Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentoiko teidän puolisot teidän ulkonäköä negatiivisesti?

Vierailija
22.06.2021 |

Jos, niin millä tavalla ja miten reagoitte?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan positiivisesti

Vierailija
2/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo vaimoke välillä huomauttelee parrasta ja näistä muutamista koronakiloista (olen yhä normaalipainoinen, enkä edes yläreunalla) mutta jäänyt liikunta vähille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luojan kiitos. En olisi tässä suhteessa jos kommentoisi.

Vierailija
4/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taas  on provo heitetty ilmoille. hohhoijaa 

Vierailija
5/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo vaimoke välillä huomauttelee parrasta ja näistä muutamista koronakiloista (olen yhä normaalipainoinen, enkä edes yläreunalla) mutta jäänyt liikunta vähille. 

Toisen kiloista huomauttelu on mielestäni törkeää. Jokainen aikuinen ihminen tietää kertomattakin, onko ylipainoinen.

Vierailija
6/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Koska en ole vajaaälyinen, niin osaan valita seuraani mukavia ihmisiä. 

Vierailija
7/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
8/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ole normaalia käytöstä. Tarkoittaa vaan sitä että haluaa toiselle tahallaan pahan mielen ja itsetunto-ongelmia. Jotkut miehet näyttävät kyllä kuvittelevan että naiselle pitää jotenkin osoittaa että ei hän nyt niin hyvä ja kaunis ole... Ällöttävää käytöstä.

Vierailija
9/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja taas  on provo heitetty ilmoille. hohhoijaa 

Ei ole provo. Ekan kerran kommentoi suhteemme aikana ulkonäköäni :( Olemme olleet 15v yhdessä ja useampi lapsi. Kyllä satutti.

Ap

Vierailija
10/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei ole normaalia käytöstä. Tarkoittaa vaan sitä että haluaa toiselle tahallaan pahan mielen ja itsetunto-ongelmia. Jotkut miehet näyttävät kyllä kuvittelevan että naiselle pitää jotenkin osoittaa että ei hän nyt niin hyvä ja kaunis ole... Ällöttävää käytöstä.

Joojoo, miehet sitä ja naiset tätä ja kaikki miehet on tuhottava.

Vierailija
11/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen kiloista huomauttelu on mielestäni törkeää. Jokainen aikuinen ihminen tietää kertomattakin, onko ylipainoinen.

Tätä en ymmärrä, miten "totuuden sanominen" voi olla loukkaavaa. Ei tietystikään kannata sanoa, että oletpa nykyään läski, mutta miksi on maailman suurin loukkaus todeta, että sinulle on tainnut muutama koronakilo kertyä vyötärölle. Minulla ja miehellä on molemmilla hieman liikakiloja eikä aihe ole mikään pyhälehmä, josta ei voisi mitään mainita.

Vierailija
12/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noinkaan, mutta naiset harvemmin kommentoi kumppaninsa ulkonäköä noin ilkeästi ihan tarkoituksella. Miehet kyllä useinkin. Ei ole normaalia suhteessa jossa välittää toisesta oikeasti.

Vierailija
13/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noinkaan, mutta naiset harvemmin kommentoi kumppaninsa ulkonäköä noin ilkeästi ihan tarkoituksella. Miehet kyllä useinkin. Ei ole normaalia suhteessa jossa välittää toisesta oikeasti.

Onko tälle tiedolle joku muukin lähde kuin sinun sanasi?

Vierailija
14/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, esim. YouTubessa monia "Destroy her ego" -videoita, joilla miehet neuvovat toisiaan että naisen itsetunto pitää tuhota jotta häntä on helpompi kontrolloida. Tämä nyt ON vähän ääriesimerkki, tiedän, mutta on hyvä ymmärtää että jotkut miehet todella ajattelevat näin ja tapailevat naisia ihan oikeassa elämässä.

Omat entiset kumppaninikin ovat valittaneet monista pikkuasioista vaan kokeillakseen, muutanko niitä heidän mielikseen ja saavatko painostettua johonkin. Tämä on ihan yleistä ja yleensä alkaa juuri tuosta ulkonäön kommentoinnista. Se reaktio mitä naiselta odotetaan on "voi, olen kai minä sitten niin huono eikä minua kukaan huoli, täytyypä olla mieliksi tälle miehelle joka minut on nyt armollisesti hyväksynyt :( ". Eli se negatiivinen kommentointi on aina huono merkki, taustalla voi joissain tapauksissa olla tälläisia ajatuksia. Joka tapauksessa vähintään arvostuksen puutetta.

Vierailija
15/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä ole sanonut mitään negatiivista. Yhdessä 15 v, kolme lasta ja hirveän kokoinen maha löytyy. Kehuu edelleen, ja lääppii jatkuvasti.

Vierailija
16/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, esim. YouTubessa monia "Destroy her ego" -videoita, joilla miehet neuvovat toisiaan että naisen itsetunto pitää tuhota jotta häntä on helpompi kontrolloida. Tämä nyt ON vähän ääriesimerkki, tiedän, mutta on hyvä ymmärtää että jotkut miehet todella ajattelevat näin ja tapailevat naisia ihan oikeassa elämässä.

Omat entiset kumppaninikin ovat valittaneet monista pikkuasioista vaan kokeillakseen, muutanko niitä heidän mielikseen ja saavatko painostettua johonkin. Tämä on ihan yleistä ja yleensä alkaa juuri tuosta ulkonäön kommentoinnista. Se reaktio mitä naiselta odotetaan on "voi, olen kai minä sitten niin huono eikä minua kukaan huoli, täytyypä olla mieliksi tälle miehelle joka minut on nyt armollisesti hyväksynyt :( ". Eli se negatiivinen kommentointi on aina huono merkki, taustalla voi joissain tapauksissa olla tälläisia ajatuksia. Joka tapauksessa vähintään arvostuksen puutetta.

tällä tavalla yritti myös ex miesystävä alentaa minua, heti alusta alkaen. Hiukset ( mulla pitkät tuuheat hiukset), luusto( en ole pikkuluinen ei isoluinen), vaatteet, Oman Rahani käyttö, ruokani ( syön terveellisesti) Manipuloi minut luulemaan, että olen huono. lopulta tulin johtopäätökseen, että hänellä on pers.häiriö. hän oli kateellinen minulle jostakin syystä ja syy oli se että hän päästään pipi! koskaan en ole eläissäni moista hirviötä tavannut. Pääsin eroon.

Vierailija
17/17 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä, vaikka aihetta kyllä ois.