Nainen, mikä näistä kiihottaa eniten?
Perusteluja saa laittaa - miksi tällanen kiihottaa / tarkempi kuvaus asiasta ?
Kommentit (27)
Teoriassa tykkäisin itse johtaa enemmän mutta se ei monen kanssa oikein onnistu kun eivät hekään halua oikeastaan alistua.
-edellinen
Mua kiihottaa eniten ajatus siitä, että mulla olis itsevarma, hellä ja kärsivällinen (ja mielellään mua vanhempi, ts riittävän kokenut) kumppani, joka johtais sitä hommaa / ohjais mua ottaen huomioon mitä mä haluan. Tätä on varsin hankala selittää, mutta siis silleen, että hän hallitsis tilannetta kuitenkaan alistamatta mua, että mulla olis turvallinen olo ja voisin luottaa siihen, että se toinen ei tee mulle mitään pahaa + tietää, miten asiat tehdään / ei tykkäis huonoa, vaikka en osais tai tarvitsisin aikaa tai tälleen
Oon täysin kokematon, joten se voi hyvinkin vaikuttaa asiaan
N19
Olen ehkä tylsä, mutta tavallinen tasa-arvoinen seksi kiihottaa eniten.
Alistaminen, mutta en halua sitä oikeasti.
Mies alistaa, mutta etukäteen sovittujen rajojen puitteissa. Ja tietysti pitää olla 100 % luottamus mieheen, että uskaltaa antautua.
Vaimoni tykkää pienestä alistumisesta. On halunnut olla kahlittuna.
On ollut valvotusti kahlittuna vieraille miehille.
Riippuu seksikerrasta. Olen yleensä alistuva (haluan, että mies käyttää voimaa ja ottaa mitä haluaa) mutta joskus haluan olla itse siinä roolissa. Harrastamme monipuolisia roolileikkejä tämän tiimoilta.
Minä johdan aina tilannetta. Yllättävän monelle miehelle tämä on muuten ollut ongelma.
Meillä aika tasan; välillä mies vaan tulee sisään (ei toki koskaan heti) ja välillä monä sanon että nyt haluan tulla päälle tai voitko nyt nuolla tai tules nyt jo päälle tms.
Minä naisena olenkuitenkin kekseliäämpi ja ehdottelen kaikenlaista.
Miehen varmat otteet ja aloitteellisuus on kiihottavinta. Nautin siitä että mies ottaa minut. Toki miehen on tajuttava kunnioittaa seksikumppaniaan, että voi olla hyvä sängyssä. Kun kunnioitus ja taidot tuottaa toiselle mielihyvää ovat kunnossa, miehelle alistuminen on nautinnollista!
On täysin miehen vastuulla, että seksi onnistuu ja on nautinnollista naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä tylsä, mutta tavallinen tasa-arvoinen seksi kiihottaa eniten.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni tykkää pienestä alistumisesta. On halunnut olla kahlittuna.
On ollut valvotusti kahlittuna vieraille miehille.
Luepas kysymyksen otsikko uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Minä johdan aina tilannetta. Yllättävän monelle miehelle tämä on muuten ollut ongelma.
Olet huono sängyssä.
Kun itse on johdossa, saa nauttia enemmän, tottakai! ja siis nainen olen.
Riippuu tilanteesta ja kumppanista, mutta en ole alistuva itse joten ei ainakaan sellaista. Kai sitä voisi tasa-arvoiseksi kutsua, mutta välillä voi toinen "johtaa" tai ehdottaa jotain. Seksin aikana voi kommunikoida ilman etukäteen päätettyjä rooleja.