Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paraneeko ihon kunto jos lopettaa meikkivoiteen käytön

Vierailija
16.06.2014 |

Hei,

Onko kellään kokemusta siitä, että ihon kunto paranisi kun lopettaa kokonaan meikkivoiteen käytön. Kärsin kamalista finneistä ja sameasta ihosta. Olen hoksannut, että ihoni ei meikitöntä päivää näe, minulla on siis käytännössä aina meikkiä, koska laitan sitä aina kun olen jonkn seurassa, kauppaankin. Näin kesän turvin ajattelin kokeilla meikkivoiteen käytön lopettamista kesäloman ajaksi. Kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama ongelma toisin päin. En uskalla laittaa meikkivoidetta huonokuntoisen ihoni(pienten finnien puristelusta johtuva epätasaisuus ja punaisuus) päälle, koska pelkään että se menee pahemmaksi. Peitepuikolla peittelen jos jonnekin lähden kotoa, mutta pesen senkin pois mahdollisuuden tullen.. Saa antaa apn lisäksi mullekin vinkkejä.. :)

Vierailija
2/7 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa apteekista akneen tarkoitettuja voiteita/puhdistusaineita? Oletteko kokeilleet? Ja putsatkaa iho iltaisin hyvin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todennäköisesti parane. Toki voit kokeilla, mutta ei se ainakaan itselläni mitenkään parantanut ihoa.  Joten nykyisin laitan päivittäin kunnon peittävää Dermablend pakkelia, ja ihan samassa kunnossa on iho kuin aina ennenkin.

Vierailija
4/7 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihosi kukkii huonon puhdistuksen takia, niin silloin voi auttaa.
Jos on tosissaan aknea, niin silloin on ihan sama käytätkö meikkivoidetta vai et.

Jos kestät olla meikittä, niin kokeile ihmeessä, ei siitä ainakaan haittaa ole. Mutta tuskin se mitään ihmeparantumista saa aikaan.

Vierailija
5/7 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologille. Hän kertoo oikeanlaisesta ihonhoidosta ja oikeista tuotteista juuri teidän iholle. Meikkihän nimenomaa suojaa ihoa epäpuhtauksilta. 

Ja hyvä olo tulee sisältä päin. Terveellinnen ja monipuolinen ruokavalio riittävän veden juonnin kera on hyvän ihon perusta. Eli rasva, sokeri ja vaaleat hiilarit kannattaa unohtaa.

Vierailija
6/7 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska meikkivoide suojaa ihoa ilmansaasteilta jne.

Ideana löytää oikeanlainen meikkivoide ja mahdollisimman "hengittävä" kuitenkin eli mineraalimeikkivoidepuuteri on toiminut minulla parhainen, olen normaali/sekaihoinen.

Vierailija
7/7 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akneen ei kyllä yleensä auta mikään muu kuin ihotautilääkärin apu. Ei noista pinnallisista hoitotuotteista tai kosmetologin keinoista käytännössä mitään apua ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi