointti oli tuo kerrostalokylppärin nimittäminen kotispaksi, joka on AV:n mukaan feikkiglamouria.

Vierailija
9/19 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän blogeissa se luksus ole tärkeää, vaan se miten kivasti asioita kirjoittaa, miten leikittelee sanoilla sekä saa kaiken tuntumaan niin hauskalta ja kivalta. Se blogien idea ei mikään luksus kuin vain jollekin aivan oikeasti typerykselle.

Vierailija
10/19 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi myös vähän tarkastella omia asenteitaan sen suhteen, mitä pitää "täydellisenä elämänä"?

Olisiko ihan totta "täydellistä" olla jokin "fotbollsfru" tai jokin merkkilaukku-sisustusvimma-blogimamma? Jos minulla olisi varaa ostella vaikkapa Louis Vuittonin laukkuja, niin en todellakaan ostelisi Vuittonin laukkuja vaan tekisin rahojeni kanssa jotain iiiiiiiiihan muuta...

Sellaista ei osaa kadehtia, mitä ei omalta elämältään edes haluaisi. Tuotako siis haluaisit?

Vierailija
11/19 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 15:03"]Eikö kannattaisi myös vähän tarkastella omia asenteitaan sen suhteen, mitä pitää "täydellisenä elämänä"?

Olisiko ihan totta "täydellistä" olla jokin "fotbollsfru" tai jokin merkkilaukku-sisustusvimma-blogimamma? Jos minulla olisi varaa ostella vaikkapa Louis Vuittonin laukkuja, niin en todellakaan ostelisi Vuittonin laukkuja vaan tekisin rahojeni kanssa jotain iiiiiiiiihan muuta...

Sellaista ei osaa kadehtia, mitä ei omalta elämältään edes haluaisi. Tuotako siis haluaisit?

[/quote] häh? Tottakai ap haluaisi tuollaista elämää. Eihän kukaan ole kateellinen jos ei halua samaa?

Vierailija
12/19 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieledtä ne blogit on päiväunia. Naiset on kautta aikojen lukeneet Harlekiineja, himoshoppaajia yms. Noi blogien kirjoittajat tuottaa teille päiväunia ja kepeää luettavaa! Se on mun mielestä niiden tarkoituskin.

En lue vakavasti ja vertaile omaan elämään.

Vierailija
13/19 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaista miettinyt. Oon koukuttunut noihin blogeihin ja välillä ärsyttää. Heillä ihania samanlaisia kavereita joiden kanssa brunssaillaan ja vietetään babyshowereita jne. Kutsuja eri tilaisuuksiin. Luksusasunnot ja merkki vaatteita. Kauniita laukkuja ja tyylisilmää. Siis asioita mihin vaikea enää tässä iässä vaikuttaa (36v) Olisi pitänyt jo lukio-yläkoulu iässä noihin panostaa ja vaikuttaa. Harmittaa.

Vierailija
14/19 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 14:58"]

[/quote]

[/quote]

Niin no säähän et oo mun vessaa nähnyt :D Ja jos se ei sinun mielestäsi ole luksusta, niin mulle se voi olla ja se riittää. Minulle luksusta on myöskin pitkät aamut ja arkivapaapäivät sekä mahdollisuus tarvittaessa työskennellä kotona, mitkä olivat edellisessä duunissani mahdollista.

Pointti oli tuo kerrostalokylppärin nimittäminen kotispaksi, joka on AV:n mukaan feikkiglamouria.

[/quote]

Tuttavalla on kunnon spa jossa sauna, höyrysauna, poreallas, sellunpoistolaitteita, hampaidenvalkaisulaitteita, karvanpoistolaitteita, kampaamotuolia, vaikka mitä. Mutta hän ei bloggaa, kysyin miksi ei avaa blogia tai instagramia ja laita kuvia kaikesta kivasta kuten tuosta spa:sta koska itselle tuli mieleen että olisi kiva näyttää tuollaista jos omistaisi, mutta hän kysyi että miksi hänen pitäisi leuhkia tuolla tutuille ja tuntemattomille, hänelle on pääasia että spa toimii ja vastaa hänen tarpeita eikä hänen tarvitse kerjätä sillä kehuja sillä mitä ne kehut siinä painavat kun ne eivät maksa sitä hänen spa:taan :D Hyvä pointti.

Vierailija
15/19 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 15:07"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 15:03"]Eikö kannattaisi myös vähän tarkastella omia asenteitaan sen suhteen, mitä pitää "täydellisenä elämänä"?

[/quote] häh? Tottakai ap haluaisi tuollaista elämää. Eihän kukaan ole kateellinen jos ei halua samaa?

[/quote]

No niin niin, mutta MIKSI haluaa? Siksi sanoinkin, että kannattaa tarkastella omia asenteitaan sen suhteen, mitä pitää "täydellisenä" elämänä...

Vierailija
16/19 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä luen noita blogeja niin kuin naistenlehtiä. Ei se ihan yksyhteen ole minkään todellisen elämän kanssa. Kyllä glamourimpienkin naisten vauvat paskantaa vaipasta yli ja huutavat öisin. Jos pelkästään raha ja ulkonäkö aiheuttaa noita alemmuuden tunteita, niin kannattaisiko etsiä sitten vaikka joku työttömän blogi. Jos haluat tuntea itsesi paremmaksi.

Vierailija
17/19 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 14:49"]

Tuskin laittavat kuvia elämänsä huonoista hetkistä kuten mahataudeista, ummetuksesta, meikittömästä päivästä, likaisesta letistä, rasvaisesta pikaruuasta jne. joten ei ihme että elämästä tulee netin kautta hyvin täydellistä :DDD

[/quote]

Ei kai sitä kukaan kuvittelekaan, etteikö näillä bloggaajillakin olisi huonoja päiviä ja hetkiä sekä ns. perusarkea?? Tottakai on ja sen vastapainoksi sitten on kaunista kotia, vaatteita ja tyylisilmää. Juhlia ja retkiä, aikaa perheen ja ystävien kanssa. Omaa pihaa ja ulkomaan matkoja.

Se sitten v*tuttaa ja masentaa, kun itsellä ei ole kuin sitä perusarkea ilman pienintäkään juhlahetkeä tai luksusta. Tosiaan olisi, kuten aiempi kirjoittaja mainitsi, pitänyt jo yläasteella ymmärtää ja uskaltaa olla oma itsensä ja löytää niitä positiivisia ja omannäköisiä roolimalleja. Tietyt valinnat ja asiat on tehtävä aikanaan, elämä ei odota. Nyt on myöhäistä.

N37, työtön ja lapseton sinkku

Vierailija
18/19 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 15:28"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 15:07"]

[/quote]

No niin niin, mutta MIKSI haluaa? Siksi sanoinkin, että kannattaa tarkastella omia asenteitaan sen suhteen, mitä pitää "täydellisenä" elämänä...

[/quote]

Kyllä mun mielestä esim. kalastajan vaimo vaikuttaa elävän aikasta normaalia elämää. Eniten erikoista on näin suomalaisena se asuinpaikka, mut muutenhan se on ainakin mun silmiin ihan perus perhe-elämää.

Vierailija
19/19 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokee, että köyhyys ja oma ulkonäkö on este kauniista asioista nauttimiselle, niin suosittelen hakemaan muutosta näihin kahteen seikkaan tai sitten vaihtoehtoisesti miettimään, että mistä kauniista asioista sitä on tuolla rahatilanteella/pärstäkertoimella varaa nauttia.