Olen ollut kotona neljän seinän sisällä kolme viikkoa putkeen.
Teinit on vieneet roskapussit. Enää viikko jäljellä lomaa, sitten joudun poistumaan kotoa. En voi sietää aurinkoa.
Kommentit (9)
Olen ollut vasta 3 päivää. Mihinkään ei tarvitse poistua, kun ruokakasseja lähikaupasta saa tilattua Woltin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vasta 3 päivää. Mihinkään ei tarvitse poistua, kun ruokakasseja lähikaupasta saa tilattua Woltin kautta.
Paljonko woltti ottaa jos tuo lähi alepasta kassillisen vantaalla?
Mä olen ollut melkein saman, mutta neljän viikon aikana olen käynyt 3x ulkona, eli kirjastossa ja samalla sitten kaupassa ja apteekissa. Eikä edes harmita tai ahdista yhtään. Ja mulla tää siis jatkuu, koska olen työtön.
On toki hyvä että korona alkaa helpottamaan, mutta sitten ei enää voi sitä käyttää tekosyynä olla osallistumatta yhtään mihinkään kissanristiäisiin tai tapaamisiin. Se vähän ahdistaa jo valmiiksi.
Minäkään en pidä kuumasta auringonpaisteesta, mutta onneksi arska on pari tuntia piilossa öisin. Silloin voi käydä pikaisesti 24/7 lähikaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko woltti ottaa jos tuo lähi alepasta kassillisen vantaalla?
Vantaasta en tiedä, mutta Tampereella kuljetusmaksu oli 1,90€! Olin niin yllättynyt ja tyytyväinen että laitoin 2€ vapaaehtoista tippiä kuskille.
En mäkään siedä. Mutta kun yksin asun on pakko välillä poistua kotoa