Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jutellut ulkomaalaiselle miehelle netissä noin vuoden mutta nyt se haluaa tulla tapaamaan minua

Vierailija
22.06.2021 |

Pyysi että voiko viedä mut treffeille ja olisi tulossa tapaamaan minua. En tiedä mitä tehdä. Aloin jutella sen kanssa koska oli tylsää, enkä halunnut tavata ketään HETI. Mutta nyt on kulunut vuosi kun ollaan juteltu melkein joka päivä... Ja se on ihan kunnollinen mies ei mikään muslimi.... Mitä tekisitte???

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kannattaa tavata jos on ihan kunnollinen eikä muslimi!

Vierailija
2/10 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se maksaa kaiken itse ja menee hotelliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittehan te tavata, eihän siinä vielä vihille olla menossa. Muistat vain, että senttiäkään et anna tai lähetä rahaa, et maksa mitään lippua, tullia, rahan siirtämiseksi siirtomaksua ym.

Mutta yksi pikku juttu... mistä olet varma että mies on se, kuka väittää olevansa... tai että edes on yksi todellinen ihminen?

Vierailija
4/10 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisabeth B kirjoitti:

Voittehan te tavata, eihän siinä vielä vihille olla menossa. Muistat vain, että senttiäkään et anna tai lähetä rahaa, et maksa mitään lippua, tullia, rahan siirtämiseksi siirtomaksua ym.

Mutta yksi pikku juttu... mistä olet varma että mies on se, kuka väittää olevansa... tai että edes on yksi todellinen ihminen?

Ollaan juteltu videopuheluissa. t.ap

Vierailija
5/10 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tapaa. Se on täysin tuntematon mies internetistä ja eri maasta, ei taida olla edes länsimaa. Ei ole mitään takeita turvallisuudesta, ei mitään. 

Vierailija
6/10 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ja miten tutustuitte?

Vierailija
7/10 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla nainenkin.

Vierailija
8/10 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette varmaan jutelleet koko ajan niin että näette toisenne?

Vierailija
9/10 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi tulee rahapyyntö kun jostain yllättävästä syystä hän ei nyt voi maksaa matkaansa, vaikka on varakas.

Vierailija
10/10 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakon nyörit levälleen heti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi