Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät lennot edessä kahden alle kolme vuotiaan lapsen kanssa. Mitä viihdykettä otan lentokoneeseen mukaan?

Vierailija
22.06.2021 |

Isompi lapsista tyttö joka haluaa mukaan nuken rintarepussa siis sellainen leikki rintareppu ja pehmoeläimen. Pienemmälle et tiedä mitä ottaisin. Neuvoja. Matkustamme Yhdysvaltoihin kesän aikana.

Kommentit (171)

Vierailija
41/171 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei olla samalla lennolla, viddu kun alkoi viduttamaan.

Totuus sattuu, minusta on järkevämpää puhua asiat niinkuin ne ovat eikä kuorruttaa niitä kermavaahdolla. Olen nähnyt niin paljon vuosien varrella, että kokemuksella voin kertoa miten ne asiat menevät. Alle kolmevuotiaat ovat aivan liian nuoria matkustamaan. Tuon ikäisen veisin max. Tukholmaan lento 45 minuuttia, mutta 9 - 10 tuntia, täyttä hulluutta.

Tuo on sinun mielipiteesi. Minulla on erilainen.

Vierailija
42/171 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo lentokone pikkulapsen paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/171 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme puskajusseja negaamassa täällä. Hyvää matkaa!

Vierailija
44/171 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa olemassa lentoja, joille olisi vähintään 18 vuoden ikäraja, lentäisin pelkästään niillä!

Vierailija
45/171 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa olemassa lentoja, joille olisi vähintään 18 vuoden ikäraja, lentäisin pelkästään niillä!

Niinpä! Sais lapsiperheet ja järkevät ymmärtäväiset ihmiset olla rauhassa, ei tarvisi katsella "aikuisten" tuijotusta, turhasta valitusta ja kännäämistä.

Vierailija
46/171 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilö on siis puskajussi, jos ei halua kuunnella lasten korviariipivää mekastamista, kiljumista, padin kilkatusta ja vanhempien gugguu-ääniä 10 tunnin lennon ajan?

Vierailija
47/171 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Onpa kummallisia kommentteja. Me ollaan 17 vuotta matkustettu lasten kanssa ilman ongelmia. Kerran matkustin yksin 1v ja 5v kanssa ja vaihto peruttiin, menin lasten kanssa yöksi hotelliin, aamulla takaisin kentälle ja siellä pitkä odotus. Siitäkin selvittiin hyvin. Ap:lle toki voi vielä käydä niin, että koronatesti on positiivinen ja matka peruuntuu tai siirtyy.

Vierailija
48/171 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Sais lapsiperheet ja järkevät ymmärtäväiset ihmiset olla rauhassa, ei tarvisi katsella "aikuisten" tuijotusta, turhasta valitusta ja kännäämistä.

Te lapsiperheelliset olette niin sokeita oman jälkikasvunne käytökselle, että kuvittelette sen olevan normaalia. Lasten huudosta ja huonosta käytöksestä valittaminen on täysin aiheellista. Suurin osa matkustajista ei juo lennoilla, en itsekään. Sinulla taitaakin olla kokemusta vain chartereista etelään, koska kuvittelet aikuisten kännäävän kaikilla lennoilla.

Vierailija
49/171 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilö on siis puskajussi, jos ei halua kuunnella lasten korviariipivää mekastamista, kiljumista, padin kilkatusta ja vanhempien gugguu-ääniä 10 tunnin lennon ajan?

Henkilö on puskajussi koska kuvittelee että kaikki lapsiperheet ovat tuollaisia. Ei siis ole nähnyt sivistynyttä käytöstä missään.

Ymmärrettäväähän se on, kun siellä puskassa aikuisetkin ovat noloja kännääviä lentomatkustajia niin ei osata ajatella että jotkut lapset ja aikuiset voivat käyttäytyä hyvin. Omaa käytöstään peilaa muihin ja muuta on vaikea hyväksyä.

Vierailija
50/171 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te lapsiperheelliset olette niin sokeita oman jälkikasvunne käytökselle, että kuvittelette sen olevan normaalia. Lasten huudosta ja huonosta käytöksestä valittaminen on täysin aiheellista. Suurin osa matkustajista ei juo lennoilla, en itsekään. Sinulla taitaakin olla kokemusta vain chartereista etelään, koska kuvittelet aikuisten kännäävän kaikilla lennoilla.

Sori, mutta mun lapset (5kpl) eivät ole koskaan huutaneet koneessa, junassa tai laivassa. Eikä ole kuaan koskaan noussut penkiltään pitkälläkään lennolla. Jotkut osaavat opettaa lapsensa käyttäytymään jo ihan pienestä nääs.

Vierailija
51/171 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lapsille sopivat kuulosuojaimet.

Itse rakastan lentämistä, mutta metelin takia on kunnon korvatulpat, koska muutoin korvat soi 2 päivää.

Vierailija
52/171 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus sattuu, minusta on järkevämpää puhua asiat niinkuin ne ovat eikä kuorruttaa niitä kermavaahdolla. Olen nähnyt niin paljon vuosien varrella, että kokemuksella voin kertoa miten ne asiat menevät. Alle kolmevuotiaat ovat aivan liian nuoria matkustamaan. Tuon ikäisen veisin max. Tukholmaan lento 45 minuuttia, mutta 9 - 10 tuntia, täyttä hulluutta.

Voi voi, pahoitinko nyt harvinaisen lumihiutaleen mielen, niin realismi sattuu yleensä pahiten niihin jotka liitelevät pilvilinnoissa. Minulla kuitenkin sattuu olemaan kokemusta tuosta lentämisestä enemmän kuin Sinulla ja olen nähnyt lukuisat perheet näiden pilttiensä kanssa ja kaikkia yhdistää, väsymys väsymys väsymys, lasten kitinä, lasten narina, onko kakkahätä, onko pissahätä, onko nälkä, älä potki edessä olevaa penkkiä, ei saa kirkua, täällä on muitakin matkustajia jne......... Ei muuta kuin Bon Voyage!

Vierailija
53/171 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti on pitänyt lentokoneessa päässään ihmetellä että miksi tuokin perhe kuskaa noin pientä vauvaa mukanaan kuumaan lomakohteeseen. Ei se lapsi edes muista koko reissusta mitään.

Saati sitten kun nähnyt suomalaisen äidin ulkomailla rannalla kolmen riehuvan lapsen kanssa. Näytti epätoivoiselta hommalta sekin.

Jostain 5 vuotiaasta eteenpäin voisin lasta kuvitella kuskaavani ulkomaille.

Vierailija
54/171 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, pahoitinko nyt harvinaisen lumihiutaleen mielen, niin realismi sattuu yleensä pahiten niihin jotka liitelevät pilvilinnoissa. Minulla kuitenkin sattuu olemaan kokemusta tuosta lentämisestä enemmän kuin Sinulla ja olen nähnyt lukuisat perheet näiden pilttiensä kanssa ja kaikkia yhdistää, väsymys väsymys väsymys, lasten kitinä, lasten narina, onko kakkahätä, onko pissahätä, onko nälkä, älä potki edessä olevaa penkkiä, ei saa kirkua, täällä on muitakin matkustajia jne......... Ei muuta kuin Bon Voyage!

Hei nyt sulla on kyllä niin paha olla että oisko päikkärien tai terapian aika? :)

Vierailija
55/171 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa mitä kommentteja. Perheeni on asunut eri maissa siitä asti kun olin nuori ja äitini on matkustanut yksin kolmen alle kouluikäisen kanssa koneella maailman ääriin. Lisäksi vierailen vuosittain perheenjäsenten luona Amerikassa ja joka lennolla on ollut ulkosuomalaisia pikkulasten kanssa, koska kyllä lastenkin pitää jollain välineellä päästä esim. sukuloimaan. Viimeksi istuin sylivauvan vieressä. Rauhallisesti meni. Ei ole ollut lentoja joilla lapset kiljuvat koko matkan vaan lapsetkin osaavat matkustaa, kun on eväät, tyynyt ja lelut kunnossa. Nykyään pelit ja videot ladattuina padille ovat tärkeimmät. Lisäksi korvatulpat tms nousuihin ja laskuihin.

Vierailija
56/171 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentolaukullisen Peltoreita ja suklaata.

Jaat niitä anteeksipyyntöjen kera muille matkustajille.

Vierailija
57/171 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei nyt sulla on kyllä niin paha olla että oisko päikkärien tai terapian aika? :)

Minulla on kaikki hyvin, mutta suurimmalla ihmisistä ei ole, koska asioista ei voi sanoa realistisesti, pitäisi kuorruttaa ne kermavaahdolla, että pikku lumihiutaleille  ei tule paha mieli. Tämä on vika nykySuomessa. Realismi ei ole muodissa mutta kaikenlainen höttö on. Kyllä se realismi sieltä sitten paljastuu.................matkalla. Toki tyylini on varmasti monista piikittelevä, mutta en minäkään ymmärrä tätä höttöilyä. 

Vierailija
58/171 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa mitä kommentteja. Perheeni on asunut eri maissa siitä asti kun olin nuori ja äitini on matkustanut yksin kolmen alle kouluikäisen kanssa koneella maailman ääriin. Lisäksi vierailen vuosittain perheenjäsenten luona Amerikassa ja joka lennolla on ollut ulkosuomalaisia pikkulasten kanssa, koska kyllä lastenkin pitää jollain välineellä päästä esim. sukuloimaan. Viimeksi istuin sylivauvan vieressä. Rauhallisesti meni. Ei ole ollut lentoja joilla lapset kiljuvat koko matkan vaan lapsetkin osaavat matkustaa, kun on eväät, tyynyt ja lelut kunnossa. Nykyään pelit ja videot ladattuina padille ovat tärkeimmät. Lisäksi korvatulpat tms nousuihin ja laskuihin.

Täällä kommentoikin selkeästi ne joilla ei oikeasti ole paljoa kokemusta matkustamisesta ja yksi wannabe-lentoemäntä.

Se että on kuullut jonkun tutun reisusta tai itse ollut jollain pakettimatkalla jolle on sattunut korvakipuinen lapsi, ei anna paljon pätevyyttä kommentoida lapsiperheiden matkustamista.

Iso osa ihmisistä vain on sivistymättömiä. Kuten monesti sanottu, helppo se on netissä huudella ja purkaa omaa katkeruuttaan.

Tsemppiä kaikille lapsiperheille matkustamiseen! Kyllä se sujuu kun on eväät ja viihdykkeet kunnossa. 

Vierailija
59/171 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri,mutta sä olet ällöttävän itsekäs kakaroinesi! Pidä huoli siitä että ne ovat hiljaa.

Vierailija
60/171 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yölennolla nukutaan, niin unilelu mukaan. Yöpukua ei tarvitse vaihtaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän