Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein vegaanisen kermakakun ja nyt lapsi ei suostu syömään. Isänsä pilasi kaiken

Vierailija
22.06.2021 |

Käytin gluteenitonta jauhoseosta ja munienkorviketta, kostutukseen kauramaitoa ja vegaanista vatkautuvaa vaahtoa. Mies sanoi lapselle, että tuo ei sitten ole oikeaa kermaa ja nyt lapsi maistoi palan ja sanoi, että haluaa oikeaa kakkua. Kyllä voikin taas olla tumpelo tuo mieheni, piti sekin pilata. Aivan varmasti olisi lapsi syönyt ja nauttinut, jos ei olisi sanonut.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarkoitukseen kakku tehtiin (juhlat vs. ihan muuten vain) ja miksi valitsit vegaanisen?

Vierailija
42/46 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies tosiaan voi leipoa toisen kakun ihan sellaisena kuin haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito asia ei korvike kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi isä on rehellinen ja kertoo, ettei kakussa ole kermaa. Tiedätkö sinä ap, mitä kerma tarkoittaa?

Kumma miten jotkut tunkevat vegaanipropangandaa jopa lasten kermakakkuihin!

Miten niin LASTEN kermakakkuihin? Jos ap halus vaan tehdä kakun, ja nyt vegaaniversion? UUuuu onpa kamalaa että lapsi oppii erilaisia asioita ja makuja, hui olkoon

Ei lapsen tarvitse millään tavalla oppia syömään noita vegaanien lisäainekorvikkeita.

Ei tarvitse ei, mutta miksi pilata se ruoka lapselta kun olisi todennäköisesti syönyt sen ihan tyytyväisenä?

Tai jos ei olisi tykännyt, niin olisi sentään itse sen saanut todeta.

Itse olen ainakin tyytyväinen, että vaikka vanhempanikaan ei kaikesta välittäneet, niin aina kannustivat kokeilemaan kaikkea eivätkä siirtäneet omia ruokavammailujaan meille.

Vierailija
44/46 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nuo korvikkeet ole koskaan aidon veroisia.

Esimerkkinä voisi pitää mitä tahansa, esim makeutusaineita tai maidon/kerman korvikkeita. Itse ostin joskus Ruotsissa kaviaaria, kun oli niin halpaa, heh. Karseaa, mustaksi värjättyä, mahdollisesti silakan mätiä. Ei muistuttanut edes etäisesti sitä alkuperäistä, lohen mätikin on maultaan lähempänä.

Ok, naurettiin jo kaupassa ko ostosta, mutta pitihän sitä kokeilla.

Vierailija
45/46 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito asia ei korvike kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi isä on rehellinen ja kertoo, ettei kakussa ole kermaa. Tiedätkö sinä ap, mitä kerma tarkoittaa?

Kumma miten jotkut tunkevat vegaanipropangandaa jopa lasten kermakakkuihin!

Miten niin LASTEN kermakakkuihin? Jos ap halus vaan tehdä kakun, ja nyt vegaaniversion? UUuuu onpa kamalaa että lapsi oppii erilaisia asioita ja makuja, hui olkoon

Ei lapsen tarvitse millään tavalla oppia syömään noita vegaanien lisäainekorvikkeita.

Ei tarvitse ei, mutta miksi pilata se ruoka lapselta kun olisi todennäköisesti syönyt sen ihan tyytyväisenä?

Tai jos ei olisi tykännyt, niin olisi sentään itse sen saanut todeta.

Itse olen ainakin tyytyväinen, että vaikka vanhempanikaan ei kaikesta välittäneet, niin aina kannustivat kokeilemaan kaikkea eivätkä siirtäneet omia ruokavammailujaan meille.

Lisäainekorvikkeiden hylkiminen ei suinkaan tarkoita ruokavammaisuutta, päinvastoin.

Vierailija
46/46 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi sitten miehesi kertoo lapselle, että meetvurstissa on heppa muussattuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi