Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joo, monilla on vaikeat anopit, mutta tää

Vierailija
17.06.2014 |

meidän tapaus on aivan sietämätön ja voi vittu kun luvattiin mennä yhdeksi kokonaiseksi yöksi jopa sen luokse juhannuksen aikoihin. Asuu nimittäin lähellä mökkiä, jossa muuten sitten ollaan jussi.

Siis ensinnäkin anoppi orjuuttaa meidän lapsia laittamalla ne tekemään ties mitä töitä joka kerta kun käydään edes parin tunnin vierailulla. Olen allerginen tietyille ruoka-aineille, mutta ei koskaan muista tätä vaikka ystävällisesti huomauttelen aika ajoin. Suuttuu kun en ota jotain pähkinätorttua kun mä helvetti tukehdun jos semmosta syön!! Nauraa ivallisesti mun pukeutumiselle (tämmönen smart casual tyylinen joten kysyy aina, että mikäs liikenainen luulen olevani. No heh, en mikään muu kuin se, että liike-elämässä toimin ja nainen olen), lääppii koko ajan poikaansa eli miestäni ja pyyhkii suurinpiirtein sen suun ruoan jälkeen ja voi voi voi kun näitä riittäis. Persoonana on saamarin lapsellinen ja puhuu koko ajan, ihan ihan koko ajan, ylimielisesti ja ihmisvihaa huokuen.

Nyt jo vituttaa koko juhannus. Stressaa, ahdistaa, ottaa päähän ja ärgghh!! Olis jo ohi. Vertaistuki enemmän ku tervetullutta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:49"]

Kiitos, kultaseni päivän nauruista! >3

[/quote]

Nää kullittelijat on ärsyttäviä!

Vierailija
22/23 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 13:33"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:49"]

Kiitos, kultaseni päivän nauruista! >3

[/quote]

Nää kullittelijat on ärsyttäviä!

[/quote]

Tiedän sen kultaseni! <3 Se on ihan itsetarkoituksellista ja tietoista ärsyttämistä, muru.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ap tyyli yliampuvaa :D

MUTTA te, joilla on suht normaalisti käyttäytyvät anopit, teidän on vaikea ymmärtää, että OIKEASTI on hirviöanoppeja. Ja niiden kanssa on vaikeaa.

Eka anoppini on unelma.

Nykyinen anoppini,yhden lapsen eli mieheni äiti, saa omasta mielestään käyttäytyä kuten tahtoo. Miniä on tehnyt virheen "viemällä" hänen ainoan kullannuppunsa :D

14 v jälkeen, yritettyäni sietää ja käyttäytyä, mulle tuli mitta täyteen. Puhuin suuni puhtaaksi. Kappas vaan, mies on käynyt anopin luona lasten kanssa.

Ah, miten onkaan ollut helppo hengittää ja elää, viimeiset 2 vuotta !!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan