Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusia perunoita, voita ja tilliä. Voiko parempaa olla!

Vierailija
16.06.2014 |

Ruotsalaista varhaisperunaa olen ostanut, mutta joko saa suomalaistakin? Keitän yleensä suuren määrän perunaa ja jos jää tähteeksi, tulee aivan ihana perunasalaatti.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 14:47"]

Minä tiedän montakin (omasta mielestäni) parempaa vaihtoehtoa. Esim. rapsakkaa vihreää parsaa, hyvää oliiviöljyä ja parmesaanilastuja.

Uusista perunoista ja tillistä en pidä, silliä en pysty syömään ollenkaan. Arvatkaa, huvittaako vierailla kesällä tuttujen mökeillä, kun aina nenän eteen kannetaan tuo perunat, voi, tilli ja silli. Varsinainen sosiaalinen handikappi siis minulla!

[/quote]

Pysy kotonasi, ikävä ihminen.

Vierailija
22/28 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkkua on. kannattaa nauttia nyt kun se aika on taas kohta ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 14:48"]

perunois on kauheest hiilareit :( ei nitä pidä syöä

[/quote

Kaikki eivät ole lihomisherkkiä

]

Vierailija
24/28 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa on parempaa

Vierailija
25/28 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 14:48"]perunois on kauheest hiilareit :( ei nitä pidä syöä

[/quote]

Siis omg, oikeestikko.

Vierailija
26/28 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän montakin (omasta mielestäni) parempaa vaihtoehtoa. Esim. rapsakkaa vihreää parsaa, hyvää oliiviöljyä ja parmesaanilastuja.

Uusista perunoista ja tillistä en pidä, silliä en pysty syömään ollenkaan. Arvatkaa, huvittaako vierailla kesällä tuttujen mökeillä, kun aina nenän eteen kannetaan tuo perunat, voi, tilli ja silli. Varsinainen sosiaalinen handikappi siis minulla!

[/quote]

Niinpä, oikein erikoisherkkua, jota kaikki kilpaa kehuvat. Itse ottaa niin vähän kuin mahdollista ja miettii, että millähän täyttäisi vatsansa...

Vierailija
27/28 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 14:53"]

[/quote]

[/quote]

Ikävä ihminen koska?..

Jääpähän teille enemmän perunoita.

Vierailija
28/28 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 14:53"]

[/quote]

[/quote]

Ikävä ihminen koska?..

Jääpähän teille enemmän perunoita.

[/quote]

..koska olet naama nyppyrällä ruokapöydässä. Hyvin epäkohteliasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi