Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksestä viikko - Anoppi suuttunut kun emme ole käyneet kylässä

Vierailija
16.06.2014 |

Tuota, en edes tiedä mitä pitäisi sanoa. Anoppi soitti äsken miehelle ja sanoi että hän on pahoittanut mielensä koska emme ole käyneet vielä vauvan kanssa kylässä hänen luonaan. Niin, olemme olleet 5 päivää kotona joten...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mies sai sen verran suunsa auki että käski äitinsä tulla itse katsomaan. Vaikka provohan tämäkin taas on, kyllä jopa anopitkin tajuaa että vastasyntyneen kanssa ei lähdetä minnekään.

Vierailija
2/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jopa anopitkin tajuaa.. Ei ainakaan mun, joka suuttui, kun emme lähteneet kahden viikon ikäisen kanssa (joka oli juuri päässyt sairaalan letkuista infektion takia...) juhannusta viettämään anopin mökille. Neljän tunnin ajomatka, ei vettä, ei sähköä, patjamajoitus aitassa. Mutta kun olisi ollut niiiiiin ihanaa, että heidän ystäväpariskuntansa olisivat saaneet nähdä vauvan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten jos pahoitti? Ihan rauhassa, ei kuulu sinulle tippaakaan.

Vierailija
4/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkaan en jaksa uskoa näistä anoppialoituksista kuin murto-osan. En siis usko tätäkään.

Jos nyt jostain syystä sattuisi olemaan totta, niin koittakaa nyt aikuiset ihmiset saada suunne auki asiallisesti suuntaan jos toiseenkin.

Vierailija
5/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna anopin tuntea mitä haluaa. Keskity itse toipumiseen ja vauvaasi tutustumiseen. Anoppi on tainnut vaan unohtaa millaista on saada uusi vauva ensi kertaa sairaalasta kotiin.

Mulla samanlainen anoppi. Ihana ihminen,mut loukkaantuu heti jos vähänkin poistutaan hänen viittoitamaltaan polulta. 

Vierailija
6/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon koska valitettavasti anopeissa on niin paljon tommosia. Mullakin. Tuli synnytyssairaalaan kuten kutsuimmekin tulemaan ja lähtiessään sanoi että kotiutukaa ihan rauhassa, eivät kiirehdi kylään. No kaksi päivää meni niin soitti voiko tulla, sanottiin ei minkä jälkeen soitti joka päivä vihaisempana ja vihaisempana koska saa tulla.

Meidän välit meni tosi huonoiksi vauvan syntymän jälkeen koska hän halusi olla vauvan elämässä joka päivä läsnä, valita vaattet ja kaikki, neuvoi ja opasti niin että meni ihan yli.

Ihan sama uskotteko.

Vierailija
7/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anopilla meni kans ihan överiksi kun meidän vauva syntyi. Puuttui joka asiaan ja käyttäytyi todella ylimielisesti. Hänen ensimmäinen lapsenlapsensa. Lopulta lakkasin vastaamasta puhelimeen tai viesteihin kun yritti painostaa minua muuttamaan heille vauvan kanssa miehen työmatkan ajaksi. Alkoi jo keksiä ihan päästään kaikenlaisia ongelmia mitä minulla mukamas on vauvan kanssa. Helppo vauva ja meillä meni tosi hyvin.

Vierailija
8/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletteko kutsuneet anopin TEILLE katsomaan vauvaa?

Jos ette niin nyt on jo korkea aika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän