Jenni Haukion mummotyyli
Ärsyttääkö muita? Olisi niin kaunis ja eteerinen nainen mutta pukeutuu tantaksi.
Kommentit (49)
Mitä siitä, jos pukeutuu mummo- tai tanttatyyliin, kunhan itse pitää siitä ja viihtyy tyylissään? Jos - ja mitä ilmeisimmin kun - Jenni Haukio viihtyy vaatteissaan ja hiuksissaan, niin miksi hänen pitäisi teeskennellä jotain muuta? Pukeudutteko tekin naapureitanne, työkavereitanne tai av-mammoja miellyttääksenne, vai näyttääksenne omasta mielestänne hyvältä?
Seurasin heitä viikonloppuna Jukolassa, ja vaikuttavat pariskunnalta, joka nauttii toistensa seurasta. Ja Jenni oli oikein kaunis ja herttainen
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 17:52"]
Ärsyttääkö muita? Olisi niin kaunis ja eteerinen nainen mutta pukeutuu tantaksi.
[/quote]
Sauli asusteena vanhentaa Jenniä 20 vuotta. Sitä mummotyyliä ei edes Versacen mekko pelastaisi.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 19:28"]
Seurasin heitä viikonloppuna Jukolassa, ja vaikuttavat pariskunnalta, joka nauttii toistensa seurasta. Ja Jenni oli oikein kaunis ja herttainen
[/quote]
Siellä Jenni olikin heti virkeämmän näköinen leidi kun hänellä olivat farkut, kumpparit ja se väriä antanut punainen laukku. Toivon koko sydämestäni että hän alkaisi leikittelemään enemmän väreillä ja yksityiskohdilla.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 19:27"]
Makuasioistahan nämä ovat. Itse en pidä Haukiota tyylikkäänä. Tyylikäs voi olla olematta tyrkky. Tyylikkyyteen ei tarvita myöskään kalliita vaatteita vaan myös kuninkaalliset ostavat halpoja vaatteita (esim Englannin Catherine, joka on edustanut mm. Topshopin vaatteissa).
Presidentti on nykyisin kuninkaallisten tavoin edustushenkilö, joka edustaa maataan. Tietenkään Haukio ei ole presidentti, mutta miehensä rinnalla hän edustaa Suomea. Mallia voi katsoa muista maista. Esimerkiksi Hollannin kuningatar Maxima on Haukion ikiä ja tyylikäs sekä edustava nainen.
http://www.pinterest.com/pin/299207968965118731/
[/quote]
Samaa mieltä, ja Catherine onkin aika hyvä esimerkki. Hänenkin tyyliään monesti pidetään tylsänä ja yltiökonservatiivisena, mutta se on silti ihan eri maailmasta kuin Haukion. Ja ikäeroa on kuitenkin vain 5 vuotta, joten asiaa ei voi selittää sillä, että toinen on nuori nainen ja toinen "keski-ikäinen"...
Huomaattehan kuitenkin eron? Vaatteiden leikkaus tekee tyylin. Voit laittaa vierekkäin kaksi hillittyä mustaa mekkoa joista toinen on tanttamainen ja tylsä ja toinen mielettömän tyylikäs.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 18:07"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 18:01"]mä luulen että tyylitaju nimenomaan riittää. hän ei pukeudu näyttävästi, vaan vaatimattomasti ja klassisesti. Musta hän on taitava pukeutuja (en nyt todellakaan puhu tyylikkyydestä tai muodista), hän osaa pukeutua huomattavasti vanhemman, erittäin korkeassa ja julkisessa virassa olevan miehen puolisoksi.
[/quote]
Hassua kun julkisuudessa olevista naisista aina puhutaan että onko tyylitajua vai ei...
Takana on kuitenkin ainakin yksi jollei ryhmä ammattilaisia jotka määrittävät tyylin ja tekevät ostokset. Sommittavat asusteet vaatteihin ja päättävät asukokonaisuudet.
[/quote]
Haukio on kertonut ettei käytä stylistien palveluita vaan valitsee itse tyylinsä.
[/quote]
Niimpä niin.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 18:07"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 18:01"]mä luulen että tyylitaju nimenomaan riittää. hän ei pukeudu näyttävästi, vaan vaatimattomasti ja klassisesti. Musta hän on taitava pukeutuja (en nyt todellakaan puhu tyylikkyydestä tai muodista), hän osaa pukeutua huomattavasti vanhemman, erittäin korkeassa ja julkisessa virassa olevan miehen puolisoksi.
[/quote]
Hassua kun julkisuudessa olevista naisista aina puhutaan että onko tyylitajua vai ei...
Takana on kuitenkin ainakin yksi jollei ryhmä ammattilaisia jotka määrittävät tyylin ja tekevät ostokset. Sommittavat asusteet vaatteihin ja päättävät asukokonaisuudet.
[/quote]
Haukio on kertonut ettei käytä stylistien palveluita vaan valitsee itse tyylinsä.
[/quote]
Niimpä niin.
[/quote]
Ei saanut taskurahaa Sauli-sedältä stylistiin?
Haukio on täsmälleen saman ikäinen kuin prinsessa Victoria, ja kumpainenkin on hyvävartaloinen, luonnonkaunis nainen. Siihen ne yhtäisyydet sitten loppuvatkin.
Victorian tyyli on niin varma, graafinen ja yksinkertainen, että hän näyttää kuninkaalliselta vaikka ponnari päässä. Haukiolla taas on kaikenmoisia pienikuviollisia piperryksiä jotka ovat kuin eurokankaan sisustuspuolelta, ja kruununa se kampaus.
Makuasioistahan nämä ovat. Itse en pidä Haukiota tyylikkäänä. Tyylikäs voi olla olematta tyrkky. Tyylikkyyteen ei tarvita myöskään kalliita vaatteita vaan myös kuninkaalliset ostavat halpoja vaatteita (esim Englannin Catherine, joka on edustanut mm. Topshopin vaatteissa).
Presidentti on nykyisin kuninkaallisten tavoin edustushenkilö, joka edustaa maataan. Tietenkään Haukio ei ole presidentti, mutta miehensä rinnalla hän edustaa Suomea. Mallia voi katsoa muista maista. Esimerkiksi Hollannin kuningatar Maxima on Haukion ikiä ja tyylikäs sekä edustava nainen.
http://www.pinterest.com/pin/299207968965118731/