Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millä viikoilla tunsitte potkuja?

Vierailija
17.06.2014 |

Olen kuullut että yleensä alkaa tuntumaan n.18. viikolla mutta kaikihan on yksilöllistä. Kertokaahan omia kokemuksia. Ja miltä ne tuntuu, erottaako ihan selvästi ettei esim. vatsa kurni :D Että tiedän mitä odottaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15+5 tuntui ekan kerran selkeää kuplintaa, mutta vielä niin pientä että vain jos olin itse paikallaan ja keskityin tuntemuksiin. 17+0 tuntui ekat potkut, muutama napakka "tökkäys" sisäpuolella, tunnisti selvästi vauvan liikkeeksi. Pikkuhiljaa ne sitten voimistuivat ja muistaakseni viikon 20 kohdilla ja etenkin sen jälkeen alkoi vatsassa olla jo aikamoista menoa ja möyrintää.

Itse erotin selvästi ilmavaivoista/muista vatsatuntemuksista koska alkuun vauvan liikkeet olivat paljon hennompia ja sellaisia "liukuvampia", ilmavaivat yms taas ainakin minulla tuntuvat terävemmiltä. Vaikea selittää! :D

Vierailija
2/16 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta n. rv 16 alkaen pientä kuplintaa, vähitellen vahvistui. Istukka takaseinässä. Kuopuksesta n. rv 18, istukka edessä vaimensi liikkeitä tosi paljon. Alussa ne voi sekoittaa vatsan tuntemuksiin, mutta pikku hiljaa vahvistuvat tunnistettaviksi liikkeiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna viikolla 24. Sen jälkeen ei oo tarvinnu duuniin mennä. Ei tuntunut kivalta.

Vierailija
4/16 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta tunsin liikkeet rv 18+2 ja toisesta 16+6.

Ensimmäisillä kerroilla liike tuntui illalla sängyllä maatessani pienenä hellänä tökkäisynä. En olisi sekoittanut sitä suolen toimintaan. Tietenkään en heti ollut 100% varma oliko kyse vauvan liikkeistä, mutta kun sama oli toistunut parina päivänä niin kyllä sen sitten tiesi. Nopeasti ne liikkeet sitten voimistuikin ja noin rv 25 tienoilla mieskin jo tunsi ne kädellään.

Vierailija
5/16 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka viikolla alko potkimaan.

Vierailija
6/16 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan esikoisen ekat potkut. Kuvailisin,niinkuin kuplia olisi puhjennut vatsasassa monesti ja samassa kohtaa.

Vierailija
7/16 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa vasta viikolta 28 eteenpäin, silloinkin tosi "hentoina". Neuvolassa jo eräänkin kerran ultrassa varmisteltiin, että kaikki on varmasti hyvin. Joku tuossa ylempänä kirjoitti hyvin, että ne liikkeet tuntui liukuvina, sellaisina minäkin ne tunsin.

Nyt toisessa on "jo" viikolta 20 tuntunut liikettä, myös vatsan ulkopuolelta.

Vierailija
8/16 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 14:49"]

[/quote]lol....viikolla 4-5?????

Vierailija
9/16 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viikoilla 17-18 tuntui jotain. Viikkoon 20 mennessä ihan selkeitä tökkäyksiä. Aluksi vähän niinkuin olisi ollut elohiiri.

Vierailija
10/16 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta tunsin rv. 16 kuplintaa, tokasta en huomannut kuplintoja, mutta rv16 alko pikku töytäisyt.

Vierailija
11/16 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran kuplintaa rv 13-14. Potkuja sitten rv 17 ja mies vatsan päältä jo rv 18. Vähärasvainen maha ja kohtu eteenpäin kallellaan

Vierailija
12/16 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni joskus viikolla 15, muutama viikko eteenpäin niin potkut näkyivätkin iholla.

Vierailija
13/16 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 14:49"]

[/quote]

http://www.vauva.fi/keskustelu/1/alue/seksi

Vierailija
14/16 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-14 minäkin. Sanoivat, että eka raskaudessa vähän harvinaisempaa, mutta johtuvan siitä, että istukka oli selän puolella.

Vierailija
15/16 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vasta viikolla 21 alko se kuplinta joka kyllä varmaan viikon sisällä voimistu kunnon potkuiksi jotka näky uloskin

Vierailija
16/16 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 14:42"]15+5 tuntui ekan kerran selkeää kuplintaa, mutta vielä niin pientä että vain jos olin itse paikallaan ja keskityin tuntemuksiin. 17+0 tuntui ekat potkut, muutama napakka "tökkäys" sisäpuolella, tunnisti selvästi vauvan liikkeeksi. Pikkuhiljaa ne sitten voimistuivat ja muistaakseni viikon 20 kohdilla ja etenkin sen jälkeen alkoi vatsassa olla jo aikamoista menoa ja möyrintää.

Itse erotin selvästi ilmavaivoista/muista vatsatuntemuksista koska alkuun vauvan liikkeet olivat paljon hennompia ja sellaisia "liukuvampia", ilmavaivat yms taas ainakin minulla tuntuvat terävemmiltä. Vaikea selittää! :D

[/quote]

Tämä voisi olla minun kirjoittamani, paitsi että ekat liikkeet tunsin 15+1. Liikkeet oli niin hentoja, ettei niitä olisi tuntunut jollen olisi istunut rauhassa paikallaan. Selvästi erottui kuitenkin muista vatsan tuntemuksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi