Vauva alle kuukauden ikäinen, mies epäilee ettei vauva ole hänen
Koska vauva ei ole hänen näköinen ja mies haluaa siksi erota... Mitäköhän helvettiä? Mies on varmaan menettänyt loputkin järjen rippeet. Minulla ei ole mitään salattavaa koska en todellakaan ole pettänyt miestä joten tiedän tasan tarkkaan miehen olevan vauvan isä. Suututtaa että mies edes epäilee moista!
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 17:31"]
Moni tässäkin sanoo, että teetä testi. Eihän sinun sitä testiä tarvitse teettää vaan miehen, hän voi ihan itse järjestää asian. Jos mies ei sitä saa aikaiseksi, hän ei voi minkään riidankaan aikana sinulle vihjailla lapsen isyyden perään.
[/quote]
Nimenomaan näin; sanot miehelle että voi ihan hyvin teettää testin seuraavan kuukauden (tai muun vastaavan määrätyn aja) aikana mutta sinä et tee asian eteen mitään. Jos hän päättää olla testiä tekemättä, hän ei todellakaan enää voi asiaa nostaa esille.
Jos epäilee vailla perusteita niin teetä testi ja jätä se sika
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 16:42"]
Minulta menisi kyllä tuosta luottamus. Parisuhteessahan ollaan luottamuksen takia, ja jos toinen epäilee, ettei tätä luottamusta ole, niin ilman muutahan se suhde on lopussa. Lapsella on tietenkin oikeus isään, joten testit tehtäisiin ja elatusmaksuja saisi mies alkaa sitten maksaa.
Miten nainen muuten voi todistaa, että mies on ollut uskollinen? Testiä vaativa mies kun on yleensä se pettäjä.
[/quote]
Ei isyystesti todista, että nainen on ollut uskollinen, vaan että mies on lapsen isä. Pettäähän voi toki myös tulematta raskaaksi.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 16:38"]Te olette pariskunta, jonka on tarkoitus vetää yhtä köyttä! Haluatko tosiaan, että mies joutuu elämään koko loppuelämänsä pienen hiipivän epävarmuuden kanssa? Oli tuo epäilys perusteltu tai ei, testi kannattaa tehdä miehen mielenrauhan kannalta. Ette halua, että tuo epäilys kasvaa oikeaksi pakkomielteeksi vuosien mittaan. Jos rakastat miestä, haluat tietenkin hänen parastaan.
[/quote]
Jos mies rakastaa vaimoaan, ei hän vaadi tuollaisia testejä vaan uskoo vaimoa.
Minä olisin ainakin loukkaantunut, jos mieheni olisi epäillyt isyyttään. Toki olisin testeihin suostunut, mutta samalla mies olisi saanut lähteä.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 17:39"]
Moni tässäkin sanoo, että teetä testi. Eihän sinun sitä testiä tarvitse teettää vaan miehen, hän voi ihan itse järjestää asian. Jos mies ei sitä saa aikaiseksi, hän ei voi minkään riidankaan aikana sinulle vihjailla lapsen isyyden perään.
[/quote]
Nimenomaan näin; sanot miehelle että voi ihan hyvin teettää testin seuraavan kuukauden (tai muun vastaavan määrätyn aja) aikana mutta sinä et tee asian eteen mitään. Jos hän päättää olla testiä tekemättä, hän ei todellakaan enää voi asiaa nostaa esille.
[/quote]
No ihan sama kumpi sen tekee, mutta tuolla lailla saa miehen vastuulle sen asian.
Jos itse olisin samassa tilanteessa, voisin miehenä haluta sen testin. Miksi miesten on vaan luoetttava naisen sanaan? Siksi kun nainen niin sanoo?
Vaikken itse ole koskaan pettänyt, eikä mieheni ole siitä ainakaan kiinni jäänyt, miehenä vaatisin testin.
Nainen
Vauvan syntymä on miehelle iso muutos ja elämän stressipisteet on kohola. Joskus tällainen muutos voi saada aikaan sen, että ihminen esim.masentuu ja sen vuoksi toimii ihan hassusti pitääkseen psyykkeensä kasassa ja tasapainossa. Sinuna pyytäisin isyystestin ja miehen olisi varmaan hyvä jutella jossain tuntemuksistaan. Älä ota miehesi epäilyjä loukkauksena, vaikka se onkin varmasti vaikeaa. Kuulostaa siltä, että asiassa on nyt muut asiat se ongelma.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 16:38"]Te olette pariskunta, jonka on tarkoitus vetää yhtä köyttä! Haluatko tosiaan, että mies joutuu elämään koko loppuelämänsä pienen hiipivän epävarmuuden kanssa? Oli tuo epäilys perusteltu tai ei, testi kannattaa tehdä miehen mielenrauhan kannalta. Ette halua, että tuo epäilys kasvaa oikeaksi pakkomielteeksi vuosien mittaan. Jos rakastat miestä, haluat tietenkin hänen parastaan.
[/quote]
Siis onhan tää sarkasmia. Onhan.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 17:39"]
[/quote]
[/quote]
No ihan sama kumpi sen tekee, mutta tuolla lailla saa miehen vastuulle sen asian.
Jos itse olisin samassa tilanteessa, voisin miehenä haluta sen testin. Miksi miesten on vaan luoetttava naisen sanaan? Siksi kun nainen niin sanoo?
Vaikken itse ole koskaan pettänyt, eikä mieheni ole siitä ainakaan kiinni jäänyt, miehenä vaatisin testin.
Nainen
[/quote]
Nainenhan ei isyyttä epäile, joten miksi hänen pitäisi laittaa tikkua ristiin sen takia että mies on päättänyt olla mustasukkainen ja luottamatta?
Jos mies haluaa tietää, hän teettää ihan itse sen testin, onhan hän aikuinen ja oikeustoimikelpoinen.
Jos ei teetä, silloin ei asiasta enää rutise. Jos rutisee, mä teettäisin sen testin ja hieroisin sen naamaan tulosta eropapereiden kanssa. Vituttaa tollaset ukot.
Koittakaa nyt kuvitella itsenne miehen asemaan. Entisaikaan todella moni ei ollut isänsä biolapsi. Epäilys kyti monen mielessä koko elämän ja monen miehen sitoutuminen lapsiin oli heikkoa. Nyt on mahdollisuus testeihin, joten sitä kannattaa käyttää. Mies ei enää voi vain vedota siihen, että lapsi on naisen lapsi ja hän ei edes tiedä, onko isä.
Pelkkää pettämistä ei muuten voi mielestäni verrata siihen, että ottaa elinikäisen vastuun, myös taloudellisen, jonkun toisen lapsesta.
t.34
Kyllä on vainoharhainen mies ja se monen mielestä ok...huh huh!
Tekisin testin ja kun se olisi 100% varmasti todistanut isyyden mikä olisi ollut muutenkin 100% varma koska en ole pettänyt niin ottaisin eron. Jos ei ole luottamusta niin parisuhde on jo perseestä!
Jos parisuhde on kunnossa ja lapsi on yhdessä hankittu, on mielestäni todella typerää ajatella, että tottakai pitää miehen mielenrauhan vuoksi tehdä isyystesti. Sehän on yhtäkuin epäily vaimon uskollisuudesta. Samalla tavalla vaimo voisi miestään pyytää tekemään säännöllisin väliajoin sukupuolitauti testit. Ihan vain varmuuden vuoksi, vaikkei mitään epäilyä ei pettämisestä muuten olisi.
Jos ette ole naimisissa niin isyystestin saa kaiketi ilmaseks, kannattaa teettää jatkoa ajatellen. Vaikka oisit miten loukkaantunut, niele ylpeytesi ja teetä se miehen mielenrauhan kannalta, muuten saat asian silmillesi vielä moneen kertaan riidan yhteydessä tulevaisuudessa.
been there
Jos mies on tuota lajia miten lienee jatkossa. Sairasta.
Mene ja teetä testi. Itse en aikoinani niin tehnyt ja hyvä ihme, vieläkin saan kuulla asiasta, lapsi on nyt 10v. Jos kerran on varma asiasta, kannattaa se miehellekkin todistaa. Nyt en sitä halua, sillä lapsihan tajuaisi mitä testiä oltaisiin ottamassa.
Vaikka testi todistaakin miehen isäksi, miten voisit jatkaa suhteessa jossa toinen osapuoli on noin pimeä eikä mitään luottamusta ole?
Varo vaan, tuosta se vaan pahenee, kyttäys ja kontrollointi, pahimmassa tapauksessa on väkivaltainen.
Tekisin testin ja sen jälkeen jättäisin miehen. Et tee mitään tuollaisella idiootilla, mutta eipähän tarvitse elatuksesta kiistellä, jos todisteet on olemassa.