Mun mies on aivan saa....nan tylsä
Nytkään ei koko kesänä tehty yhtään mitään yhdessä. Häntä ei huvita mikään ja hän haukkuu kaikki kesätapahtumat aina hyvissä ajoin, etten vaan ala vinkumaan. Terassit tai ulkona syöminen... Ei mikään kiinnosta.
Kommentit (10)
Sano sille miehellesi suoraan että on tupajumi ja tylsä luuseri. Mainitse vielä että sä haluat nauttia elämästä etkä jakaa sitä moisen luuserin kanssa. Ota ritolat ja ala nauttia jonkun monipuolisemman tapauksen kanssa. Tosin harmi että pohdit asiaa palstoilla etkä ota puheeksi suoraan miehesi kanssa.
Kuulostaa erittäin tutulta, meillä taitaa olla sama mies. Me ei käyty kesällä myöskään missään.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 17:26"]Nytkään ei koko kesänä tehty yhtään mitään yhdessä. Häntä ei huvita mikään ja hän haukkuu kaikki kesätapahtumat aina hyvissä ajoin, etten vaan ala vinkumaan. Terassit tai ulkona syöminen... Ei mikään kiinnosta.
[/quote]
Munkin exä oli. Ei varmaan tarvi kertoa miksi on exä. Seksikään ei kiinnostanut.
Eipä mua kiinnostanut sitten elämääni tuhlata moisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 17:52"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 17:26"]Nytkään ei koko kesänä tehty yhtään mitään yhdessä. Häntä ei huvita mikään ja hän haukkuu kaikki kesätapahtumat aina hyvissä ajoin, etten vaan ala vinkumaan. Terassit tai ulkona syöminen... Ei mikään kiinnosta.
[/quote]
Oliko meillä sama ex vai onko kaikki suomalaiset miehet tollasia lahnoja? :D
Munkin exä oli. Ei varmaan tarvi kertoa miksi on exä. Seksikään ei kiinnostanut.
Eipä mua kiinnostanut sitten elämääni tuhlata moisen kanssa.
[/quote]
Sama täällä. Laitoin alulle kämppärempan, niin ainakin duunaa paikat uusiksi. Ei tarvitse sohvapottua katella.
Teetkö usein huonoja valintoja? Oletko esimerkiksi tyytymätön uravalintaasi?
niinpä niin, erilaisia ollaan... Olisit kertonut ukolle aluksi, että haluat hauskan viihdyttäjän, kun et itse saa mitään aikaiseksi
[/quote]
Saanan?
niinpä niin, erilaisia ollaan... Olisit kertonut ukolle aluksi, että haluat hauskan viihdyttäjän, kun et itse saa mitään aikaiseksi
Rieku itse niin paljon, ku vaan jaksat kavereiden tms kanssa. Jos miehesi kanssa teillä ei ole mitään yhteistä, älkää olko enää yhdessä. Niin ne muutkijn tekee. :)