Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mikä näistä kiihottaa eniten?

Vierailija
22.06.2021 |

Perusteluja saa laittaa - miksi tällanen kiihottaa / tarkempi kuvaus asiasta ?

Nainen, mikä näistä kiihottaa eniten?

Vaihtoehdot

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiihottaa eniten ajatus siitä, että mulla olis itsevarma, hellä ja kärsivällinen (ja mielellään mua vanhempi, ts riittävän kokenut) kumppani, joka johtais sitä hommaa / ohjais mua ottaen huomioon mitä mä haluan. Tätä on varsin hankala selittää, mutta siis silleen, että hän hallitsis tilannetta kuitenkaan alistamatta mua, että mulla olis turvallinen olo ja voisin luottaa siihen, että se toinen ei tee mulle mitään pahaa + tietää, miten asiat tehdään / ei tykkäis huonoa, vaikka en osais tai tarvitsisin aikaa tai tälleen

Oon täysin kokematon, joten se voi hyvinkin vaikuttaa asiaan

N19

Olet aivan samanlainen kuin 99% ikäisistäsi naisista. Kaikki ymmärtävät.

Vierailija
22/27 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä johdan aina tilannetta. Yllättävän monelle miehelle tämä on muuten ollut ongelma.

Sepä se, tuo on miehen rooli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alistaa minut sitomalla tai kahlitsemalla täydellisesti. Niin etten voi mitenkään vaikuttaa tai estää tilanteiden kulkua.

Vierailija
24/27 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiihottaa eniten ajatus siitä, että mulla olis itsevarma, hellä ja kärsivällinen (ja mielellään mua vanhempi, ts riittävän kokenut) kumppani, joka johtais sitä hommaa / ohjais mua ottaen huomioon mitä mä haluan. Tätä on varsin hankala selittää, mutta siis silleen, että hän hallitsis tilannetta kuitenkaan alistamatta mua, että mulla olis turvallinen olo ja voisin luottaa siihen, että se toinen ei tee mulle mitään pahaa + tietää, miten asiat tehdään / ei tykkäis huonoa, vaikka en osais tai tarvitsisin aikaa tai tälleen

Oon täysin kokematon, joten se voi hyvinkin vaikuttaa asiaan

N19

Olet aivan samanlainen kuin 99% ikäisistäsi naisista. Kaikki ymmärtävät.

Onkos siulla paljonkin kokemusta tytöistä vai mistä tiedät?

Vierailija
25/27 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/27 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös kuulun siihen joukkoon, että kiihotun kun mies alistaa. Sellainen haluttuna ja himottuna olemisen tunne yhdeistettynä siihen ettei voi itse muuta kuin antautua saavat aina ekstralatauksen minulle. Toki välillä hellää ja ns normirakasteluakin, mutta välillä nautin kun "joudun" antamaan mitä mies haluaa.

Vierailija
27/27 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava ketju!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi