Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi kesäloma on heinäkuussa - kesäkuun kelit olleet ihan pohjanoteeraus!

Vierailija
17.06.2014 |

Mahtaa harmittaa niitä, jotka pitävät kesälomansa näin kesän alussa. :( Kelit ovat olleet ihan painajaismaiset, lunta tupruttaa, jatkuvasti tuulee kylmästi pohjoisesta... 

Äkkilähtöjä lämpöiseenkään ei ole liiemmin tarjolla, kun kaikki menee normihinnallakin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tässä Suomen kesässä ärsyttää kun ei ole takeita mistään. Onko +10 vai +30 astetta, tai mitä vaan siltä väliltä. Pakko ottaa etelänmatka, jotta saa takuuvarmasti aurinkoa edes joksikin aikaa.

Vierailija
2/15 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole takeita että säät on sen parempia heinäkuussakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ei haittaa kylmät kelit pätkääkään. Oikeastaan vain tämä päivä on ollut tosi kylmä (meilläkin lunta maassa) mutta muuten on ollut ihan kivat kelit, huvipuistoissakin on ollut mukavaa kun ei ole ollut liian kuuma. Tykkään lomailemisesta, oli keli mikä tahansa :)

Vierailija
4/15 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta tässä mun mielestä on pari ihan inhottavaa päivää ollut, muuten on ollut ihan ok kivat kelit. Ihan mielelläni olisin nyt lomalla.

Vierailija
5/15 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan koko vuoden aina kesää. Siksi tällaiset masentaa kohtuuttomasti. Jos osaisin nauttia talvesta ja kylmästä, en ehkä laittaisi hirveitä odotuksia kesäsäille. Nyt laitan ja tämänhetkinen +2 on jotain niin masentavaa, etten oikeasti tiedä jaksanko lähteä töistä kotiin vai vilautanko itseni Visalla suoraan etelään. Lapset ja mies saavat jäädä pulkkamäkeen telmimään.

Vierailija
6/15 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska keli. Onneksi mulla vain 1 viikon loma nyt.

Ei pääse rantsuun yms kaikki tekeminen maksaa ihan helvetisti 5-hengen perheeltä...kalliiksi tulee huono keli siis :/

Vierailija
7/15 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, tultiin just lämpimästä (40 astetta). :)

Vierailija
8/15 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljoa paina kelit nyt!

Olen viikon lomalla, valvon pitkään & nukun myöhään. Teen asioita mitä en arkena normisti tee.

Kyllä tämä lomalta tultuu!

Vierailija
9/15 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 10:59"]

Mahtaa harmittaa niitä, jotka pitävät kesälomansa näin kesän alussa. :( Kelit ovat olleet ihan painajaismaiset, lunta tupruttaa, jatkuvasti tuulee kylmästi pohjoisesta... 

Äkkilähtöjä lämpöiseenkään ei ole liiemmin tarjolla, kun kaikki menee normihinnallakin.

[/quote]

Ei harmita yhtään, pidän loman useammassa osassa ja kesäkuun osuus tuli vietettyä lämpimässä säässä ulkomailla. Heinä- ja elokuun lomille toivoisin Suomeenkin parempaa säätä tai on karattava Etelä-Euroopan kiertueelle.

Vierailija
10/15 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuli varattua loma etelän lämpöön heinäkuun ekaksi viikoksi niin aivan sama millainen keli täällä on :)

Tottahan se on Suomen kesässä ei ole takeita mistään mutta täytyy yrittää nauttia lomasta keleistä riippumatta.

Vierailija
11/15 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää turistit jotka ovat nyt Suomessa :D täälläkin alle 10 astetta lämmintä.

Vierailija
12/15 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:53"]

No ei ole takeita että säät on sen parempia heinäkuussakaan.

[/quote]

Ei ole takeita, mutta toivoa on :)

Vierailija
13/15 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan asiaan elokuussa. Itse pidin talviloman toukokuun ekalla viikolla ja kesäloma viikon kesäkuun ekalla viikoilla ja kelit olivat mitä parhaimpia hellepäiviä. Lisää lomaa pidän sitten taas kun ilmat suosii.

Vierailija
14/15 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on loma vasta heinäkuun puolesta välistä eteenpäin. Yleensä elokuun puolella on vasta ollut varmimmin lämmintä...

Vierailija
15/15 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on kesälomaa 3kk. Kesäkuu-elokuu.

Ja parit matkat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi