Panisitko Ronnie Roosia?
Kommentit (59)
Jos eroavat Susannan kanssa joskus, niin varmasti menen juttusille jos ja kun törmäillään yöelämässä. ;) Niin sika en ole että varattua miestä panisin.
Se joka on kokeillut Ronnieta, kerro lisää!!!! ;D
Ehkä, jos olisin itse semmoiset 30 vuotta nuorempi. : ) Suloinen vävypoikahan tuosta tulisi..ja ehkä juurikin niitä kauniita lapsenlapsia.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 17:29"]
Se joka on kokeillut Ronnieta, kerro lisää!!!! ;D
[/quote]
No mitä kertoisin. Kyllä mä ainakin tykkäsin =)
Apua, oonko ainoa, jota ko mies ei sytytä? Minusta hän on hintelä pikkupoika. Tykkään miehisistä miehistä. Saa olla lihasta tai vaikka vähän mahaakin, kunhan ei ole laiha.
Nuorempana mäkin olisin saattanut tosin lämmetä..
Haluan stalkata Ronnieta! Onko sillä mitään muita sivuja kun oma facebook sivu ja bändin sivu? Hän on ihana :) Kunpa hän julkaisisi jotain paidattomia rock henkisiä kuvia itsestään! Vaikka Suskun kanssa jotain pikkutuhmia pariskuntakuvia ;)
Sen henk koht facessa on muuten paidaton kuva. Ja vastaus alkuperäiseen kysymykseen: en panisi.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 21:39"]
Apua, oonko ainoa, jota ko mies ei sytytä? Minusta hän on hintelä pikkupoika. Tykkään miehisistä miehistä. Saa olla lihasta tai vaikka vähän mahaakin, kunhan ei ole laiha.
Nuorempana mäkin olisin saattanut tosin lämmetä..
[/quote]
Tuskin oot ainoa. Mua sytyttää Ronnie, mutta mua sytyttää myös oma mieheni joka on Ronnieta muutaman vuoden vanhempi ja sillä on pikkuisen mahaa. :D Toisaalta on myös lihaksikkaampi. Ite tykkään ainakin tosi erityyppisistä miehistä.
Joissain miehissä vain on "sitä jotain". Sekä Ronniessa että omassa miehessäni on. Kai se on seksuaalista vetovoimaa, söpöyttää ja semmoista huokuvaa hyvää energiaa. :)
En. Liian nuori mulle, vaikka onkin nättipoika. Toivottavasti hän löytää omanikäisen friidun ja jättää mummot rauhaan. Vanha kana on sitkeää.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 10:08"]
En. Liian nuori mulle, vaikka onkin nättipoika. Toivottavasti hän löytää omanikäisen friidun ja jättää mummot rauhaan. Vanha kana on sitkeää.
[/quote]
Toivottavasti Ronnie löytäisi minut joskus. :) Haaveilen hänestä joka päivä ja taidan olla vähän ihastunut.
Kyllä, koska sillä on niin hurmaava ihana hymy!
Panisin ja tekisin vauvan! Tai vaikka neljä. :) En ole nähnyt kenelläkään miehellä noin täydellisiä tuuheita ja tummia hiuksia. Onko hän ulkomaalainen? Ja ne silmät... Komppaan todellakin muita täällä Ronnieta kehuneita. Kuin taivaasta tippunut kaunis ja seksikäs tumma enkeli. :) Lisäksi ilmeisen ihana ja rakastettava ihminen.
Olen 99 %:n varma, että on ainakin puolromani, koska tuo Roos on mun mielestä romaninimi. Ja sekin, et puolromanit on yleensä tosi komeita, ite tunnen kolme sellaista jätkää ja ne on kaikki tosi hyvännäkösiä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 12:07"]
Olen 99 %:n varma, että on ainakin puolromani, koska tuo Roos on mun mielestä romaninimi. Ja sekin, et puolromanit on yleensä tosi komeita, ite tunnen kolme sellaista jätkää ja ne on kaikki tosi hyvännäkösiä.
[/quote]
Muistankin nyt nuoruudessani (ihan teininä) olin ihastunut yhteen poikaan joka oli myös puoliromani, ja hänessä oli samaa tummaa charmia kuin Ronniessa. Voi vitsi siis todellakin tyrmäävän komeita miehiä molemmat. Sellaisen kun saisi omakseen.. Olen aina ihaillut tällaisia tummia miehiä, jotka eivät ole varsinaisesti mitään etelä-eurooppalaisia tai ihan mustaihoisiakaan, vaan jotenkin todella tummahiuksisia ja -silmäisiä.
Eikö Ronnien oikea sukunimi ole Lindroos!!??
Ihmeen paljon on homomiehiä tässä ketjussa kommentoimassa.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 12:31"]
Ihmeen paljon on homomiehiä tässä ketjussa kommentoimassa.
[/quote]
Enpä tiennytkään olevani mies. :) Ja jos olisin homoMIES niin miksi haaveilisin että saisin Ronnien kanssa lapsia? ;)
Voisin hyvinkin jos sellainen tilaisuus tarjoutuisi eteen. Olen hulluna pitkähiuksisiin rock-miehiin.
Nyt niitä Ronnien panokokemuksia kehiin!!!? :)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 16:02"]
Suski nauraa varmaan ihan katketakseen näitä teidän juttuja, ja Ronni istuu vieressä ihan punastuneena :DDDD
[/quote]
Ah, maanantai-illan hupia kerrakseen. Kuumina käyvät AV-mammat <3