Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiset naiset ei katso jalkapalloa?

Vierailija
16.06.2014 |

Mä joudun vähän kuin salaa seuraamaan noita kisoja, ettei leimattaisi äijämäiseksi. Kun katselee kisojen katsomoita ja kuvia (eikä vain MM-kisojen), niin siellä on naisia siinä missä miehiäkin. Suomessa jos nainen menee jalkapalloa katsomaan, niin lähes tulkoon outolintu olet! Noita MM-kisojakaan ei tunnu juuri kukaan mun naistutuista katsovan. Hyitä ja yökkiä vaan facebookissakin huutelevat.

Mutta sitten taas jääkiekkoa seuraa niin naiset kuin miehetkin.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on tylsä laji. Mä olen yrittänyt katsoa mutta tylsistyn alta puolen tunnin.

En ole kyllä siltikään kuullut, että naista pidettäisiin äijämäisenä vaikka seuraisikin jalkapallo. Päinvastoin. Tuttavapiirissäni on monia naisia, jotka seuraavat jalkapalloa (muitakin kuin MM-pelejä).

Vierailija
2/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso mitään urheilua livenä, enkä tv:stä, siis mitään koskaan. Syytä en tiedä. Ei kiinnosta ja haluan käyttää aikani johonkin muuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso mitään urheilua livenä, enkä tv:stä, siis mitään koskaan. Syytä en tiedä. Ei kiinnosta ja haluan käyttää aikani johonkin muuhun.

sama. en oikein ole tajunnut, miksi pitäisi katsoa kun muut liikkuu. vähän sama kun katsoisi kun muut syö... juoksen vaikka metsässä ennemmin kuin vahtaan jotain pallopelejä televisiosta.

Vierailija
4/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Jalkapallo ei ole suosittua Suomessa. On vaikea innostua jos ei ole maajoukkuetta jota kannustaa. Suomi on niin uskomattoman jääkiekko painotteinen. Ei salibandya, käsipalloa ja muita lajejakaan seurata.

2. Tässä nähdään että miehet ja naiset ovat erilaisia. Miehet tykkäävät jalkapallosta, suurinosa naisista ei.

Vierailija
5/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naistenkin pitäisi alkaa lyömään keskenään vetoja pelien lopputuloksista, niin kiinnostuisivat muustakin kuin siitä kuka on seksikkäin ja komein.

Mä en jaksa sitten yhtään noita hihitteleviä akkoja. Mun olisi varmaan pitänyt syntyä mieheksi...

Vierailija
6/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Booooriiingggggg. Ei ole tarvetta näyttää olevansa äijä ja katsoa sen takia jotain kuolettavan tylsää. Osaan kyllä perussäännöt, sillä olen itse pelannut jalkapalloa ja sitä on kiva pelata, mutta pirun tylsä katsoa. 

Vierailija
7/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 22:48"]

Ehkä naistenkin pitäisi alkaa lyömään keskenään vetoja pelien lopputuloksista, niin kiinnostuisivat muustakin kuin siitä kuka on seksikkäin ja komein.

Mä en jaksa sitten yhtään noita hihitteleviä akkoja. Mun olisi varmaan pitänyt syntyä mieheksi...

[/quote]

Mieheksi, joka huutaa niin että kerrostalo tärisee kun suosikkijoukkue (jääkiekossa Suomi) tekee maalin ja joka ottelua varten tarvitaan sixpack kaljaa/äijä. 

Vierailija
8/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Muuta pois sieltä perähikiältä, mä ainakin saan katsoa ihan rauhassa. Saan myös olla katsomatta jääkiekkoa koska se ei kiinnosta minua lajina. Ja mitä ihmeen väliä sillä on mitä jotkut sukupuolisuuden läpi kaikkea katsovat on mieltä? Mitä ne tekee sulle, ekskommunikoi?

Vierailija
9/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla naistuttavia, jotka seuraa kisoja ihan simona. Meillä ei kotona pojatkaan seuraa ku eivät oo mitenkään isänmaallisia tai kilpailuhenkisiä. Jos nuo määreet jää täyttämättä ni missään kilpaurheilussa ei oo mitään mieltä tahi mielenkiintoa.

Vierailija
10/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just katsoin tänään Saksa-Portugali -matsin. Katson vain huippupelejä, ei paljon kiinnosta joku Iran-Nigeria.

Vierailija
11/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 22:48"]

[/quote]

No ainakin olet jo miessovinisti. Half way there.

Vierailija
12/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta potkupallo on tosi tylsää katsottavaa. Lätkässä tapahtuu koko ajan, potkupallossa vaan juosta jolkottavat kärpäsenkokoisina isolla kentällä. Lisäksi ovat ällöttävän hikisiä. Lätkänpelaajatkin ovat, mutta sitä ei tartte nähdä.

Vierailija
13/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson, mutta vielä enemmän tykkään kattoa jääkiekkoa :)

Vierailija
14/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, kyllä mä ainakin katson! Ja noin 4-7 muutakin naispuolista fb-kaveriani seuraa TOSI aktiivisesti, joten äläpä yleistä.

Vierailija
15/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei katso. Ainoastaan minä ja lapset katsomme. Itse aloin katsoa pojan innostuksen vuoksi. Siis lähinnä seuraksi ja selventääkseni pojalle (6v) sääntöjä yms. Kummasti jaksavat siskotkin katsoa tuossa samalla. 4-vuotias tyttö askarteli tänään Portugalin lipun puoliajalla kun halusi kannustaa.

Vierailija
16/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä alottaja oikeassa. Ehkä 1/15 katsoo.

Jalkapallo on upea laji, vaikka filmaaminen on raivostuttavaa lätkään tottuneelle ihmiselle..

Vierailija
17/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraisitteko, jos Suomellakin olisi menestyvä jalkapallojoukkue? Vai olisiko se siltikin tylsää katsottavaa? Onko se Suomen naisten ja muiden maiden naisten ero just se, että meillä ei ole joukkuetta, niin siksi harvaa naista kiinnostaa?

Vierailija
18/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinosta

Vierailija
19/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 22:55"]Hah, kyllä mä ainakin katson! Ja noin 4-7 muutakin naispuolista fb-kaveriani seuraa TOSI aktiivisesti, joten äläpä yleistä.

[/quote] Kuinka monta naispuolista FB-kaveria sulla on? Eli prosentuaalisesti kuinka monta seuraa?

Vierailija
20/31 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 22:55"]

Hah, kyllä mä ainakin katson! Ja noin 4-7 muutakin naispuolista fb-kaveriani seuraa TOSI aktiivisesti, joten äläpä yleistä.

[/quote]

No kyllä tämän nyt ihan realistisesti ajateltuna voi aika hyvin yleistää. Jotku seuraa, mutta harvempi.