Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä miehesi sanoisi jos toteaisit hänelle että "Tällä viikolla se onkin sitten sun vuoro

Vierailija
09.08.2008 |

siivota koko koti. Järjestä tavarat, pese pyykit, imuroi ja pyyhit pölyt. Minä menen siksi aikaa lasten kanssa ulkoilemaan ja kyläilemään".

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies siivoo kyllä muutenkin

Vierailija
2/22 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en antaisi sen pestä pyykkejä, se on mun homma.

Mies meillä usein imuroi ihan pyytämättä ja järjestelee paikkoja iltaisin. Kelpo mies!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tee sinä sitten ruuat" johon vastaisin, että ei, ei sun tarviikkaan siivota =)

Vierailija
4/22 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi loukkaantuneena lopulta suostua siihen että imuroisi ja minä tekisin muut kotityöt.

Ärsyttää suunnattomasti, että tää on mennyt tähän, mutta minkäs teet. Kotiäitivuosina opetin sen liian helpolle.

Vierailija
5/22 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies huolehtii muutenkin viikkosiivouksesta lauantaisin. Minä imuroin viikolla joka päivä, koska huushollista löytyy kahden lapsen lisäksi myös koiria.

Vierailija
6/22 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa, että av:n miehet on sellaisia kultseja että! Huh, huh.

Vierailija
7/22 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän meillä siivoaa muutenkin..

Vierailija
8/22 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kotitöihin osallistuvia miehiä on olemassa? Mun taas on vaikea uskoa, että sellaisia naisia löytyy, jotka alistuvat tekemään kaikki kotihommat yksin.....

ihanaa, että av:n miehet on sellaisia kultseja että! Huh, huh.

Vierailija
9/22 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä totuus on tällä hetkellä kyllä se, että mies tekee huomattavasti enemmän kotitöitä kuin minä.

Vierailija
10/22 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jaetaan kotityöt.

Vierailija
11/22 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten toinen siivoaa, toinen on lapsen kanssa. juuri tänään kuitenkin siivosin yksin lapsen ollessa päiväunilla, kun miehellä oli menoa. eli tuo tilanne voisi siis olla ihan todellinen, voisin sanoa noin miehelleni. hän luultavasti sanoisi vain, että "sopiihan se".

meillä molemmat olemme töissä ja molemmat tehdään kotitöitä aikalailla saman verran. mies imuroi enemmän ja minä pesen enemmän pyykkiä.

Vierailija
12/22 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan kysyis, että millonkas sitten on mun vuoro. :)

Vierailija
13/22 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies katoaisi viikoksi---

Vierailija
14/22 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan että mistäs nyt tuulee kun kerran menet lapsen kanssa ulos... Olen imuroinut viimeksi öö, en edes muista milloin.

Vierailija
15/22 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin lopputuloksesta ei voisi päätellä onko siivottu vai ei...mies kun on vähän tai oikeastaan aika paljonkin suurpiirteisempi kuin minä.

Vierailija
16/22 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu olevan vakivastaus kaikkeen

Vierailija
17/22 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies on se joka siivoaa ja laittaa ruuat.

Vierailija
18/22 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies ei edes tiedä mihin tavarat kuuluvat. Imurointi on muutenkin molempien hommia. Pölyjä en minäkään joka viikko pyyhi ja yksi viikko kyllä selvittäisiin ilman pyykinpesuakin, joten aika helpollapa tuo pääsisi.

Vierailija
19/22 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mä olen kotona ja mun kuuluu tehdä noi hommat, mies on yrittäjä ja tekee tosi pitkää ja raskasta päivää, nyt kesällä kun on kaikista kiireisin aika niin ei ehdi vapaapäiviäkään pitämään kuin harvoin.

Mä hoidan kodin ja mies tuo leivän pöytään. Tää on meidän työnjako ja toimii meillä :)

Vierailija
20/22 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä myöhempää ei koskaan tulisi. Ainakaan ennen kuin mulla menisi hermo ja tekisin iste. Mä hoidan meillä kaikki kotityöt. Paitsi, että ruokaa laittaa myös mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi