Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä guessissa viehättää???

Vierailija
16.06.2014 |

Laukkuja koruja sun muuta tilpehööriä. Huomannut että kaverilistaltani osa tehnyt tilpehööreilleen omat kansiotkin facebookkiin.. Minun silmään osuu nuo rumat laukut pahasti.... 

-avmamma vm. 75

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 22:20"]Ja nää Guessiä haukkuvat ostavat itse Michael Korsia ja Marc Jacobsia? :D

[/quote]

Kuka niin sanoi? Miten liittyy tähän keskusteluun mitä me ostamme? Ja mistä sait päähäsi juuri nämä merkit?

Vierailija
22/24 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen raahannut yhtä Guessin laukkua mukanani 3-4 vuotta. Pidän sitä autossa lattialla ja on oikeastaan ainoa laukku mitä käytön. Hyvin on "timantit" pysyneet kiinni ja muutenkin laukku hyvässä kunnossa.

Haluaisin ostaa kellon missä timantit kiertää kellotaulua, mutta mulla on niin pieni käsi, että näyttää tyhmältä.

Guessin laukut ovat kivoja, taskuja tarpeeksi, kestäviä ja hintakin on ok. Miksi ihmeessä en ostaisi sitä merkkiä? Vain sen takiako, kun se on tällä palstalla tuomittu pissismerkiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään kyllä noitten laukkujen ulkonäöstä kovastikin. Ainut miksi en sellaista osta on se että melkein kaikki näyttävät nuhjaantuneilta nopeasti. Guessilla on kyllä nahkalaukkujakin, sellaista voisin harkita mutta en muovista.

Vierailija
24/24 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen myös sillä samaan hintaan saa aitoja nahkalaukkuja.

Minusta nuo Guessin laukut on sellaisia että niissä on kopioitu paljon muiden merkkien juttuja, esim. Guccin. Liikaa viritelmiä, eikä laatu näytä hyvältä.

Jos minun pitäisi valita satasen Longchamp tai satasen Guess niin ottaisin Longchampin, koska tyylini on klassinen eikä trendikäs :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä